hawkman

دی سی از یک Hawkman خیل خیلی متفاوت رونمایی کرد

کمپانی DC امروز پیشنمایش های شماره 23 سری کمیک Hawkman کرد که گذشته زندگی خونین کارتر هال را به عنوان یک دکتر طاعون نشان میدهد.

کارتر هال از زمان شروع زندگی اش در مصر باستان اتفاقات و ماجرا های زیادی داشته هم توی زندگی معمولی خودش و هم زندگی با هوت ابرقهرمانی با عنوان هاوکمن اما در این کمیک قرار است یکی از تجربه های غم انگیز Hawkman رو ببینیم اون هم به عنوان یک پزک طاعون توی قرن هفدهم میلادی .
قسمت 23 این کمیک که دی سی امروز به شکل غافلگیر کننده ای پیش نمایش های اون رو پخش کرد ماه آینده منتشر میشه. این پیش نمایش شامل چند تصویر از صفحات کمیک و کاور خام این کمیکه که میتونین توی عکس زیر مشاهدش کنین . این کمیک توسط ROBERT VENDITTI نوشته شده و طراحی اون هم به عهده MARCIO TAKARA و FERNANDO PASARIN بوده این کاور زیبا هم به دست MIKEL JANÍN طراحی شده .


هاوک من همیشه یکی از جذابترین شخصیت ها توی کمیک های دی سی بوده و حتما این داستان جدید هم تبدیل میشه به یک کمیک خیلی عالی برای این شخصیت . شماره 23 کمیک Hawkman بخاطر خاص بودنش دو کاور متفاوت داره و وضیفه طراحی کاور واریانتش به عهده GERARDO ZAFFINO هستش.


بخوانید :

داغ ترین کمیک های دیسی

کمیک هارلین

کمیک دیسیزد

اولین تیزر از فیلم بتمن

مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر