ساخت اقتباسی از کتاب(روح شاه لئوپولد)توسط بن افلک

با تهیه کنندگی مارتین اسکورسیزی

خبرگزاری ددلاین اعلام کرده بن افلک کارگردان،نویسنده،بازیگر و تهیه کننده مشهور و سرشناس آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار تصمیم دارد فیلمی بر اساس کتاب (روح شاه لئوپولد) بسازد که داستان پادشاه دوم بلژیک و جنایات او در کنگو و کشتن میلیون ها نفر است.

به همین دلیل بن افلک برای ساخت این فیلم قرارداد خود را امضا کرده ومشغول انجام هماهنگی های اولیه است.

در این فیلم ماریتن اسکورسیزی کارگردان و نویسنده با تجربه هالیوود به عنوان تهیه کننده حضور خواهد داشت.

این اقتباس سینمایی براساس اثری از آدام هاشچایلد با عنوان رسمی Leopold’s Ghost: Story of Greed, Terror, and Heroism in Colonial Africa «روح شاه لئوپولد، داستان طمع، وحشت و دلاوری‌ها در قارهٔ استعماری آفریقا» ساخته خواهد شد و فرهاد صفی‌نیا نگارش فیلمنامه آن را انجام خواهد داد که در کارنامهٔ وی نگارش فیلمنامه Apocalypto (آپوکالیپتو) با همراهی مل گیبسون، به‌چشم می‌خورد.

در این فیلم داستان اهالی کنگو که شجاعانه در برابر ظلم‌های آشکار لئوپولد دوم به‌مبارزه برخاستند روایت خواهد شد؛ مردمانی که بالاجبار باید برای این شخص دیکتاتور و مستبد کار می‌کردند و شکنجه می‌شدند و هر کسی که جلوی دستورات می‌ایستاد، بلافاصله کشته می‌شد. اعمال قهرمانانه و دلیرانه اهالی کنگو سبب شکل‌گیری اتحادی بین مبلغان مذهبی سیاه‌پوست آمریکایی با بازجو و ژورنالیستی انگلیسی و جاسوسی ایرلندی شد و این اتحاد نگاه‌های جهانی را به اوضاع و احوال نابسامان مردمان اسیرشده در حصاری فلزی و به‌دور از دنیای کنگو جلب کرد و اولین جرقه‌های جنبش حقوق انسانی از آنجا شکل گرفت.

به نظر شما با این عوامل و منابع داستان ها فیلمی خوبی از کار در میاد؟

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت