دموگورگن کلیدی برای فرار هاپر از زندان!!

دموگورگن کلیدی برای فرار هاپر از زندان!!

فیلم برداری فصل چهارم سریال استرنجر تینگز به تازگی آغاز شده ، و طرفداران منتظر منتشر شدن خبر های جدیدی از فصل چهارم هستند. یکی از اخباری که از صحنه های فیلم برداری و فیلم نامه منتشر شد این بود که برای ساخت سریال از فیلم های فرار از زندان زیادی الهام گرفته شده است، که خب این احتمال میرود که جیم هاپر از زندان روسی ها فرار کند.در همین ایام بود که تئوری جدیدی درباره چگونگی فرار جیم هاپر از زندان مطرح شد که باهم اونو بررسی میکنیم؛ با کامیکان همراه باشید.

دموگورگن کلیدی برای فرار هاپر از زندان!!

در انتهای فصل سوم دیدم که گروه تقریبا از هم پاشید و با نقل مکان ویل و الون از ازهاوکینز ایندیانا تقریبا هواداران شوکه شدند. یکی دیگر از سوال های هوادارن این است که آیا قدرت های الون به او برخواهد گشت؟ تا در نبرد های احتمالی فصل چهارم حضور داشته باشد؟ که میتوانید از اینجا این تئوری را مشاهده کنید. در همین حین که تیم هم از هم پاشیده جیمز هاپر هم در روسیه زندانی شده که این رو در تیزر سریال میشه به صورت واضح مشاهده کرد. و در آخر  فصل سوم هم دیدیم که روس ها توانسته بودند دروازه ای به دنیای وارانه باز کنند و یک دموگورگن نیز در زندان حضور داشت.

تو 2 تا تریلری که از سریال منتشر شد هیچگونه هیولایی رو شاهد نبودیم اما با دقت زیاد روی تریلری که با عنوان از روسیه با عشق منتشر شد هوادارن به نتایجی رسیدن که شاید کلید فرار جیم هاپر از زندان دموگورگن باشه.

دومین تریلری که از سریال در روز ولنتاین منتشر شد تایید کرد که هاپر زندانی آمریکایی هاست که تو آخر فصل سوم بهش اشاره شد. در انتهای تریلر اگه دقت کنین هاپر داره به فاصله دور با دقت نگاه میکنه کمی ترسیده و خسته به نظر میرسه . بعد از این صحنه یک صفحه سیاه میاد که صدای جیغ عجیب و غریبی رو توش میشه شنید که طبق این تئوری صدای جیغ مال دموگورگنه . هواداران بر این باورند که جیم هاپر دموگورگن را در حال نزدیک شدن به مردم روسیه دیده و خب هیچکس به جز هاپر از کارایی که دموگورگن میتونه بکنه با خبر نیست.

این تئوری بیان میکنه که دموگورگن راه خروجی از آزمایشگاه یا زندان Kamchatka پیدا میکند و اونجا یک قتل عام و درگیری شکل میگیره.هاپر که تنها کسیه که دموگورگن رو به خوبی میشناسه و از توانایی هاش خبر داره و میدونه این حیوون وحشی آزاد اصلا چیز خوبی نیست، پس از اینکه توجه نگهبانان به دموگورگن پرت میشه هاپر یک فرصت عالی برای فرار از دست هیولا و روس ها پیدا میکنه. البته این اتفاق داستان او را در استرنجر تینگز شروع میکنه چونماموریت جدیدی که داره این است که به هاوکینز ایندیانا برگرده و به بقیه در مورد روس ها و هیولا هایی که اونجا نگه داشتن خبر بده. این تئوری چگونگی فرار هاپر از زندان روسها را حل می کند ، اما همچنین بسیاری از سؤالات را بدون پاسخ باقی میگذارد، حال باید دید برادارن دافر چگونه فیلم نامه را پیش برده اند.

نظر شما چیست آیا این تئوری حقیقت داره و هاپر اینطوری به سریال اضافه میشه؟


بخوانید :

کمیک آنلاین استرنجر تینگز زامبی بوی

کمیک آنلاین STRANGER THINGS THE OTHER SIDE

کمیک جنگ قلمروها

10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک

۵ نسخه قدرتمند ثور