wanda-vision

5 دلیل که واندا و ویژن زوج خوبی هستن

واندا و ویژن در فیلم Avengers: Age of Ultron به ما معرفی شدن و شکل گیری رابطه اونها از اونجا شروع شد. در این فیلم تعداد زیادی از قهرمانان مهم مارول حضور داشتن و چون فیلم گروهی بود چندان وقتی برای پرداختن به این زوج وجود نداشت. در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی هم رابطه این دو شخصیت رو دیدیم اما اونجا هم وقت کافی تمام شخصیت‌ها وجود نداشت. اما خوشبختانه بعد از حضورهای مختلف در کنار انتقام جویان به لطف سریال وانداویژن ما تونستیم این دو زوج رو به اندازه کافی کنار هم ببینیم و شیمی بین اونها رو درک کنیم.
حالا که کاملا رابطه این دو نفر رو درک کردیم میتونیم بهتر راجبشون نظر بدیم. به عقیده خیلی‌ها واندا و ویژن چندان هم زوج خوبی نیستن و مشکلاتی با هم دارن، حتی بعضی طرفداران مخالف این زوج کمیکی هستن چون رابطه یک ربات و یک انسان چندان جالب نیست. اما خب تعداد زیادی هم بر سر این موضوع تواقع دارن که واندا و ویژن زوج خوبی هستن و با صحنه‌ها احساسی اونها حسابی گریه کردن. در این مقاله قراره بریم سراغ دلایلی که حرف گروه دوم رو اثبات میکنه.

ادامه مطلب حاوی اسپویل سریال WandaVision!

5. با سنگ ذهن با هم ارتباط دارن

سنگ ذهن نقش زیادی در داستان ویژن و واندا داره. واندا به لطف این شنگ ابدیت تونست به قدرت‌های خودش دست پیدا کنه و تبدیل بشه به قهرمانی که الان میشناسیمش. در مورد ویژن هم میدونیم که برای مدت زیادی سنگ ذهن همراهش بود و بخشی از اون رو تشکیل داده. سنگ ذهن میتونه حتی دلیل این باشه که عاشق هم شدن چون به ویژن احساس داده و وایت ویژن که اون رو نداره هیچ احساسی هم نداره. همچنین در سریال وانداویژن دیدیم که اسکارلت ویچ تونسته بود به کمک قدرت سنگ ذهن که در وجودش بود دوباره ویژن رو برای خودش بسازه. شاید حتی به لطف این سنگ دوباره هم شاهد بازگشت ویژن به دنیای سینمایی مارول باشیم.

4. وقتی واندا در شرایط سختی بود ویژن کنارش بود

واندا و پیترو در کودکی پدر و مادرشون رو از دست داده بودن و فقط همدیگه رو داشتن تا اینکه در جنگ با اولتران، کوئیک سیلور هم کشته شد و واندا از همیشه تنها‌تر شد. وقتی واندا در این شرایط سخت قرار گرفت و هیچکس رو نداشت ویژن کنارش بود. همونطور که در سریال وانداویژن لحظات مهم زندگی واندا رو دیدیم، وقتی ویژن در اون حال بدِ واندا کنارش قرار گرفت باعث بهتر شدن حال اون شد و ویژن هم سعی خودش رو کرد تا در این شرایط به واندا کمک کنه. میشه گفت رابطه واندا و ویژن به طور جدی از همین لحظه شروع شد و اونها به هم علاقه پیدا کردن.

3. واندا نهایت تلاشش رو کرد تا ویژن رو از دست تانوس نجات بده

در فیلم Avengers: Infinity War  وقتی قهرمانان زمین متوجه شدن که تانوس قصد حمله به زمین رو داره و افرادش رو فرستاده تا سنگ ذهن رو بدست بیارن ویژن از بقیه خواست که اون سنگ رو نابود کنن تا نقشه تانوس ناموفق بمونه، اما واندا با این کار مخالفت کرد و دنبال راه حل دیگه‌ای بود تا اینکه به واکندا رفتن تا سنگ رو از ویژن جدا کنن و بعد از بین ببرنش. در رویارویی مستقیم تانوس با ویژن هم واندا تمام تلاش خودش رو کرد که جلوی این تایتان دیوانه رو بگیره اما موفق نشد و یکی دیگه از افراد مهم زندگیش رو هم از دست داد.

2. واندا مثل یک انسان با ویژن رفتار میکنه و بهش احترام میزاره

ویژن یک رباته اما با بقیه تفاوت‌های بسیار زیادی داره چون فقط یک هوش مصنوعی و یا یک اندروید دستور بگیر نیست ویژن تشکیل شده از بخش‌های مختلفیه از جمله اولتران که همین باعث میشه حتی عده‌ای دید بدی نسبت به اون داشته باشن اما واندا اصلا اینطور به ویژن نگاه نمیکنه. واندا احترام زیادی به ویژن میزاره و فرقی بین اون و یک انسان نمیبینه. در سریال وانداویژن دیدیم که وقتی به شرکت s.w.o.r.d رفت خواست که ویژن رو پس بگیره تا براش یک مراسم خاکسپاری برگذار کنه اتفاقی که شاید برای هیچ رباتی نیوفته. این نشون میده که چقدر واندا به ویژن علاقه داره و اون رو واقعا یک شخصیت محترم میبینه.

1. واندا سعی کرد به ویژن یک زندگی دوباره بده

واندا در مدت کوتاهی عاشق ویژن شده بود و دوران خوش بسیار کمی رو با هم داشتن در همین مدت کوتاه هم شاهد جنگ‌ها و مرگ‌های زیادی بودن. به همین دلیل واندا که دیده بود ویژن زندگی کوتاه و بیرحمانه‌ای داشت سعی کرد یک شانس دوباره به ویژن بده تا در کنار هم با شادی زندگی کنن. اگه سریال وانداویژن رو دیده باشید میدونید که واندا به سریال‌های سیتکام علاقه زیادی داره و قصد داشت زندگی‌ای شبیه این سریال‌ها برای خودشو ویژن بسازه. واندا سختی‌های زیادی کشید و تنها خواسته‌ای که داشت برگشت ویژن بود که با قدرتش تونست این کارو کنه هرچند که این بار هم پایان خوبی نداشت اما برای مدتی زندگی با عشق رو کنار ویژن تجربه کرد.


به نظر شما واندا و ویژن زوج خوبی هست؟


بخوانید:

5 دلیل که ثور دشمن اصلی تانوس بود
5 شخصیت مارول که بتمن باید باهاشون کراس‌اوور داشته باشه
5 خانواده ابرقهرمانی برتر مارول
5 زمانی که سایکلاپس بدترین جهش‌یافته بود
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است

guest
23 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مرتضی

اگه برین ویکی پدیا میبینید که اسکارلت ویچ میتونه تو زمان سفر کنه شاید بتونه برگرده قبل از اینکه تانوس سنگ هارو پیدا کنه و بکشتش و همه چیز درست بشه

بنظر من با حذف شدن کاپیتان آمریکا و مرد آهنی
مارول ضرر بزرگی میکنه و احتمال بازگشتشون زیاده

D_N

صفر بیست و یک که نذاشتن فصل دوی اون ساخته بشه

D_N

لاو من بهم میگه دارلینگ و اونم ویژنم بود الان کات کردیم و به شدت از واندا ویژن بدم میاد

asal

به نظرم زوج‌ خوبی بودن.
واندا تنها بود و ویژن سعی کرد اونو از تنهایی در بیاره و نشون داد که ربات و انسان هم میتونن عاشق هم باشن.

asal

اقازاده و هم گناه:)

دیسی فندوم

به‌به به به آفرین به تو قورباغه واقعا شاهکار بود

به نظرم قورباغه واسه دیسی هستش که ما نمیدونیم😂😂😂

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم
دیسی فندوم

بله خیلی زوج خوبی هستن یه ربات و یه جادوگر 🙄

امین شیخ

به نظرم کاش واندا مثلا بیاد یه کاری کنه .
چون آیرون من و بروس بنر تا حدودی جارویس و الترون و سنگ ذهن و .. رو به هم ربط دادن و ویژن ساخته شد واندا بیاد و اونا رو وادار کنه که ویژن رو یجوری برگردونن . و با این کارش آیرون من رو زنده کنه تا ویژن رو براش بسازه . اونوقت جذاب میشد .

امین شیخ

100 درصد از اون بهتراشون هم هست ولی اونم خوبه

ماندانا

حتی اسم هاشون هم به هم میخوره(وانداویژن)

ثور لاور

مثل محمد و مریم 😂

محمد

اسم من محمد هست