transformers-6

اکران فیلم Transformers 6 نامشخص است

فیلم Transformers 6 در ابتدا قرار بود در سال 2019 منتشر شود اما کمپانی پارامونت فعلا قصد ساخت نسخه جدید را ندارد.

فیلم Bumblebee که از نسخه های جانبی مجموعه ترانسفورمرز است نیز عملکرد نسبتا خوبی را در باکس آفیس داشته است.

از سال 2007 که این فیلم  برای اولین بار منتشر شد تاکنون، این فیلم جزو پرطرفدار‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بوده و کاراکترهای آن از معروف‌ترین اسباب بازی‌های موجود هستند. اگرچه مجموعه فیلم‌های Transformers همواره از نظر منتقدان موفق نبوده‌اند، اما عملکرد مالی این فیلم‌ها بسیار خوب بوده است.

Transformers 6 ابتدا قرار بود در روز 27 ژوئن سال 2019 (7 تیر ماه سال 1398) منتشر شود، اما طبق گزارش سایت رپ، کمپانی پارامونت دنباله این مجموعه  را از لیست ساخت خود خارج کرده و فیلم کمدی Limited Partners با بازی تیفانی هادیش (Tiffany Haddish) را جایگزین آن کرده است.

فیلم بامبلبی Bumblebee زیرمجموعه موفقی از سری فیلم های  Transformers 

شرکت هاسبرو (Hasbro) که سازنده اسباب‌بازی‌های Transformers است، اوایل سال جاری در نمایشگاه اسباب بازی سال 2018 اعلام کرد  می خواهد تیم جدیدی را برای طراحی نسخه جدیدی از این فیلم همزمان با انتشار فیلم Bumblebee آماده کند و این به آن معنی است که مجموعه Transformers ادامه پیدا خواهد کرد. ولی هنوز تاریخ انتشاری برای فیلم Transformers 6 اعلام نشده است. بعید نیست که کمپانی هاسبرو و پارامونت در این فکر باشند که مسیر این فیلم را به سمت دیگری ببرد. با توجه به این موضوع، ممکن است نوع جدیدی از درگیری‌های بین اوتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها را شاهد باشیم و یا شاید این مجموعه با همان ساختار قبلی و فقط با داستان جدیدی ارائه شود.


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه