تیم میلر:دیگر با جیمز کامرون کار نخواهم کرد

تیم میلر کارگردان terminator:dark fate در مصاحبه ای اعلام کرده دیگر با جیمز کامرون (کارگردان سرشناس و کارگردان دوقسمت اول ترمیناتور) همکاری نخواهد داشت.

بعد از خبر ساخت قسمت جدید ترمیناتور بسیاری از طرفداران این مجموعه خوشحال و امیدوار شدند مخصوصا وقتی حبر حضور ستاره های قدیمی این مجموعه منتشر شد.اما با اکران این فیلم،فیلم با انتظارات طرفدارانش بسیار متفاوت بود و با شکست بزرگی مواجه شد.این فیلم که با بودجه کلان ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شده تتا به اینجا تنها تواسنته ۲۷۰ میلیون دلار در جهان فروش داشته باشد که شکست بزرگی است.

اما تیم میلر که فیلم های پرفروشی مثل سری فیلم های ددپول رو در کارنامه کاری خودش داره ضمن اینکه گفته به اثرش افتخار میکنه،بیان کرده که دلیل ضعف های پایانی این فیلم جیمزکامرون بوده است.

جیمز کامرون کارگردان سرشناس آمریکایی که آثار برجسته ای مثل:آواتار و دوقسمت نخست ترمیناتور را در کارنامه دارد،در این فیلم به عنوان مشاور تیم میلر همکاری میکرده است.

تیم میلر گفته است که اختلاف نظرهای فاحشی بین او و جیمزکامرون بوده است و به دلیل اعتبار و پیشینه او بیشتر حق را به او میدادند.

تیم میلر گفته:

من نمی‌گویم از جیمز کامرون بهتر یا باهوش‌تر هستم؛ درست؟ ما همیشه با هم همکاری منظم داشتیم و از پس مسائل بر می‌آمدیم.اگر در جایی اختلاف نظر داشتیم، به نحوی حلش می‌کردیم.
اما در مورد ویرایش و تدوین ترمیناتور جدید، من و جیمز اختلاف نظر فاحشی برای انتخاب سکانس‌های نهایی و چگونگی نمایشش داشتیم. در ذهن او، برش کارگردان بهترین نسخه‌ای است که فیلم‌برداری شده. در ذهن من بهترین فیلم را می‌توان از بین آنچه فیلم‌برداری شده بیرون کشید و استفاده کرد. بنابراین من انتخاب خودم را کردم، و بخش‌های زیادی وجود داشتند که قصد داشتم آن‌ها را حذف کنم، اما جیمز اصرار داشت که آنها مهم هستند.

میلر در مصاحبه‌اش در موارد دیگری نیز به اختلافات نظر با کامرون در ساخت Terminator Dark Fate اشاره دارد. او به خاطر می‌آورد کاراکتر Dani در فیلم به هیچ عنوان آن شخصیتی نبوده که دوستش داشته باشد و در مناقشه‌ای با کامرون، قافله را باخته و نظر کامرون نهایی شده. میلر در این رابطه می‌گوید: «این فرنچایز او است، بنابراین باید کوتاه بیایم و به حرف‌هایش گوش کنم».

وقتی در مورد رابطه دوستانه آنها پرسیده شد میلر می‌گوید چند روز قبل کامرون از او خواسته تا به دیدنش برود و با هم نوشیدنی بخورند و از پروژه جدید صحبت کنند، اما کارگردان فیلم توضیح داد «نه نرفتم. اما این قضیه ربطی به مشکلی که از آن تجربه دارم نداشت. فقط من نمی‌خواهم دیگر در شرایطی قرار بگیرم که کنترلی روی آن نداشته باشم.» او تاکید دارد که به خاطر از دست دادن پول فیلم به شدت ناراحت است. او به طور غیر مستقیم به این موضوع اشاره دارد که نمی‌خواهد دیگر با جیمز کامرون همکاری داشته باشد.

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت