آیا قدرت های الون در فصل 4 به او برمیگردد؟

آیا قدرت های الون در فصل 4 به او برمیگردد؟

ساعاتی پیش تیزر رسمی فصل 4 استرنجر تینگز منتشر شد ، که این تریلر تایید کرد جیم هاپر زنده است.حال میخواهیم به یکی از بزرگترین سوالات طرفدارن درباره این فصل قدرت های الون است که در این مقاله به این موضوع میپردازیم.

الون (Elven) یکی از اصلی ترین کاراکتر های سریال استرنجر تیگز است ،که با بازی درخشان میلی بابی براون مورد توجه بینندگان قرار گرفت . الون قدرت هایش را در قسمت 8 فصل 3 از دست داد و آخرین بار برای خارج کردن قسمتی از مایند فلایر از بدن خود استفاده کرد.و بعد از آن دیگر نتوانست از قدرت هایش استفاده کند. تئوری و فرضیه هایی زیادی بر این اساس و باور شکل گرفته است و در اینجا چند تاشو برسی میکنیم.

تغیر در قدرت های الون

یکی از محتمل ترین تئوری های همین تئوری است ، طبق این تئوری الون در فصل 4 قدرت هاشو دوباره به دست میاره ولی دیگه مثل سابق نیستن و تغیراتی درونشون ایجاد شده ، و اینکه الون خون ریزی دماغش دیگه قطع میشه وقتی از قدرت هاش استفاده میکنه.

بازگشت خواهر الون به سریال!!

کالی یا همان خواهر الون که در فصل 2 سریال حضور داشت یکی از دلایلی است که قدرت های الون به آن برگشت داده نشود.بر اساس این تئوری با سلب قدرت های الون و حضور شخصیت دیگری مثل کالی سریال جذاب تر و از روندی که الون همیشه همرو نجات میده خارج میشه.

این مطالب همه تئوری است و احتمال به وقوع پیوست آنها کم هست . باید منتظر انتشار فصل 4 از این سریال باشیم و ببینیم آیا این مطالب با نظر برادران دافر یکی است یا خیر.نظر شما چیست آیا قدرت های الون از او برای همیشه گرفته میشود یا او دوباره قدرت هاشو بدست میاره ؟


بخوانید :

برترین سریال های نتفلیکس در سال 2019

کمیک استرنجر تینگز

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!

داغترین کمیک های مارول

بیوگرافی میلی بابی براون