HBO به صورت رایگان ۵۰۰ ساعت فیلم و سریال ارائه میکند!!!

HBO اعلام کرده که این کار باعث میشه افراد راحت تر در قرنطینه وقت بگذرونن و باعث جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا یا همون کووید-۱۹ شوند.

عواقب ویروس کرونا برهمه دنیا و همه صنایع ضررهایی چه مالی و چه روحی وارد کرده و میکند، از به تعویق افتادن اکران فیلم های مختلف تا تعطیل شدن فیلمبرداری فیلم ها و سریال های مختلف که همگی ضررهای بزرگی به کمپانی ها وارپ میکنند.و درحال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از شیوع این ویروس و کمک به کادر درمانی ماندن در خانه و رعایت قرنطینه است.که البته رعایت این موضوع برای مدتی طولانی سخت و دشوار است و میتونه باعث مشکلات روحی هم بشه.

حالا برای راحت تر کردن این موضوع HBO پیشنهادی ویژه ای ارائه داده، این شبکه تصمیم گرفته که برای کمک بیشتر به کادر درمانی افرادی که درحال مقابله با این ویروس هستند به مدت ۵۰۰ ساعت فیلم و برنامه های تلویزیونی رایگان ارائه میدهد تا افراد راحت تر در قرنطینه بمانند.مدیران HBO همچنان اعلام کرده اند که همه بزرگان رسانه باید دست به دست هم بدهند تا از این مشکل بزرگ عبور کنند.

این پیشنهاد ویژه به مدت محدود بر روی HBO NOW و HBO GO بدون ثبت نام و پرداخت پول در دسترس است و از ۳ آپریل (۱۵ فروردین) در دسترس قرار میگیرد.

شما هم از این سرویس استفاده خواهید کرد؟به نظر شما چرا شرکت های ایرانی همچین پیشنهاداتی ارائه نمیدهند؟


بخوانید:

اخراج امبر هرد از تمامی پروژه های وارنر و …

نقد فیلم بلادشات

۱۰ فکت جالب از دنیای دیسی!!!

تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی

۱۰ چیزی که درباره New Mutants نمیدانستید!!!