Falcon-and-Winter-Soldier-John-Walker-Captain-America

فالکون و سرباز زمستان: کاپیتان آمریکای جدید باکی خودش رو داره

هشدار اسپویل اپیزود 2 سریال The Falcon and the Winter Soldier.

اپیزود اول سریال فالکون و سرباز زمستان وضعیت جدید سم و باکی رو بعد از اتفاقات اونجرز اند گیم به تصویر کشید و تونست به خوبی نشون بده در زندگی خصوصی اونها چی میگذره، اما این اپیزود شامل صحنه خیلی مهمی هم بود که حتی اگه سریال رو ندیده باشید در اینترنت حتما باهاش برخورد داشتید. معرفی کاپیتان آمریکای جدید و حضور کوتاهش در انتهای قسمت اول سروصدای زیادی داشت و واکنش‌های بسیاری رو به دنبال خودش آورد. جان واکر که الان جای استیو راجرز رو گرفته در همون چند ثانیه مورد نفرت بسیاری از طرفداران مارول قرار گرفت و حالا در اپیزود دوم بیشتر باهاش آشنا شدیم.

همونطور که انتظار میرفت محور اصلی داستان سریال درگیری باکی (Sebastian Stan) و سم (Anthony Mackie) با جان واکر (Wyatt Russell) هستش که به خاطر گرفتن مقام کاپیتان آمریکا و از اون مهم‌تر برداشتن سپر کپ توسط جان به وجود اومده. اما به نظر میرسه برای اینکه ماجرا بیشتر رقابتی بشه میبینیم که کاپیتان آمریکای جدید یک باکی هم داره. این شخصیت کسی نیست جز Lemar Hoskins با بازی Clé Bennett که نقش دست راست جان واکر رو داره و بهترین و وفادارترین دوستیه که از ارتش باهاش مونده. در دنیای کمیک Hoskins و Walker هر دو سال 1989 در کمیک Captain America #323 اولین حضور خودشون رو به ثبت رسوندن. هر دوی اونهای تحت آزمایشات فوق بشری قرار گرفتن و جان واکر تبدیل شد به Super-Patriot اما دوستش و دو نفر دیگه تبدیل شدن به کوماندوهای Bold Urban که با اسم “Buckies شناخته میشن.

گروه Buckies حملاتی رو انجام میدادن و با این کار در ماموریت‌ها به جان واکر کمک میکردن همه رو نجات بده و تبدیل بشه قهرمانِ مردم آمریکا. این ماجرا باعث شد در 10 شماره بعدی کمیک Captain America جان واکر رسما این لقب رو بدست بیاره و هاسکینز هم به نوعی جایگاه باکی رو برای اون بگیره. اما این شخص قصد نداشت از لقب باکی استفاده کنه و بجاش برای خودش اسم Battlestar (ستاره نبرد) رو انتخاب کرد. در انتها هم بتل استار راهش رو از جان واکر و عقاید اون جدا کرد و سراغ نبرد خودش رفت. همچنین این شخصیت در Secret Empire با هاکای علیه هایدرا مبارزه کرد.

حالا در سریال Falcon and Winter Soldier شاهد اولین حضور این دو نفر در MCU هستیم و میبینیم که چطور رابطه باکی و استیو راجرز رو تداعی میکنن. شروع رابطه اونها رو قبل حضور در ورزشگاه برای مصاحبه میبینیم و بعد از اون هم در زمان مبارزه دیدیم که چطور با هم همکاری میکنن و خب این کاملا مارو یاد سرباز زمستان و کاپیتان آمریکای قبلی میندازه. در مبارزه اونها با فلگ اسمشرز (Flag-Smashers) فهمیدیم که بتل استار هم توانایی‌هایی داره و با تاب خوردن از هلیکوپتر و جنگیدنش نشون داد که مبارز ماهری هستش، همچنین جان واکر هم با مهارت بسیار بالایی از سپر کپ استفاده میکرد و شاید بشه گفت تونستن در این مبارزه از باکی و فالکون بهتر ظاهر بشن.

اما این نبرد به طور کلی خوب پیش نرفت چون هیچکدوم از اونها پیش بینی نمیکردن اعضای Flag-Smashers ابر سرباز باشن و همین باعث شد شکست بخورن. اما در راه برگشت از این مبارزه سکانس بسیار مهمی رو دیدیم. وقتی این چهار نفر پشت ماشین در راه برگشت بودن مکالمه‌ای داشتن که بیشتر اونها رو به هم معرفی میکرد و وقتی  بتل استار لقب خودش رو گفت دیدیم که باکی و سم اون رو مسخره کردن و رقابت اونها از همینجا خیلی شدیدتر شروع شد. فالکون و سرباز زمستان نه تنها سپر و مقام کاپیتان آمریکا رو از دست داده بودن بلکه نقش دست راست کاپیتان رو هم یک نفر دیگه تصاحب کرده بود.

چیزی که در اپیزود دوم رخ داد رقابت دو نفری که میشناسیم در مقابل دو عضو جدید دنیای سینمایی مارول بود در حالی که گروهی مثل Flag-Smashers هم در سریال حضور دارن و در حال خرابکاری هستن اما در انتهای این اپیزود بارون زیمو هم وارد داستان شد و باید صبر کنیم ببینیم در آینده مسیر سریال به چه سمتی میره و افراد در چه جبهه‌ای قرار میگیرن. با توجه به رفتارهای جان واکر در اپیزود دوم میشه اخلاق اون رو تا حدودی حدس زد و پیشبینی کرد که چه کارهایی قراره بکنه اما راجب این باکی جدید مارول باید صبر کنیم و ببینیم تا کجا میتونه کاپیتان آمریکای جدید رو تحمل کنه.


بخوانید:
10 اشتباه سریال INHUMANS که MCU باید اصلاح کنه
تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی
۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۱۰ مبارز برتر دنیای مارول
۵ سلاح جایگزین کمیکی که فاجعه بودند


guest
18 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
john walker

جان واکر حرف نداره واقعا وایت راسل خوب ایفای نقش کرد یه سری تعصبی هم جمع شدن هیت بدن!!!کسی کاپیتان امریکا رو دوست نداره همه کریس ایوانز رو دوست دارن!!!! از نظر من جان حرف نداره

علی استیری ثورلاور ۲

نه اصلا من هستم دیگه

علی استیری

نه بابا

شرلوک هلمز

بازیگر جان واکر تهدید به مرگ شده😂

شرلوک هلمز

جان واکر نه لیاقت سپر رو داره نه لیاقت اهنگ مخصوص استیو رو

اونجا میگه احساس میکنم استیو برادرمه
حتی لیاقت اوردن اسمشم نداره

یاسین

والا این بیشتر شبیه جغده تا کاپیتان آمریکا😂😂

شرلوک هلمز

صورتش کجه😂

Hobgoblin

من قسمت اولش رو دیدم ولی یکم سرش هوسلم سر رفت البته اولش که داشتم واندا و ویژن رو می دیدم هم اینجوری شد ولی چند قسمت بعدی رو که دیدم هیجانم برای دیدن قسمت های بعدش بیشتر شد.
راستی توی قسمت دوم هیجان و اتفاق هایی که میفته جالب تر و گنگ تر میشه یا نه.

A.H.K.Z

آقا یا کامنت نزارید یا اگه میزارید خواهشاً چنتا قانون اولیه رو رعایت کنید : 1.اسپم ندید (یعنی حرف بی ربط به مطلب نزنید) ، اگه میخواهید اسپم بدید اعلام کنید و بابتش معذرت بخواهید. 2.توهین نکنید و به نظرات دیگران هم احترام بگذارید (این به این معنی نیست هرکسی هر چرت و پرتی گفت ببخشیم ، عوضش باید نسل همچین آدمایی که بهشون میگن ترول رو منقرض کرد 😈) 3.اسپویل نکنید یعنی داستان فیلم ، سریال ، کمیک ، بازی ، کتاب انیمه ، انیمیشن ، و … رو لو ندید تا کسی که میخواهد مثلا اون فیلم رو… بیشتر

deusex

اینقد غلط املایی داری نمیشه فهمید چی میگی.

A.H.K.Z

دقیقا 👌

Mahdiar@venom

قسمت اول خوب بود ولی با دومی زیاد حال نکردم، اکشن قسمت دومم شکلی نبود که آدم رو میخکوب کنه

شرلوک هلمز

اتفاقا دومی خفن تر بود

Mani.s.j

من همش رو نخوندم ولی باکی چیه؟

Mani.s.j

دیس لایک واسه چیه؟
من الان چی گفتم مگه!!

شرلوک هلمز

باکی اسم دوست استیوه دیگه😂😂

Mani.s.j

خب من چه بدونم اخه

علی استیری ثورلاور ۲

داداش دوست استیو راجرز یاهمون کاپیتان امریکا من یک زمان حتی اونجرز روهم نمیشناختم بچه ها نکوبینش من فکر میکرد دیسی فقط بتمن وسوپر منه عمق فاجعه اینه😂😂😂😂😂😂😂