Cap E-Shield Cover

5 سلاح جایگزینی که افتضاح بودند !

5 سلاح جایگزینی که افتضاح بودند !

در مقاله قبلی با 5 سلاح جایگزینی که از نسخه اصلی خودشون بهتر بودند آشنا شدیم.

در این مقاله قراره با 5 سلاحی که بعد از ارتقا پیدا کردن یا جایگزین شدن هیچ کمکی به قهرمان های ما نکردند آشنا بشیم. در برخی از کمیک ها ما شاهد این هستیم که ابرقهرمان ما در مبارزه با ویلن داستان دچار مشکل میشه، اون موقعست که ابرقهرمان ما به فکر پیدا کردن یک سلاح بهتر میشه تا بتونه دشمنش رو شکست بده و داستان رو ادامه بده. اما تمام ابرقهرمان ها موفق به پیدا کردن یک سلاح مناسب نمی شند که باعث عصبانی شدنشون از دست نویسنده ها میشه !

5. JARNBJORN

Thor

زمانی که تور دیگه لایق بلند کردن Mjolnir نبود، اسم خودش رو به Odinson تغییر داد. در این هنگام Jane Foster خودش رو لایق بلند کردن Mjolnir پیدا کرد و به اسم تور جدید موًنث شناخته شد. بعد از این Odinson که سلاحی برای مبارزه در دست نداشت، سفرش رو برای پیدا کردن یک جایگزین برای Mjolnir شروع کرد.

سلاح جدیدی که تور موفق شد پیدا کنه Jarnbjorn نام داشت. Jarnbjorn سلاح بدی نبود اما به هیچ وجه نمیشه اون رو با Mjolnir افسانه ای مقایسه کرد !

4. CAP’S ENERGY SHIELD

Captain America

کاپیتان آمریکا در طی سال های طولانی حضورش در دنیای مارول، سپر های مختلف زیادی رو در دست گرفته که هرکدوم از اون ها دیزاین ها و قابلیت خاص خودشون رو داشتند.

چیزی که این وسط قابل بحث نیست اینه که “هیچکدوم از اونها سرتر از سپر اصلی کاپیتان نبودند” با اینکه استفاده از یک سپر که کاملا از انرژی فوتون ساخته شده میتونه خیلی جالب باشه، این سپر جدید مقاومت و قدرت سپر اصلی کاپیتان که از آدامانتیوم/وایبرینیوم ساخته شده بود رو نداشت.

3. IRON MAN’S HYDRO SUIT

Iron-Man

در دهه های گذشته، تونی استارک برای مقابله با دشمن های مختلفی که داشته دست به ساخت زره های زیادی زده. هر زره با یک هدف خاص ساخته شده و دسترسی داشتن به تمام این زره ها هنگام مبارزه با جرم و جنایت برای   مرد آهنی خیلی مهمه !

یکی از این زره ها که واقعا مسخره و ناکارآمد به نظر میاد Hydro نام داره. این زره به این دلیل ساخته شده تا حرکت و سفر در زیر آب رو برای مرد آهنی ممکن کنه. شاید در نگاه اول فکر کنید که داشتن همچین زرهی میتونه خیلی خوب و مفید باشه، اما بهتره دوباره فکر کنید چون تمام زره هایی که بعد از این ساخته شدند این قابلیت رو داشتند.

2. SUCTION CUP ARROWS

Hawkeye

هاکای برای اینکه خودش رو به سطح دیگر اونجر ها برسونه، از تیر های مختلفی استفاده میکنه. نشونه گیری عالی و بی نقص اون به همراه تیر و کمانش، اون رو تبدیل به یک خطر جدی برای دشمنانش میکنه. هر تیر هاکای بخاطر قابلیت های خاصی که داره یک ارتقا خوب و کارآمد به حساب میاد.

با تمام این ها، یکی از ست های تیر هاکای که suction cup نام داره و قابلیت چسبیدن به اجسام رو داره، بیشتر شبیه به سلاحیه که در کارتون Looney Toons استفاده میشه ! میشه گفت این ست تیر در مقابل ست های دیگه هاکای یک جک مسخره به حساب میاد !

1. NEURAL SWORD

Black Knight

وقتی حرف از مبازه تن به تن میشه Black Knight یکی از با استعداد ترین شخصیت ها در این زمینه محسوب میشه. به هر حال شوالیه سیاه در دنیای مارول بیشتر بخاطر شمشیر قدرتمندش یعنی Ebony معروفه.

به هر حال، این شمشیر دل شوالیه سیاه رو میزنه و اون سعی میکنه تا از یک شمشیر مدرن تر که با تکنولوژی روز هماهنگ تره یعنی شمشیر Neural استفاده کنه.شمشیر نیورال میتونه هر جسم غیر زنده ای رو به راحتی از وسط نصف کنه. اما زمانی که حرف از موجودات زنده میشه، این شمشیر فقط برای قلقلک دادن اونها کارآمده. میشه گفت شوالیه سیاه شمشیر قبلی خودش رو با یک اسباب بازی عوض کرده !

منبع: CBR


بخوانید :

۱۵ تا از قدرتمندترین شخصیت های مارول
ویچر:۵ویلن مارول که گرالت نمیتونه شکستشون بده
برترین سریال های دیسی
هرچیزی که درباره سریال ارباب حلقه ها میدانیم
بودجه عظیم نتفلیکس برای سال ۲۰۲۰