Hulk-vs-Wolverine-from-Marvel-comics

5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن

تا الان داستان های زیادی از ولورین توی دنیای کمیک خوندیم که با ویلن ها و آنتی هیرو های بزرگ و کوچیک جنگیده و اونها رو شکست داده. اما غیر از جنگ بین خوب و بد جنگ قهرمان با قهرمان هم از جذاب ترین اتفاقات دنیای کمیکه که بیشتر هم بین آنتی هیرو هایی اتفاق میوفته که ما اونهارو به عنوان قهرمان میشناسیم که که یکی از معروف ترینِ این شخصیت ها ولورینه و توی این مقاله می خوایم نگاهی کنیم به 5 باری که اون از قهرمان های مارول شکست خورده.

5. سایکلاپس / Cyclops

تعجبی نداره که ولورین و سایکلاپس توی تاریخ آشناییشون بیشتر با هم جنگیدن تا اینکه همکاری کنن. از مهمترین دلایل دشمنی این دو شخصیت، عشق هر دو اونها به جین گری بوده و حتی غیر از این دلیل اونها اصلا از هم خوششون نمیاد که چندین بار هم باعث شده با همدیگه وارد مبارزه بشن. توی حالت عادی شاید لیزر چشم های سایکلاپس رو کسی که قدرت شفابخشی داره کار خاصی انجام نده اما توی دنیای کمیک شاهد این بودیم که سایکلاپس تونست با یک اشعه قوی توی Ultimate X-Men به لطف قدرت خودش و عینک خاصش لوگان رو از پا دربیاره.

4. هالک / The Hulk

هالک و ولورین رایطه خیلی خاصی دارن و همه میدونیم که چقد با هم جنگیدن اما حتی قدرت زیاد هالک هم نتونسته بود به ولورین آسیبی بزنه تا اینکه Crazed Canuck توی شماره 181 Jade Giant خلق شد. این مبارزه Ultimate از به‌یاد ماندنی ترین پنل های کمیک رو داشت جایی که هالک ولورین رو از وسط نصف میکنه و یکی از شکست های ولورین رو توی دنیای کمیک رقم میزنه. دنیا آلتیمیت مارول فرصت خیلی خوبی رو ایجاد کرده برای اتفاقات این چنینی، هرچند بعضی از داستان های این دنیا مورد قبول طرفداران مارول قرار نگرفته.

3. مجازاتگر/ The Punisher

با توجه به اینکه پانیشر یک انسان معمولیه و هیچ قدرت خاصی نداره باید این نبرد به نفع ولورین تموم بشه اما جالبه که نتیجه برعکس بوده و فرانک کسل با هوش و استراتژی خودش تونست دست بالا رو نسبت به ولورین بگیره. پانیشر موفق شد با شاتگان توی صورت ولورین شلیک کنه و یک دستگاه سنگین و بندازه روی اون و تا وقتی ولورین در حال شفا بخشی و بدست اوردن دوباره قدرتشه هیچ کاری نتونست بکنه. این مبارزه نشون داد پانیشر توانایی بالایی توی نقشه کشیدن برای شکست شخصیت های مختلف داره.

2. گمبیت / Gambit

به عنوان یکی از اعضای تیم مردان ایکس، ولورین وقت زیادی صرف مبارزه با بقیه اعضا کرده. و وقتی گمبیت برای اولین بار وارد تیم شد به نظر می‌رسید ولورین خیلی از اون خوشش نیومده و توی یکی از جلسات تمرینی مبارزه توی اتاق مخصوص مردان ایکس این دو نفر با هم رو به رو شدن که نتیجه خوبی برای ولورین نداشت. توی این مبارزه گمبیت موفق شدن ولورین رو زمین بزنه که باعث ناراحتی جوبیلی از این وضعیت ولورین شد. برای کسی به قدرت لوگان انتظار می‌رفت بتونه گمبیت رو شکست بده اما متاسفانه اینطور پیش نرفت.

1 کاپیتان آمریکا / Captain America

کاپیتان آمریکا معروف ترین سرباز دنیای مارول علیه ولورینِ وحشی نبرد جذابی به نظر میرسه ولی با نتیجه قابل حدس: ولورین پیروز میشه. اما خیلی جالبه که ولورین از استیو راجرز هم شکست خورد شاید دلیل این اتفاق نظم و کاپیتان آمریکا توی مبارزست و استفاده از این نقطه ضعف لوگان که اگه زیاد حرف بزنی اعصابش به هم میریزه و نمیتونه روی جنگیدن تمرکز کنه با این حال شاهد این اتفاق بودیم که کاپیتان آمریکا ولورین رو شکست بده.

منبع: CBR


به نظرتون کدوم شکست ولورین منطقی نیست؟


بخوانید:


قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده
۱۰ فکت جالب از فیلم لوگان که نمیداستید
ترتیب دیدن فیلم های ایکس من
۱۰ فکت جالب از فیلم لوگان که نمیداستید!
ویدیو احساسی از ولورین


guest
41 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
فلش

ولورین تو انیمیشن هالک شکست داد

مسعود

من نمیدونم بعضیا چرا اینجوری هستن وقتی یکیو دوست دارن نمیخان ببینن شکست خورده.. ولورین قهرمان خفنیه اما دلیل نمیشه همیشه پیروز باشه که.. هرجور بخایی حساب کنی هالک ددپول کاپتان امریکا دردویل حسابی دمار از روزگار ولورین دراوردن چه خوشتون بیاد یا نیاد. بیخودی هم زور نزنید که یکیو اینقدر ببرید بالا

Grayson

به جز هالک بقیه شانسی ولورین شکست دادن. کاپیتان آمریکا، گمبیت، پانیشر و سایکلاپس اصلا در حد ولورین هستن🤨😐 فکر کنم ولورین با هاکای اشتباه گرفتن

مسعود

الکی نظر نده شانسی شکست دادن.. اول بررسی کن بقیه چقدر قدرت دارن بعد چرت وپرت بگو. ولورین اونقدرام قدرتمند نیست نشه شکستش داد

محمد

کاپیتانو نمی تونه شکست بده دیگه بغیشو میتونه

Last edited 1 سال گذشته by محمد
محمد

آفرین کپ

مردان ایکس

اقا یکی جواب بده من کارتون هالک علیه ولورین رودیدم چرا هالک ولورین رو ازوسط نصف نکرد

نریمان

چون ولورین تونست زخم های عمیقی به هالک بزنه و هالک تا مدتی که جنگیدن هالک قدرت نصف کردن ولورین رو نداشت

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

چون اقتباس از اون کمیکی که نصف کرد نبود

مردان ایکس

ببخشیداگه هالک ولورین روازوسط نصف کرده پس چرامن تویه کارتون هالک علیه ولورین یه چیز دیگه دیدم اول هالک ولورین رازدبعدش ولورین عصبانس شدوهالکوزخمی کردنزدیک بودهالکوشکست بده ولی اعضای مردان ایکس از راه رسیدن وبه هردوتاشون ولورین وهالک تیربی هوشی زدن ونبردشون تموم شدمس کجاهال ولورین رو ازوسط نصف میکنه منکه اون قسمتوندیدم اهگ دروغ میگم برین کارتون هالک علیه ولورین روببینید

هیچکس

فقط هالک درسته بقیش خیلی مزخرف بود
آخه کاپیتان آمریکا کجا ولورین کجا

پارسا (کمپین‌ حمایت از بت یونیورس😐😂)

دوست عزیز
نگفته کسایی که میتونن شکست بدن
گفته کسایی که شکست دادن !
یعنی این اتفاق افتاده توی کمیک

ونوم

فقط پیروزی هالک!

شرلوک هلمز

ببخشید به جای هر جور نوشتم خر جور بی احترامی نکردم