برترین سریال های دیسی(رده بندی)

آپدیت شده

مدتی پیش برای شما لیستی از بهترین سریال های مارول فراهم کردیم.خوشبختانه این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گرفت و با توجه به درخواست ها این دفعه برای شما لیست بهترین سریال های کمپانی دیسی رو فراهم کرده ایم.

همانطور که در رده بندی سریال های مارول اشاره کردیم سریال های مارول اکثرا توسط شبکه نتفلیکس ساخته میشود و به نوعی انحصار این سریال های در دست این شبکه است، همتای این شبکه برای دیسی، شبکه CW است. شبکه CW در ژانویه سال ۲۰۰۶ کار خودشو شروع کرده و تحت مالکیت کمپانی WARNER.BROS قرار داره.در کارنامه این شبکه تعدادی از سریال های محبوب دنیا مثل the 100 و vampire diaries حضور دارن، اما این بیشتر فعالیت های این شبکه در زمینه سریال های ابرقهرمانی و کمیکی دیسی بوده.

البته سریال های دیسی توسط شبکه های دیگری هم تولید میشوند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.با کامیکان همراه باشید.

1. Lucifer

یکی از محبوب ترین سریال های اقتباس شده از کمیک های دیسی که با سبک متفاوت خودش و بازیگری عالیه تام الیس تونسته حسابی خودش رو توی دل طرفدارهای دیسی جا کنه.یکی از سریال هایی که برخلاف روال معمول دیسی توسط کمپانی نتفلیکس ساخته شده و از کیفیت و سطح ساخت بالایی برخورداره و یکی از جذاب ترین شخصیت های ممکنه برای به صفحه نمایش اومدن یعنی لوسیفر رو در اختیار داره.

امتیازات:

Rotten tomatoes : 87%

IMDb : 8.2

2. Watchmen

رده دوم این لیست به یکی دیگه از سریال های متفاوت و خوش ساخت دیسی تعلق میگیره، سریال واچمن توسط شبکه خوش نام HBO ساخته شده که سابقه بلند و بالایی از سریال های خوش ساخت داره، همونطور که از اسمش هم معلومه این سریال درباره دسته ای از متفاوت ترین قهرمان های دنیای دیسی یعنی واچمنه که چندین سال بعد از وقایع فیلم واچمن ساخته زک اسنایدر در سال ۲۰۰۹ رو روایت میکنه.این سریال با کیفیت ساخت خیلی بالا، تیم بازیگری عالی و داستان مرتب و خوب تونسته محبوبیت بالایی رو کسب کنه.

امتیازات : 

Rotten Tomatoes : 95%

IMDb : 8.1

3. Preacher

رده سوم لیست به سریال پریچر ساخته شبکه amc تعلق میگیره.سریالی که با به صفحه نمایش آوردن یکی از جالب ترین شخصیت های دنیای دیسی تونست نسبتا محبوب بشه و با اینکه از اروورس جدا بود اما به تنهایی موفق باشه.با تیم بازیگری نسبتا خوب و مناسب و طراحی لباس و کاستوم های کیفیت بالا این سریال هم از طرف هوادارها و هم از طرف منتقدها مورد قبول واقع شد.

امتیازات:

Rotten Tomatoes : 87%

IMDb : 8

4. iZombie

از سری سریال های ساخته شده توسط شبکه CW که سریال های زیادی از دنیای دیسی ساخته اما بعضی از طرفدارها به خاطر یکسری از نواقص این شبکه دل خوشی از این شبکه ندارند، اما سریال آی زامبی با سبکی متفاوت و کیفیت ساختی نسبتا بالاتر از دیگر سریال های ساخته شده توسط CW تونسته که موفق ظاهر بشه و هم نظر طرفدارها و هم منتقدهارو تا حدودی به خودش جذب کنه.

امتیازات : 

Rotten Tomatoes : 91%

IMDb : 7.9

5. Gotham

یکی از جذاب ترین نقاط و مورد توجه ترین نقاط و شهرهای دنیای کمیک حالا به صفحه نمایش اومده، چه چیزی از این جذاب تر برای طرفدارهای ژانر قهرمانی و کمیکی، این سریال جذاب تر هم میشه وقتی که تعداد زیادی از شخصیت های صاحب نام گاتهام به این سریال پا میزارن و داستان های جذابی رو درست میکنن.شاید کاستوم ها و طراحی های این سریال به اندازه دنیای سینمایی مارول و دیسی خوب نباشه اما راضی کننده است و میتونین از داستان ها و حوادث جذاب سریال لذت ببرین.

امتیازات :

Rotten Tomatoes : 77%

IMDb : 7.8

6. Titans

یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های اقتباس شده از کمیک های دیسی که با فیلمبرداری و کارگردانی خوب و طراحی شخصیت ها و کاستوم های مناسب تونسته موفق بشه و با تعداد نسبتا زیادی قهرمان و ویلن های جذاب توی یک سریال خیلی هارو وادار به تماشای خودش بکنه.

امتیازات : 

Rotten Tomaotes : 80%

IMDb : 7.8

7. Human Target

یکی از سریال هایی که کمتر کسی میدونه براساس کمیک های دیسی ساخته شده و حتی کمتر کسی از اون خبر داره، این سریال که در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱ منتشر شد تونست نسبت به یک سری سریال های دیگه دیسی موفق تر عمل کنه، البته این سریال هیچ ارتباطی به دیگر دنیاها نداره و تاثیری هم در دنیای دیسی نمیزاره.

امتیازات : 

Rotten Tomatoes : 75%

IMDb : 7.8

8. The Flash

شاید بشه معروف ترین و شناخته شده ترین سریال این لیست که اکثرا سریال های دیسی رو با این سریال میشناسن، فلش قلمداد کرد که یکی از معروف ترین و تاثیرگذارترین شخصیت های دنیای دیسی رو به قاب تصویر آورد و با بازی خوب گرنت گاستین در نقش فلش و رویدادهای جذاب تونست موفق باشه و برای چندین فصل متمادی تمدید بشه و درکنار طرفدارهای خودش باشه.

امتیازات :

Rotten Tomaotes : 89%

IMDb : 7.7

9. Swamp Thing

یکی از سریال های ساخته شده توسط شبکه دیسی یونیورس که علارغم محبوبیت و موفقیت زیاد، توسط این شبکه کنسل شد و ادامه ای برای اون ساخته نشد البته اخیرا خبری منتشر شد که حق رایت این سریال به شبکه CW منتقل شده و این شبکه ادامه این سریال محبوب را خواهد ساخت.

امتیازات :

Rotten Tomatoes : 94%

IMDb : 7.6

10. Arrow

از سریال های قدیمی و خیلی محبوب دیسی که توسط شبکه cw ساخته شده و چندسالی هست که در کنار طرفدارهاش به پیش میره و داستان های جالبی رو روایت میکنه و با ادغام شدن با دیگر سریال های اروورس و کراس اوورهای مختلف و…. جذاب تر شده و خیلی طرفدار پیدا کرده، اما درفصل های اخیر یکم ضعیف عمل کرده و تعدادی از طرفدارها و بیننده هاش رو از دست داده، اما هنوز هم از بهترین سریال های قهرمانی حال حاضر به حساب میاد.

امتیازات :

Rotten Tomatoes : 85%

IMDb : 7.6

کدوم یکی از این سریال هارو دیدین و نظرتون دربارشون چیه؟


بخوانید:

برترین سریال های دیسی
برترین سریال های مارول
۵ نسخه قدرتمند از تور
۱۰ ویلن برتر دیسی
معرفی جین فاستر


guest
131 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Pop

سریال استارگرل هم خیلی خوب بود ولی توی این لیست ندیدم بنظرم خیلی بهش کم توجهی شد تنها مشکل جلوه ویژه بود

IRON-FLASH

فلش خیلی خوبه نمی‌دونم چرا هیچکس بهش توجه نمیکنه جزو بهترین سریالای کمیک بوکیه. همین واچمن و دردویل ک مشهورن به اینکه بهترین سریالان با هم ۴۸ قسمت دارن خب معلومه سریال هرچقد طولانی تر بشه نمره ش میاد پایین کمتر مخاطب جدید میگیره‌ . فلش با ۱۵۶ قسمت ۷/۶ آورده IMDb ولی همین واچمن اگه ۸ فصل بود آی ام دی بی بهتون قول میدم پایین ۷ میاورد یا همین دردویل

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

چرا هنوزم سریال پرطرفداریه لی بهترشم هست ولی بنظرم فصل ۸ زیاد جالب نبود و هرچی بالا تر میرفت پس رفت میکرد

جیسون تاد(نریمان سابق)

خدایی ارو از سوامپ تینگ بهتر نبود؟

a FELLER with no name

در حق ارو زلم شد باید بالای سوانپ سینگ میبود

Mobin keshavarzi

و همین طور سریال Powerless هم هر چقدر دنبالش می گردم پیداش نمی کنم

Mobin keshavarzi

هدف انسانی رو از کجا می توانم دانلود کنم هر چقدر گشتم پیداش نکردم

قهرمان

یعنی برترین سریال cw آخری بود
۸ فصل داشت باید آبکی میشد اوالایلش چی ای ام بی دی شورشو در آورده

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

دقیقا ارو خیلی بوددد

باربد

یعنی واقعا فلش و ارو و تایتان ها از گاتهام و نگهبانان مضخرف بهتر نیستن؟ دیگه آی ام دی بی شورشو دراورده. بعد افسانه های فردا باید توی این رده‌بندی می بود

پارسا (کمپین‌ حمایت از اسپم و بت یونیورس😐😂)

گاتهام خیلی خوب بود
واچمن هم درسته نسبت به کمیک ضعیف بود ولی در کل
خوب بود

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

😂😐

😐

🤦‍♂️😂😎

بهراد کلهر

به نظرم باید تیتان باید رتبه بهتری داشته باشه
گاتهام باید رتبه بهتری داشته باشه
واچمن خیلی خوب بود ولی جاش بهتره
اروو و فلش خیلی جاشون بده باید بهتر باشه بقیه هم عالیی

دیسی فندوم

پریچر باید رتبه ۱۰ رو می‌گرفت آی زامبی جاش عالی هستش تایتانز رتبه ۹ رو باید می‌گرفت سوامپتینگ رتبه ۷ و ارو هم رتبه ۵ اینطور خیلی بهتره

محمد

آقا اینایی که تو اررورس نیستن هم باید به ترتیب دید یا ترتیب خاصی ندارن؟؟

محمد

؟؟

محمد

۱ تا ۷ این لیست و.. به جز ارو و فلش و سوپرگرل و لجند تومرو و بتومن و بلک لایتینگ هم ترتیب دیدن دارن یا فقط اینایی که گفتم ترتیب دارن؟

دی سی فن تازه کار

نه ندارن

دیسی فندوم

سریال سوامتینگ سریال تایتانز گاتهام پریچر آی زامبی واسه اررورس نیستن

محمد

میدونم