batman

اولین تصاویر بتموبیل پخش شد !

فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون که در مراحل فیلمبرداری هستش چند وقتیه که اخبار زیادی ازش منتشر میشه و بعد از پخش اولین ویدیو که مربوط به کاستوم بتمن بود حرف های زیادی راجب این فیلم زده میشه و از مهم ترین بحث ها راجب این فیلم هم دیزاین کاستوم و وسایل بتمنه . توی تصاویری که تا الا منتشر شده بتسیکل و بت بایک رو دیدیم همینطور تصویر بهتری از کاستوم بتمن منتشر شد که هم مورد استقبال و هم مورد انتقاد قرار گرفت البته گفته میشه این تصاویر از کاستوم بتمن که بدون شنل بود کیفیت خوبی هم نداشت مربوط به بدلکار فیلم میشه و در نسخه نهایی بهتره .

اما بعد از کاستوم و موتور تصویر مهم ترین وسیله نقیله دنیای کمیک یعنی بتموبیل رسید که خیلی ها منتظر دیدن ماشین جدید بتمن توی این فیلم بودن و بالاخره این اتفاق افتاد . در تصاویر جدیدی که از پشت صحنه فیلم بتمن منتشر شد میتونیم بتموبیل و بتمن رو کنار هم ببینیم .


طبق چیزی که توی تصاویر مشخصه با یک ماشین کلاسیک خفن البته با المان های مدرن روبه رو هستیم که این ماشین رو به یکی از خاص ترین بتموبیل ها تبدیل کرده و با اینکه بتمن توی این تصویر خوب دیده نمشه اما کاستومش با شنل حالت بهتری از تصاویر بدلکارش داره . فعلا اطلاعات رسمی از فیلم منتشر نشده باید صبر کنیم تا ببینیم بتمن و بتموبیل توی تریلر فیلم چه ظاهری دارن .


نظرتون راجب دیزاین بتموبیل چیه ؟


بخوانید:

داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR
معرفی Black Knight
10 تیم فراموش شده دنیای DC
داغ ترین کمیک های جوکر
باهوش ترین قهرمان های دیسی