مایکل بی جردن،سوپرمن بعدی!!؟؟

هنری کویل سرگردان

سال گذشته با تصمیم و اعلام هنری کویل او اعلام کرد که از نقش سوپرمن کناره گیری خواهد کرد و دیگر این نقش را او بازی نمیکند.از همان زمان تا بحال شایعات گوناگونی دربارده جانشین وی بیان شده:از کیت هرینگتون تا آرمی همر افرادی بودند که شایعاتی مبنی بر حضور آنها در این نقش بیان شده بود که همگی بعد از مدتی تکذیب شده اند.

ولی اخیرا یکی از جدیدترین و جدی ترین شایعات حضور مایکل بی جوردن در این نقش بوده،که منابعی از مذاکرات او با مدیران دیسی و وارنر خبر داده اند.این شایعه از این حیس درخورد توجه است که اگر مایکل بی جردن بازیگر مشهور و خبره هالیوود در این نقش قرار بگیرد اولین بازیگر رنگین پوست بوده که نقش سوپرمن را بازی کرده است و پشت پایی به منابع کمیکی سوپرمن خواهد بود.(البته قبلا هم دیده شده که بازیگران متفاوتی حتی با جنسیت های متفاوت برای نقش هایی انتخاب شده اند که کاملا مغایر منبابع کمیک بوده اند و این چیز بد یا عجیبی نیست چون در دنیاهای سینمایی تغییرات عمده ای داده میشود.

مایکل بی جردن سابقه بازی در فیلم های کمیکی مثل بلک پنتر(در نقش ویلن) و چهارشگفتن انگیزان را دارد(هرچند فیلم خوبی نبوده است).بی جردن فیلم های خوبی در کارنامه کاری خود دارد که در بین اونها میتوان به کرید ۱و۲،بلک پنتر ، کرونیکل و…. اشاره کرد.

این شایعه زمانی پخش شده که هنری کویل چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که در نقش سوپرمن باقی خواهند ماند و ایده های جالبی برای آن در سر دارد.

تاکنون هیچ کدام از مدیران دیسی یا برادران وارنر به این اخبار یا صحبت های هنری کویل واکنشی نشان نداده و آنها را تایید یا تکذیب نکرده اند و باید منتظر باشیم تا ببینیم تصمیم مدیران این دو کمپانی برای ادامه سوپرمن چه خواهد بود.

نظرشما چیه؟شما دوست دارین هنری کویل در این نقش باقی بماند یا مایکل بی جردن رو لایق این نقش میدونید؟نظراتتونو با ما به درمیون بزارین.


بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت