moon knight

معرفی Moon Knight (شوالیه ماه)

معرفی کارکتر مون نایت

در کمیک های مارول و دی سی شخصیت های مشابه زیادی وجود دارن که قدرت ها و ظاهر مشابه ای دارن . مون نایت یا شوالیه ماه یکی از شخصیت های ماروله که خیلی اونو با بتمن مقایسه می کنن . مون نایت نیز مانند شخصیت های میس مارول و شی هالک قرار است از طریق سریال اختصاصی خودش از سرویس استریم دیزنی پلاس وارد MCU شود که بسیار اتفاق خوبی برای طرفداران این شخصیت محبوب است .

با معرفی کوتاه مون نایت همراه کامیکان باشید.

معرفی Moon Knight (شوالیه ماه)

اورجین مون نایت :

نام اصلی این کارکتر مارک اسپکتر است که یک تکاور نیروی دریایی بوده است و بعد از آن یک مزدور آمریکایی شد و به مصر رفت ، در مصر وقتی که زیر مجسمه ای به نام “کانشو” (khonshu) که خدای ماه در مصر باستان بود جانش را از دست می دهد . کانشو به مارک اسپکتر گفت که اگر حاضر بشه تو دنیا نماینده اون بشه وبا جرم و جنایت مبارزه کنه اونو به زندگی بر میگردونه مارک هم این پیشنهادو قبول می کنه و بعد از شکست دادن دشمناش تو مصر با جرم و جنایت مبارزه می کنه و تبدیل به مون نایت میشه .

قدرت ها و توانایی ها :

مارک اسپکتر قبل از اینکه وارد نیروی دریایی بشه به بوکس علاقه داشته و توانایی بالایی در مبارزه داره همینطور توی استفاده از تجهیزات و وسایل جنگیدن تخصص داره . از توانایی های دیگه شوالیه ماه میشه به استاد هنرهای رزمی و مبارزهٔ تن به تن، مقاوم به بعضی حملات ذهنی، آکروبات، ژیمیناست و کاراگاه حرفه‌ای، خلبان و شمشیرزن خبره اشاره کرد .

گروه ها

مون نایت هم مثل بقیه قهرمانای مارول توی گروه های ابرقهرمانی زیادی بوده مثل : سیکرت اونجرز ، اونجرز ، شوالیه های مارول (marvel knights) دیفندرز و … 

امیدوارم سریال مون نایت بتونه توی دنیای سینمایی مارول حضور خوبی داشته باشه و سریال راضی کننده ای برای طرفدارای مارول باشه .


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
۱۰ فکت جالب از iron man
فکت از فیلم جوکر