Thane

5 ویلن مارول که دوست داریم در فیلم نگهبانان کهکشان 3 ببینیم

نگهبانان کهکشان 3 یکی از فیلم های مورد انتظار آینده ماروله، چون قسمت اول و دوم این مجموعه شروع کننده بخش کیهانی مارول بودن و حالا انتظار داریم که این روند ادامه پیدا کنه و باز هم چیز های جدیدی از دنیای عظیم مارول به ما نشون بده؛ از مورد انتظار ترین چیزهایی هم که میشه تو یک فیلم نگهبانان کهکشان دید شخصیت های کازمیکی (کیهانی) ماروله که بعضی از اونها رو انتظار داشتیم در قسمت های قبلی ببینیم، و بعضی از اونها هم الان فرصت حضورشون ایجاد شده.

با توجه به اتفاقات اخیر دنیای مارول قطعا سومین قسمت GOTG با دو قسمت قبلی متفاوته، چون گامورا اصلا تیم خودش رو یادش نمیاد و باید ببینیم چه اتفاقی بین اون و بقیه اعضا میوفته. همچنین در فیلم اونجرز اندگیم دیدیم که ثور همراه اونا به فضا رفت و باید تکلیف این اتفاق هم روشن بشه که با توجه به فیلم ثور 4 احتمالا توی این فیلم ببینیم ماجرای نگهبانان کهکشان و ثور به کجا میرسه.اما بریم سراغ ویلن هایی که دوست داریم توی این فیلم به کارگردانی جیمز گان ببینیم.

5. Adam Warlock

آدام وارلاک یکی از شخصیت های مهم دنیای ماروله که در قسمت قبلی نگهبانان کهشکان اشاره ای به اون شده بود و فهمیدیم که از پیله خودش آزاد شده، این اتفاق یک سوال مهم برای طرفدار های ایجاد کرد؛ چه کسی این کار رو کرده؟ و الان آدام وارلاک کجاست؟ با توجه به این اتفاق انتظار میرفت اون در فیلم اینفینیتی وار حضور داشته باشه اما این اتفاق نیوفتاد و امیدواریم در قسمت سوم نگهبانان کهکشان جواب این سوال هارو بفهمیم و همچنین این شخصیت به بهترین شکل معرفی بشه تا در ادامه فیلم های MCU  بتونه حضور پر رنگ داشته باشه.

4. Brother Royal

Brother Royal یکی از موجودات خبیث کیهانی مارول که زیاد هم مشهور نیست، اما با گالاکتوس و نگهبان های کهکشان داستان هایی داشته و دنبال بدست آوردن قدرت و حکومت به سیاره های مختلف سفر میکنه. درگیری اون و نگهبانان کهکشان از جایی شروع شد که نگهبانان قصد آزاد کردن زندانی هایی رو داشتن که اون گرفته بود، در دنیای سینمایی مارول هم میتونه اتفاقی مشابه این بیوفته، تا زمینه سازی هایی برای حضور شخصیتی مثل گالاکتوس رو فراهم کنه، به این دلیل که شخصیتی به بزرگی و معروفی گالاکتوس رو به راحتی و بدون پیش زمینه نمیشه وارد دنیایی به بزرگی MCU کرد، و باید مثل تانوس که از چند فیلم قبل و با شخصیت هایی مثل لوکی و رونان زمینه سازی هایی برای حضورش انجام شده بود، برای گالاکتوس هم پیش زمینه ای داشته باشیم و Brother Royal میتونه اینکار رو در فیلم محافظان کهکشان ۳ برای ما انجام بده.

3. Cardinal Raker

در دنیای مارول گروهی وجود دارن که به نوعی کلیسای کیهانی محسوب میشن و به عنوان یک گروه نیرویِ ماهر عمل میکنن، در یکی از داستان های دنیای کمیک نگهبانان کهکشان به حکم اونها مجرم شناخته شدن و این جناح به دنبال اونها بود. شخصیت Cardinal Raker در کنار آدام وارلاک میتونه یک داستان هیجان انگیز رو رقم بزنه و همچنین یکی از جناح های کیهانی مارول رو معرفی کنه. که همین میتونه باعث گستردگی بیشتر دنیای سینمایی مارول بشه و علاوه بر تعدادی شخصیت و ارتش کیهانی، با سازمان ها و دسته ها و گروه های مختلف کیهانی بیشتر آشنا بشیم.

2. Thane

تانوس یکی از تایتان های بزرگ دنیای ماروله و قطعا کشته شدن اون بدون عواقب نمیمونه و اتفاقات بزرگی رو به همراه داره (امیدوارم اینطور باشه و مارول به راحتی از کنار کشته شدن تانوس نگذره). یکی از اتفاقاتی که ممکنه در آینده ببینیم خشمگین شدن Thane پسر تانوس از کشته شدن پدرش باشه(البته اگر MCU بخواد که به دنباله داستان های کمیک پسری برای تانوس درنظر بگیره). Thane یکی از شخصیت های فوق العاده قدرتمند و خشمگینه که بعد از فیلم انتقام جویان : پایان بازی احتمال حضورش بالاتر رفته. فیلم نگهبانان کهکشان 3 یکی از فضاهای خوب برای معرفی این شخیصیته و امیدواریم این اتفاق بیوفته. این فیلم میتونه تنها اشاره ای به حضور و فعالیت های این شخصیت داشته باشه تا گروه های بزرگ تر و یا قهرمان های دیگه ای با این شخصیت نسبتا خیلی قدرتمند درگیر بشن.

High Evolutionary .1

هربرت ویندام که با اسم High Evolutionary شناخته میشه روی کره زمین متولد شد، و بعد راز هایی رو بدست آورد که بتونه ژن خودش رو تغییر و تکامل بده که باعث اخراج شدنش از آکسفورد هم شد. جالبه بدونین اون پدر جسیکا درون (زن عنکبوتی) هستش. جیمز گان میتونه با معرفی کوتاه High Evolutionary یا حتی نشون دادن او توی صحنه پس از تیتراژ فیلمش زمینه حضور زن عنکبوتی در بقیه فیلم های MCU  رو ایجاد کنه. 

منبع: CBR


شما دوست دارید چه شخصیتی رو در این فیلم ببینید؟


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE


guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

گزینه 5 ,2 موجودی خوبی هست بقیه شون رو هم نمی شناسم

نریمان

دروغ چرا هیچ کدوم رو با این که میشتاسم دوست ندارم توی همچین فیلمای پرطرفداری حظور داشته باشن

Ali Dadres

قطعا آدام هستش..
تو سکانس آخر نگهبانان کهکشان، ayesha گفت که داره کسی رو بوجود میاره که نگهبانان کهکشان رو نابود کنه و اسمش آدام هستش..

محمد

کلا احساس میکنم دوران اوج دی سی داره شروع میشه و قراره جای مارولو توی سینما بگیره

Amin

دقیقا

ثور لاور

هیچ وقت این اتفاق نمیفته

Estark

هیچ وقت این اتفاق نمی افتد

شرلوک هلمز

گند کاریاش رو میتونه جبران کنه مثل مارول نمیشه دیگه

آرش

اول از همه، همچین چیزی ناممکن هستش. و دوما ، دی سی هر وقت یادگرفت نمیشود یک روزه پیشرفت کرد و جای تند و تند فیلم و سریال و انیمیشن ساختن، باید یکم وقت صرف کنه و به جای10 تا فیلم و انیمیشن ضعیف، یک فیلم خوب بسازه، ان موقع به اوج میرسه.

پارسا

فقط غیر ممکن غیر ممکنه عزیزم
دلیلی نداره که دیسی نتونه رو دست مارول بلند بشه
نمیگم حتما میشه ها
ولی غیر ممکن نیست
دیسی پتانسیل زیادی داره
اگه دیسی بلک رو هم گسترش بدن (دنیای فیلم جوکر ، فیلمای درجه R که روی شخصیت تمرکز دارن تا صحنه های اکشن ) کارشون احتمالا خیلی میگیره

Sajjad

من خودم مارول فنم دی سی تو خیلی زمینه ها از مارول بهتره (کمیک،انیمیشن و…) ولی فک‌ نکنم دیگ دی سی تو سینما بتونه رو دست مارول بلند شه