thor-love-and-thunder

5 شخصیت که شایعه شده در Thor: Love & Thunder حضور دارند

بعد از فیلم Thor: Ragnarok که خیلی مورد استقبال طرفداران مارول قرار گرفت تایکا وایتیتی بار دیگر در مقام کارگردان به همراهی کریس همسورث قرار است برای ساخت چهارمین فیلم اختصاصی ثور به دنیای مارول بازگردد. عنوان این فیلم که Thor: Love and Thunder هستش مدتی پیش اعلام شد و پس از آن اخبار مختلفی از طرف مارول منتشر شد که همه رو برای تماشای این فیلم هیجان زده کرد. در بین اطلاعات منتشر شده از فیلم ثور 4 شخصیت‌های تایید شده بیشترین جذابیت رو دارند. اگر اخبار مارول رو دنبال کرده باشید حتما میدونید که ناتالی پورتمن در نقش ثور مونث، کریستین بیل در نقش گور قصاب خدایان و راسل کرو در نقش زئوس در این فیلم حضور دارند و البته نگهبانان کهکشان رو هم قطعا خواهیم دید. با توجه به فیلم ثور رگناروک میدونیم که تایکا وایتیتی میتونه به راحتی شخصیت‌های زیادی رو در یک فیلم جا بده و یک اتفاق عظیم رو به تصویر بکشه. با اینکه تا اینجای کار هم کارکترهای زیادی برای فیلم تایید شدند اما همچنان شایعاتی مبنی بر حضور افراد دیگر در فیلم Thor: Love and Thunder به گوش میرسه که در ادامه 5 مورد از  اونها رو با هم میبینیم

5. گرندمستر

جف گلدبلوم در استرالیا در حال صحبت با بازیگران فیلم در محل تولید ثور 4 دیده شده اما حضور اون به عنوان حاکم ساکار هنوز رسما توسط مارول تایید نشده است. گرندمستر اولین بار در صحنه پس از تیتراژ فیلم نگهبانان کهکشان 2 حضور پیدا کرد و ممکنه با توجه به اینکه این گروه رو قراره در Thor: Love and Thunder ببینیم اونها ماجرایی با هم داشته باشند. همچنین در صحنه پس از تیتراژ فیلم ثور: رگناروک هم گرندمستر رو دیدیم و این کار قطعا بدون هدف نبوده و میشه گفت مارول باز هم قصد استفاده از این شخصیت رو داره. از اونجایی که مارول در حال گسترش بخش کیهانی MCU هستش طبیعیه که باز هم شاهد گرندمستر در سیارات مختلف و یا ساکار باشیم.

4. بتا ری بیل

Beta-Ray-Bill-feature

احتمالا یکی از مورد انتظارترین شخصیت‌های کمیک‌های ثور برای حضور در دنیای سینمایی مارول Beta Ray Bill باشد که در کمیک‌های مارول نقش مهمی دارد. یک جنگجوی بیگانه و متحد ثور که که طرفداران زیادی هم پیدا کرده. قبل از تایید شدن نقش گور برای کریسیتین بیل این شایعه وجود داشت که ایفای نقش بتا ری بیل بر عهده این بازیگر است اما کمی بعد تکذیب شد. طبق صحبت‌های وایتیتی، خود او یکی از طرفداران این شخصیت است و دوست دارد به زودی او را در MCU ببیند اما فیلم Thor: Love and Thunder پروژه مناسبی برای این کار نیست. با این حال امیدواریم با حضوری کوتاه و یا مثل فیلم ثور: رگناروک با یک ایستراگ حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول تایید بشه

3. هایمدال

شایعات بازگذشت هایمدال از زمانی شروع شد که ادریس البا در جشن تولد کریس همسورث در استرالیا حضور پیدا کرد. گفته میشود او برای شرکت در پروژه ای دیگر در آنجا بوده است اما ملاقات او با عوامل ثور 4 به سرعت در اینترنت پخش شد. بازگشت شخصیت‌های کشته شده میتونه از طریق مولتیورس و نسخه ای از جهان‌های موازی انجام بشه چون مارول خیلی به این کار نزدیک شده. همچنین ممکنه فقط یک کامئو از  هایمدال ببینیم که در خاطرات ثور باشه. در مورد این شخصیت فعلا باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری از فیلم منتشر شود و احتمالا تا چند ماه آینده حضور ادریس البا در فیلم تایید نشده باقی خواهد ماند.

2. اینچنترس

enchantress

بعد از اینکه عنوان رسمی چهارمین فیلم ثور اعلام شد طرفدارن خیلی سریع حدس‌هایی در مورد حضور اینچنترس در این فیلم زدند. Amora the Enchantress یکی از دشمنان بزرگ ثور در دنیای کمیک هستش و از طرفی هم مدتی عاشق هم بودند برای همین شایعاتی در مورد این شخصیت منتشر شد. اینچنترس نه تنها برای Thor دشمن بزرگی به حساب می‌آید بلکه در مقابل جادوگران بزرگ مارول مثل اسکارلت ویچ و دکتر استرنج هم میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. اگرچه تا الان هیچ خبر رسمی مبنی بر انتخاب بازیگر برای این شخصیت و یا اشاره‌ای به اون نشده اما همچنان یکی از  شایعات پرطرفدار بین مردم حضور اینچنترس در این فیلمه حتی با حضوری کوتاه و یا صحنه پس از تیتراژ که مقدمه نقش آفرینی بزرگ این شخصیت باشد به هر حال بعد از حضور گور قصاب خدایان در MCU نوبت این ویلن بزرگ ثور میرسه.

1. میست

در گزارشات برخی منابع که ابتدای سال منتشر شدند گفته شده مارول میتواند شخصیتی مرتبط با ثور و جهش یافته‌های جدید را معرفی کند. و خب شخصیتی با این مشخصات قطعا کسی نیست جز Mist. یک والکری و دوست Danielle Moonstar که عضو New Mutants هم هست. با توجه به خرید فاکس توسط دیزنی خیلی‌ها این شایعه را باور دارند و احتمال میرود با حضور این شخصیت برای ورود جهش یافته‌ها زمینه سازی شود. با توجه به اینکه والکری در فیلم انتقام جویان پایان بازی  با اسب معروف خودش حضور پیدا کرد و حالا هم که رهبری مردم ازگارد رو بر عهده گرفته احتمالا میست هم در نقش دومین والکری بتونه به اونها بپیونده و اتحاد بزرگتری درست کنند.


به نظر شما چه شخصیت‌هایی در این فیلم حضور پیدا خواهند کرد؟


بخوانید:

معرفی اعضای ۶ خبیث و تاریخچه این گروه
بهترین کمیک های بازی های شوتر اول شخص
بهترین بازی های کمیک بوکی موبایل
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC


guest
15 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
kiana

امورا که عاشغ لوکی بود نه تور اونا از هم متنفر بودن

ناشناس

هیچ کدوم نیستن

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

بیشترین شایعه مال بتاری بیل و هایمدال هست
امیدوارم فیلم‌خوبی بشه

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

👍

Mani.s.j

چیز خاصی در نظرم نیست
فقط امیدوارم فیلم خوبی در بیاد و تماااام

ماندانا

به نظر من حضور هایمدال لازمه

و از حضور میست هم خیلی راضیم مطمئنم قراره با یک فیلم عالی رو به رو بشیم

marvel.king

هایمدال تو انتقام جویان مرد

general

دوست عزیز لطفا اسپویل نکنید ولی احتمالش است

ثور لاور

عزیز سه سال گذشته !!!!

ماندانا

مارول کشتن رو دوست داره
بعلاوه منم دیدم مرد به هر حال
ممکن به هر طریق دیگه ای برگرده به نظر من فیلم بدون اون خشک و خالی میشه

Last edited 1 سال گذشته by ماندانا
general

نه دوست ندارد بیشتر لحظات احساسی را دوست دارد می خواهد شاهکار خلق کند باید یکی بمیرد دیگر سر همه ی داستان های حماسی این اتفاق می افتد

Kiana

خیلی عالی بود دمتون گرمممم

دکتر استرنج

مقاله خوب بود
ببخشید بابت اسپم
تو دکتر استرنج ول ۵ شماره ۱۶ الان دکتر چه فیتی زد ؟ یعنی گالاکتوس با اون قدرت رو به این راحتی زد ؟ تعادلی که دادگاه ایجاد میکنه رو به هم زد ؟

general

جالب می شود مخصوصا میست من که هایپم 😁😁😁 اینچرتس فکر نکنم بشود .
پ.ن هوا هایپه دلم هایپه

kiana

ولی اگه بشه جی میشه فک کن بعد لوکی برگرده اچمز میشه