deathmetalsoundtrack-1280x720

5 مورد از پرطرفدارترین کمیک‌های DC در سال 2020

دی‌سی یکی از بزرگترین ناشران کمیک‌های ابرقهرمانی است که هر سال با خلق داستان‌های جذاب طرفداران خودش را شگفت‌زده میکند. این شرکت بزرگ سال 2020 نیز مثل همیشه رویداد‌ها و سری‌های مختلفی را منتشر کرد که بعضی از آنها بسیار مورد استقبال دوست‌داران دنیای کمیک قرار گرفت و خب به بعضی از آنها کمتر توجه شد. اگر کمیک‌های سال 2020 را دنبال کرده باشید میدانید که دیسی  اتفاقات بسیار  عظیمی را در این سال رغم زد که تا مدت‌ها در ذهن طرفداران باقی خواهند ماند. در این مقاله قصد داریم نگاهی داشته باشیم به 5 کمیکی که توانستند بیشترین طرفدارن را بین کمیک‌های DC در این سال هیجان انگیز بدست بیاورند.

Dark Knights: Death Metal/شب‌‎های تاریک: دث متال

اگر از طرفداران تیم دو نفره Scott Snyder و Greg Capullo باشید حتما از این کمیک جذاب لذت برده‌اید. این دو، سابقه کار روی بتمن New 52 و Dark Knights: Metal را داشته‌اند که بسیار نتیجه خوبی داشت و دث متال را نیز در ادامه ایونت متال منتشر کردند. این رویدادِ بزرگ اتفاقات عظیمی را در دنیای دیسی رقم زد که ایونت‌های بحران‌‌های قبلی را تحت تاثیر قرار داد و یک تایم لاین واحد به وجود آورد. اسکات اسنایدر با خلق این داستان خودش را به تمام طرفداران دیسی ثابت کرد و نشان داد در خلق ایونت‌های حماسی و بزرگ مهارت زیادی دارد. Dark Knights: Death Metal در  7 جلد به شما اکشن جذاب، داستان فوق العاده و طراحی‌های زیبایی را نشان میدهد که نباید آنها را از دست بدهید.

Joker War/جنگ جوکر

همانطور که معمولا گفته میشود، نقشه‌های جوکر برای هیچ‌کس جز خودش منطقی نیست، بنابراین از هر 10 باری که هرج‌ومرج ایجاد میکند 9 بار اتفاقات به صورت تصادفی پیش می‌روند. برنامه‌های مبهم و مرموز جوکر بدون هیچ هدف نهاییِ مشخصی، از ویژگی‌های معروف داستان‌های اوست و همین هم هست که شخصیتش را جذاب میکند. اما نقشه‌ای که او در کمیک جوکر وار کشیده است با بقیه موارد کمی فرق دارد، در این داستان میبنیم که جوکر ثروت بروس وین را در دست گرفته است و میتواند به کمک آن نقشه‌های جنون‌آمیز خود را به سطح بالاتری برساند. بتمن و جوکر در کمیک‌های بسیار زیادی با یکدیگر دشمن بوده‌اند اما جوکر وار طوری نبود که داستان تکراری و خسته کننده به نظر برسد.

خرید نسخه کالکشن – نسخه مجله ای 

Tales From The Dark Multiverse/ داستان‌هایی از دارک مولتیورس

اسکات اسنایدر  با موفقیت بزرگش در  دث متال  و کمیک Batman Who Laughs نشان داد ترکیب بتمن و جوکر میتواند برای مخاطب بسیار هیجان‌انگیز باشد همچنین مولتیورس با تم دارک از چیزهایی است که مورد استقبال طرفداران دی‌سی قرار میگیرد. برای همین سری کمیکی منتشر شد که در آن داستان‌های مختلفی را از سراسر دارک مولتیورس روایت میکند. Tales From The Dark Multiverse مجموعه‌ای از آرک‌های محوری افسانه‌های DC را تغییر میدهد تا بدترین شرایط را نشان بدهد. در این مجموعه بخاطر تنوع قهرمانان و داستان‌ها قطعا برای هرکس چیزی جذاب وجود دارد و تقریبا با هر سلیقه‌ای میتوانید داستان مورد قبول خودتان را در  این کمیک‌ها پیدا کنید.

The Three Jokers/سه جوکر

کمیک سه جوکر بدون شک پرسروصداترین داستان دیسی در سال 2020 بود. تمام طرفداران منتظر بودند تا ببیند سه جوکر چه کسانی هستند، چه برنامه‌ای دارند و بتمن با آنها چه‌کار خواهد کرد. این کمیک ریشه در  ایونت Darkseid War که سال 2015 منتشر شد دارد و مخاطبان را از آن زمان منتظر خودش گزاشته بود. The Three Jokers به نویسندگی  جف جانز، علاوه بر بتمن و سه جوکر  میزبان شخصیت‌های محبوبی مثل رد هود و بت گرل هم بود. به طور معمول  کمیکی با حضور بتمن و جوکر بسیار مورد توجه مردم قرار میگیرد و حالا در یک داستان سه جوکر به صورت همزمان حضور دارند و قرار است یک راز بزرگ در دنیای دیسی را برملا کنند.

خرید نسخه کالکشن – نسخه مجله ای

DCeased/دیسیزد

زامبی‌‌ها از معروف‌ترین و پرطرفدارترین موجودات در کل حوزه سرگرمی هستند و دیسی در سال 2020 تصمیم گرفت آنها را به مرکز توجه در دنیای کمیک بیاورد. نتیجه این کار انتشار یک ایونت جذاب  با چند سری کمیک مختلف بود که تقریبا تمام آنها مورد قبول دوست‌داران دیسی قرار گرفت. پخش  ویروس و تبدیل شدن مردم به زامبی به دست دارکساید و از طریق سایبورگ اتفاق افتاد که منجر به یک فاجعه بزرگ شد. تام تیلور  که نویسندگی  کمیک دیسیزد را بر عهده داشته در شش جلد به بهترین شکل این کار را انجام داد و طرفداران را تا مدت‌ها سرگرم کرد. تبدیل شدن قهرمانان به زامبی و دیدن آنها با شکلی خونین جزو بترین لحظات دنیای کمیک است که دیدنش به همه پیشنهاد میشود.

مشاهده تمامی محصولات دیسیزد


به نظر شما بهترین کمیکی که DC در سال 2020 منتشر کرد کدام مورد بود؟


بخوانید :

معرفی و بررسی شخصیت اسپاون
۵ دلیل اینکه جان ویک بهترین شخصیت کیانو ریوزه
نقد فیلم سونیک خارپشت
معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک
۱۰ ویلنی که اگر قهرمان بودند جذاب تر بودند


guest
66 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

سه جوکر هم خوبه ها ولی بهترش هم هست
البته نظر منه

ریدلر

همه به جز سه جوکر خوب بودن

دیسی فندوم

نخیر از همه بدتر دیسز بود و بعد جنگ جوکر

ریدلر

نمی خواستم اونقدر هیت کنم ولی آره حق با توعه 😂

دیسی فندوم

قربونت 👍🙂

Hmagicland Dc comics

=| دیسز خیلی عالی بود

پارسا ( حامی هاوارد اردکه) (#بت_یونیورس )

این مقاله لایک ها بیشتر شده👌😐😐

I MOST BECOME SOMETHING ELSE

بر خلاف برخی دوستان. من خیلی سه جوکرو دوست داشتم.طراحیش که عالی بود . داستان و ایدشم قشنگ بود . این که جوکر ،جوکر بسازه ایده ی خوبیه. من همیش برام سوال بود که چرا جوکر که این ماده رو داره ازش استفاده نمی کنه تا جوکر بسازه.

Last edited 1 سال گذشته by I MOST BECOME SOMETHING ELSE
ادام وارلاک و الن مور در حال خوش نواختن

😶😐😶😐😶😶😶😶😶😶😶😐😶😐😶😐😶😐😶😶😐😶😶😐😐😶😐😐😶😐😶😐😶😭😐😐😶😶😐😐😶😶😶😐😐

داداش فک کنم تازه با سایت اسکواد آشنا شدی برا همه فاز کوسه می گیری بیا پایین بچه سرمون درد گرفت من خودم حالم از سه جوکر بهم می خوره ولی این بنده خدا فقط نظر شخصیش رو گفت . حتما یکی باید brownت کنه الکی هیت ندی بابا ترو خدا یکم مفید واقع باش الان وجود تو تو این سایت به چه درد می خوره فقط بلدی هیت به مارول و اینو اون بدی هان ؟؟؟؟؟

ادام وارلاک و الن مور در حال خوش نواختن

تموم شد ؟؟! خیلی تاثیر گذار نبود

من نایت وینگ یهوی

ببین گلم سه جوکر یک فاجعه درست
ولی دیگه دیسیزد بد نبود نسبت به کمیک های دیگر ولی شب های تاریک دث متال شاه کار بود اونم با حضور بتمنی که می خندت

دیسی فندوم

جان دیسز بد نبووووووووووووووووووووووود

دیسی فندوم ( # بت ریوز ) 🦇🪵🪨🌗

؟

محمد شهسواری

دث متال :رویداد خوبیه ها ولی نتونست از همهی پتانسیلش استفاده کنه.
جوکر وار:انتظار داشتم یکی از بهترین داستان های بتمن توی سال های اخیر باشه و کلا گند زد و ناامید کننده س.
داستان های دارک از مولتیورس:واقعا از یکی خوشم اومد کلا از کمیک هایی که از مینی داستان های تشکیل بشن خوشم میاد.
سری جوکر:در یک کلام اشغال نا امید کننده و کلی هایپ براش داشتیم حالا یه اشغال داریم.
دیسی زو :برای کسایی که توقع داستان هایی مثل آی زامبی و واکینگ دد رو دارن توصیه نمی کنم چون این کمیک فقط اکشن محوره.

ویلن فن

دوستان میشه راهنماییم کنید؟
من میخوام کل سری های متال رو بخونم(دث متال، شب های تاریک متال و… کلا هرچی به متال مربوطه😁)
میشه بگید چند سری کمیکه و از کجا باید شروع کنم؟

A.H.K.Z (حامیان کامنت اول) (#بت_یونیورس)

متال : تک جلدی dark days : the forge تک جلدی dark days : the casting سری dark nights : metal شماره 1 تا 6 خب تا اینجا 👆 که مربوط به متال بود رو میتونی از سایت کمیک اسکواد دانلود کنی (به علاوه چنتا از تای-این های مهمش) پیش زمینه دث متال : سری justice league : no justice شماره 1 تا 4 (اختیاری) سری justice league اسکات اسنایدر شماره 1 تا 12 سری the batman who laughs شماره 1 تا 3 تک جلدی the grim knight سری the batman who laughs شماره 4 تا 7 سری justice league… بیشتر

ویلن فن

واقعا دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدی دوست عزیز و بزرگوار😁❤❤❤😁

کمیک فن

خب شما باید اول از متال شروع کنی! بعد اون اگه خواستی میتونی tales from dark multiverse و batman who laughs رو هم بخونی ولی نخوندی هم زیاد به مشکل برنمیخوری! بعد اینا جاستیس لیگ 2018 از جلد 15 رو حتما باید بخونی و خیلی مهمه!! بعدشم دث متال و بعد در ادامه هم اینفینیتی فرانتیر رو باید بخونی!! پس شد:
متال، جاستیس لیگ 2018، دث متال و بعد اینفینیتی فرانتیر رو باید بخونی و اگر هم خواستی اون وسطا میتونی داستان هایی از دارک مولتیورس و بتمنی که میخندد رو هم بخونی!!

arthor

والا من هنوز دیسی زد و دث متالو نخوندم ولی سه جوکر میتونست شخصیت پردازی خیلی قوی تری روی بتگرل و رد هود داشته باشه. یه کوچولو اسپویل
.
.
.
بعدشم این دوتا عین خواهر برادر میمونن. نویسنده واسه چی بین اونا رابطه گذاشته.
رابین محبوب من جیسونه اما منکر این نمیشم که باربارا به دیک تعلق داره.

من نایت وینگ یهوی

گل گفتی باربارا مال دیک
البته استار فایر مال دیک 😑
چرت سال 👆👆

ریدلر

باربارا مال دیک باشه بهتره اصن از استارفایر خوشم نمیاد

مبین

سلام لطفا رویداد متال رو ترجمه کنی.

ادام وارلاک و الن مور در حال خوش نواختن

😐😐😐 ترجمه شده دوست عزیز در جا های دیگه چرا پوباره کاری ؟؟

Last edited 1 سال گذشته by ادام وارلاک و الن مور در حال خوش نواختن
Hmdh(در انتظار کامبک عامو ثور لاور توربو پلاس)

ترجمه شده دا

MR.D

به نظرم همه خوب بودن ولی من به شخصه از دیسی زد خوشم نیومد.سلیقه ایه دیگه.
بتمن 3 جوکر خیلی خوب بود به نظر من حداقل.
ولی جنگ جوگر.جیمز تاینیون چهارم واقعا گند زد به کمیک بتمن.ران جیمز اینقد بده که حالم از کمیک بتمن به هم می خوره.یه تنه گند زد به کل بتمن.تنها نکته های مثبت ران اون طراح هاش بودن.jorge jimenez , guillem march تنها نکات مثبت این ران بودن.

دیسی فندوم

جان از یه آشغال کمیک بوکی خوشد اومد؟!؟ دیسزد یه زباله بود

Last edited 1 سال گذشته by دیسی فندوم
MHA

نظر شخصیش رو گفت

I MOST BECOME SOMETHING ELSE

دث متال بهترین