X-Men-1-Leinil-Yu-Summers-Family

5 خانواده ابرقهرمانی برتر مارول

در دنیای کمیک همه چیز وجود داره و تقریبا موضوعی نیست که بهش پرداخته نشه، یکی از این موضوعات که بهش بسیار پرداخته شده و به شکل‌های مختلف نشون داده شده خانوادس. در کمیک‌های مارول ما تیم‌ها، نژادها و دسته‌های مختلفی داریم که با کمک هم مبارزه میکنن اما در کنار اونها خانواده‌هایی هم وجود دارن که محبوبیت زیادی بین طرفداران دنیای کمیک دارن. مثل بقیه بخش‌های دنیای مارول خانواده‌ها هم معمولی و عادی نیستن بلکه داستان‌‌ها، قدرت‌ها و زندگی عجیبی دارن. در این مقاله ما قراره بریم سراغ 5 خانواده‌ای که بیشتر جنبه ابرقهرمانی دارن و شهرت بیشتری‌هم بین خانواده‌های مارول دارن.

5. ولورین

بدون شک ولورین یکی از خطرناک‌ترین شخصیت‌های ماروله اما اون دوتا فرزند داره که حتی از خودش هم میتونن خطرناک‌تر باشن. X-23 و Daken شخصیت‌های بسیار پیچیده‌ای هستن و از خود لوگان هم سرگذشت عجیب‌تری دارن. داکن فرزند بیولوژیک ولورین از همسرش به نام ایتسو هستش و لوگان اصلا از وجود این بچه خبر نداشت تا اینکه بعدها متوجه شد. اما لورا یا X-23 یک کلون از ولورینه که در پروژه سلاح X ساخته شد ولی با این وجود دختر ولورین به حساب میاد و عضوی از این خانواده بسیار خشنه.

4. ازگاردی‌ها

ثور، لوکی و اودین، یکی از قدرتمندترین خانواده‌های ابرقهرمانی در دنیای کمیک. این سه ازگاردی معروف، محبوبیت زیادی در بین شخصیت‌های مارول دارن و خانواده جذابی رو تشکیل دادن. ثور  پسر بیولوژیکی اودین و فریگا هستش اما لوکی یکی از غول‌های یخیه، با این حال از زمانی که بچه بوده به دست اودین و در پادشاهی ازگارد بزرگ شده که شاید همین یکی دیگه از جذابیت‌های این خانوادست. ثور و لوکی مدت بسیار زیادی در حال جنگ با هم بودن که برخی از بهترین لحظات دنیای کمیک رو شکل داده اما در مواقعی هم کنار هم ایستادن و نقش یک خانواده واقعی رو ایفا کردن. در دنیای کمیک این خانواده شامل همین سه نفر میشه اما در MCU میتونیم هلا رو هم به اون ها اضاف کنیم تا خانواده کامل‌تری باشن.

3. سامرزها

خانواده سامرز پیچیدگی بسیار زیادی دارن. اسکات و الکس سامرز عضو X-Men و X-Factor بودن اما برخلاف این دو برادر که تبدیل به قهرمان شدن، پدرشون یک شخصیت شرور بین کهکشانی بود. برادر سوم این خانواده هم از رازهای بزرگ ماروله که بزودی قراره ازش پرده برداشته بشه. سایکلاپس دو فرزند به نام‌های راشل سامرز و کیبل داره که هر دو با سفر در زمان و بازگشت از آینده درگیر شدن، البته این دو شخصیت بسیار متفاوت هستن و داستان‌های خودشون رو دارن. همه‌ اینها با هم باعث شده بتونیم اونها رو پیچیده‌ترین خانواده مارول صدا کنیم.

2. پارکرها

پارکرها یک خانواده ابرقهرمانی هستن اما نه فقط به خاطر Spider-Man و Scarlet Spider. پارکرها شامل دو Spider-Girl متفاوت هم میشن. در یکی از آینده‌های موازی اسپایدرمن و مری جین واتسون دختری به اسم Annie May Parker  دارن که تبدیل به دختر عنکبوتی شد و در یکی دیگه از دنیاها اونها دختری به اسم Mayday Parker دارن که اونم دختر عنکبوتی لقب گرفته. اما اینها مربوط به جهان اصلی مارول نمیشه و در زمین 616 بخاطر وضعیت رابطه MJ و پیتر نمیدونیم که اونها خانواده ابرقهرمانی‌ای شکل خواهند داد یا نه.

1. ریچاردز

چهار شگفت انگیز اولین خانواده دنیای کمیکه. این خانواده که با 4 عضو شروع شد بعد از بدنیا آمدن فرزندانی با نام‌ها والریا و فرانکلین ریچاردز بزرگ‌تر شد. این دو کودک از باهوش‌ترین و قدرتمندترین قهرمانان دنیای مارول هستن و اخیراََ نقش‌های نسبتا مهم‌تری هم پیدا کردن. Fantastic Four در کنار اونجرز مهم‌ترین گروه دنیای کمیکه و نکته جالبش اینه که بر خلاف انتقام جویان که از نقاط مختلف دور هم جمع شدن این تیم ارتباط بسیار نزدیکی دارن و علاوه بر اینکه گروه قدرتمندی هستن خانواده دوست‌داشتنی و مهربونی هم دارن.


بخوانید:

۵ نکته اسکارلت ویچ که کمیکی نیستند
5 زمانی که سایکلاپس بدترین جهش‌یافته بود
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده

guest
55 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
بهراد کلهر

سلام خدمت آقای ابراهیمی عزیز
اگه میشه لطف کنید همین مقاله رو برای دی سی بزارید
« یا اگه هست لطفاً لینکش رو بزارید »
ممنونم از مقاله و کمیک های خوب و عالی تون

بهراد کلهر

پارکر ها خیلی مسخرست

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

اپارکر ها نه کلهر ها

AMIN

BAT FAMILY باید اول این لیست می بود

بهراد کلهر

درسته ولی این مقاله مربوط به ماروله
بت فملی برا دی سی هستش دوست عزیز

آیین

اگه نظر قبلیم منتشر شده باید بگم قصد توهین به بزرگسالانی که کمیک میخونن ندارم فقط نگین کمیک واسه بچه ها نیست و ربطی بهشون نداره چون اصلش واسه بچست

آیین

با سلام حجم نظر ها تو مقاله نبرد سوپرمن و کپ مارول تموم شد اومدم اینجا(اون مقاله رو بخونین بعد لایک کنین یا نظر بدین) آقا امیر که گفتی امیر هستم از کامیکان، الان خیلی بحث مردونس؟ برو سرکار آقا بزرگه! قهرمانا قراره الگو بچه ها باشنا. کمیک قرار بود ماله بچه ها باشه اومدن کلی چیز بد گذاشتن توش. اگه واقعا بزرگی و قصدت مسخره کردن نیست، شما الان داری کار خیلی بزرگی میکنی؟ زحمت کشیدی؟ شما به خودتون میگید استاد حالا مثلا چیکار کردین چهار تا شخصیت بلدین؟ ما پنج سال پزشکی خوندیم شب و روز به هیچکس… بیشتر

سنتری

اولا کمیک یک ژانر نیست نابغه که می گی برای بچه ها است اگه این باشه فیلم هم هیچ فرقی نداره چه برسه به کتاب تمام اونها هم همینطور آغاز کردند و اینکه همه کمیک ها مختص کودکان نیستند و براشون رده سنی هست پس اینکه بچه ها بخوان برن سراغ داستانای بالغانه به انتخاب خودشونه و اینکه کتاب و فیلم هم در ابتدا برای نوجوان ها ساخته شده بود پس به قول شما این دو هم مال نوجوانان هستند و به همون دلیل محتوای بد داخلش گذاشتن که داخل کتاب ها و فیلم ها این محتوا ها رو قرار… بیشتر

نویسنده MB

بهترین گروه ابر قهرمانی گروه الیمپوسه یا همون ارباب های یونان که زئوس رئیس گروهه و هرا ملکه گروهه

A.B.C

خانواده هالک هم باید میشد

کمیک فن

سلام مقاله ی خوبی بود ولی من با شماره ی 5 مخالفم چون خانواده ولورین تقریبا از هم پاشیده و اگر اون در این لیست باشه باید خانواده ی هالک و یا خانواده ی مگنیتو هم در این لیست باشن!!! اما به نظرمن بجای خانواده ی ولورین باید خانواده ی بلک پنتر رو در این لیست میزاشتین!!!

کمیک فن

راموندا( مادر بلک پنتر)و هانتر( برادرخونده ی بلک پنتر )هم هستن و با ارفاق استورم رو هم میشه به عنوان همسر بلک پنتر حساب کرد!! من هم کمیک رو حساب میکنم نه سینما!!!

امیرمهدی

خانواده مگنیتو چرا بینشون نبود:/
مگنیتو ، کوییک‌سیلور ، اسکارلت‌ویچ

شرلوک هلمز

انقدر عوضش کردن یه بار گفتن بچه های ولورینن یعنی در این حد

behrad spidey

تازگیا گفتن بچه های ویرز هستن

شرلوک هلمز

واییییییییییی خداا

یکی تو پرورشات میاد میگه به نظرتون کازمیک قویتره یا لوسیفر😶😂🤣🤣

راستش منم برام این سوال به وجود اومد کدوم قویتره

میکائیل شیطان وحشی عضیم لوسیفر و اینا میتونن با هم والای همگانو بزنن؟؟

شرلوک هلمز

نگفتم کازمیک قوی تر یا نه اشتباه نگیرید گفتم برام سوال پیش اومده اینا با هم میتونن والای همگانو بزنن

Adam warlock

بله کازمیک می‌تونه لوسیفر رو بزنه

شرلوک هلمز

به قول سام درخشانی تو خوب بد جلف اینو همه میدونن همه

من میگم لوسیفر و میکائل و شیزان وحشی عضیم با هم میتونن والای همگانو بزنن ؟!؟!؟

کمیک فن

ببین شیطان وحشی عظیم به تنهایی کمی از والای همگان ضعیفتره!!! حالا لوسیفر هم کمی از شیطان وحشی عظیم ضعیف تره و میکائیل با لوسیفر برابره!!! در نتیجه لوسیفر با شیطان وحشی عظیم براحتی والای همگانو میزنن حالا با میکاییل که دیگه هیچی!!!

شرلوک هلمز

کمیکی که لوسیفر از شیطان وحشی عضیم شکست خورد رو خونده باشی میفهمی لوسیفر خودش خواس شکست بخوره

کمیک فن

حرفت درسته اما من اون کمیکو مدرک قویتر بودن شیطان وحشی عظیم به لوسیفر نمیدونم و همونطور که میگی اونجا لوسیفر تلاش زیادی برای برد نمیکرد!!! بنظر من این خیلی بعیده که مخلوق پرزنس از نیمه ی تاریک پرزنس قویتر باشه یا با اون برابر باشه!!!

شرلوک هلمز

حتی اگرم لوسیفر از شیطان وحشی عضیم ضعیفتر باشه شخصیت بهتری داره