she hulk

10 چیزی که راجب شی هالک نمیدونستید

مارول کلی شخصیت دوست داشتنی داره که طرفدارا رو به هیجان بیاره و اونا دربارشون تحقیق کنن.چیزی که درباره مارول معلومه اینه که هر شخصیتی یکسری رازهای مخفی داره.تو این مقاله ما میخوایم درباره غول سبز البته ورژن متفاوتی یعنی شی هالک صحبت کنیم.

این مقاله به دلیل خبرهایی که احتمال میدن اون تو برنامه های دیزنی پلاس هست از اهمیت بالایی برخورداره.شی هالک هم خیلی شبیه پسرعموش بروس بنره و هم اصلا شبیه نیست.درباره این شخصیت یکسری حقایق هست که باید دربارش بدونین.

دراینجا ده تا از حقیقت هایی که باید درباره این شخصیت بدونین آماده شده‌.با کامیکان همراه باشید.

۱۰. اون حس هاشو حفظ کرده

she hulk

حتما میدونین که بروس بنر معروف وقتی تبدیل به هالک میشد،کلا تبدیل به یک شخصیت دیگه میشه و تبدیل به موجودی بدون حس میشه.این درباره شی هالک درست نیست و اون میتونه حس ها و احساساتش رو حفظ کنه. جنیفر همیشه جنیفر میمونه،حتی وقتی خیلی عصبانی و سبز شده باشه،همین اونو متفاوت ترین و خاص ترین نسخه هالک میکنه.درواقع همین باعث معروف شدن اون شده.

۹. اون بیشتر از چیزی که فکر میکنین شبیه پسرعموشه

she hulk

درحالی که جنیفر کاملا از بروس متفاوته،اما هنوز چیزهایی هستن که توش مشترکن.جدا از اینکه هردوی اونها هالک هستن،یکی از این نقاط مشترک افزایش قدرته،که دقیقا مثل هالک هرچی بیشتر عصبانی بشه قوی تر میشه.برای اونا هیچ محدودیتی نیست و عصبانیت و قدرت اونا نامحدوده، پس شاید بهتر باشه سر راهشون نباشیم مخصوصا وقتی که باهم هستن.

۸. عضلات و استخوان هاش متراکم میشن

she hulk

دررابطه با اندازه باید گفت که جنیفر به اندازه پسرعموش بزرگ نیست (حتی در بزرگترین ورژن خودش)،درواقع اون یکی از کوچیک ترین نسخه های هالک به حساب میاد.این به دلیل اینه که وقتی داره تبدیل به هالک میشه استخوان ها و عضلاتش کاملا منقبض و متراکم میشن.

همین منقبض شدن باعث میشه قدرتی بهش داده بشه که نصفش هم به جستش نمیخوره.این کوچک بودن جسه و قدرت بسیار زیاد اونو تو نبرد خیلی خطرناک میکنه،چون هم سرعت و هم انعطاف بالایی داره و درعین حال قدرت خیلی خیلی زیادیم داره.

۷. میتونه تبدیل شدنش رو کنترل کنه

she hulk

چیز دیگه ای که اونو خاص میکنه،تواناییش تو کنترل تبدیل شدنشه.همونطور که میدونیم بروس بنر وقتی که عصبانی بشه یا درمعرض خطر باشه تبدیل میشه و احساساتش رو از دست میده.اما جنیفر هرزمانی که بخواد با اراده خودش میتونه تبدیل شه،یکی از دلیل های این کار برمیگرده به قابلیت حفظ احساساتش بعد از تبدیل.این قابلیتش خیلی بدردش میخوره چون میتونه در صورت لزوم سریع به جنیفر تبدیل شه و فرار کنه.

۶. بازسازی و شفابخشیش افزایش پیدا میکنه

she hulk

این مورد شاید خیلی سورپرایز کننده نباشه و شخصیتی با این اندازه انتظارش میرفت که این قابلیت رو داشته باشه.هرچند قدرت بهبودش به اندازه ولورین یا ددپول قوی نیست،اما هنوز هم از بهترین ها در این زمینس.البته اینم باید گفت که شی هالک خیلی مقاومه و به سختی میشه بهش آسیب زد و وقتی تبدیل به هالک بشه به سرعت زخم های خودش هم بهبود پیدا میکنن.

۵. اون فقط ادامه میده

she hulk

دقیقا مثل پسرعموش،شی هالک هم یکی از اون شخصیت هایی که متوفق کردنش خیلی سخت و حتی ممکن نیست.یکی از دلایلش اینه که اون قدرت و استقامت فراانسانی داره و تقریبا اصلا خسته نمیشه.برای همین قرار نیست که خسته بشه و یک جا استراحت کنه،حتی با آسیب و زخم های بزرگ.

در تئوری شی هالک میتونه حدود ۴ ساعت با تمام توانش مبارزه کنه که امتیاز بزرگی برای یک شخصیته.در سری War of the realms دیدیم که نبردها شخصیت های مختلف رو به نوعی تست میکردن که ببینن چقد دووم میارن و هرکس که میتونست نبرد رو تموم کنه کار بزرگی کرده بود.

۴. توانایی کنترل همه وسایل موتوریش حفظ میشه

she hulk

همه نسخه های مختلف شی هالک قدرتمند،خطرناک و بزرگ هستن و شکی تو این نیست.قبلا دیدیم که بروس وقتی تبدیل میشد توانایی کنترل خودش هم از دست میداد چه برسه به وسایل دیگه،اما شی هالک اینطوری نیست و میتونه به خودش مسلط بمونه.

برای مثال ما قبلا دیدیم که جنیفر وقتی تبدیل به هالک شد هم تونست یک هواپیمارو کنترل کنه و خلبانی کنه.که البته اون پرواز هم پرواز عادی نبود و کنترلش خیلی سخت بود.همین ویژگی شی هالک مارو تحت تاثیر قرار داده.

۳. نمیشه به ذهنش نفوذ کرد

she hulk

یکی از بزرگترین و بهترین قدرت های شی هالک به علاوه قدرت و استقامت و…. اینه که وقتی تبدیل به هالک میشه عملا نفوذ به سرش غیرممکنه.در واقع وقتی تبدیل به نسخه سبز خودش میشه دربرابر انواع مختلفی از حمله مقاومه.شما حتی اگه بهترین تلپات ها و ذهن خون هارو داشته باشین نمیتونین به ذهن جنیفر نفوذ کنین،البته وقتی تبدیل به هالک شده.

همین ویژگیش اونو تبدیل به قهرمانی مورد اعتماد کرده که میتونه تو شرایط مختلف بهش متکی بود،مثل صحنه ای که تو فیلم اونجرز عصر اولتران دیدیم که همه تقریبا از لحاظ روحی از هم پاشیدن،شی هالک میتونست کمک خوبی باشه.

۲. شی هالک خاکستری

she hulk

شی هالک شخصیتیه که تو تاریخ حضورش دچار تغییرات بزرگی شده.یکی از این تغییرها مستقیم روی شی هالک تاثیر گزاشت.در طول داستان جنگ داخلی ۲،وقتی که بروس بنر کشته شد و جنیفر هم به کما رفت،واقعا تو وضعیت خوبی نبود و روزگار خوبی نداشت.

همین وضعیت تراژدی روی نسخه هالکش تاثیر گزاشت و وقتی بالاخره تونست به هالک تبدیل بشه به جای اون رنگ سبز جذابش که بهش عادت کرده بودیم،رنگش تبدیل به خاکستری شد.در اون حالت فقط ظاهرش متفاوت نبود،بلکه متفاوت هم رفتار میکرد،دیگه باهوش نبود و کنترل خودش رو از دست داده بود،با اینکه قویتر و بزرگ تر بود.در اون حالت بیشترین شباهت رو به پسرعموش داشت.

البته برای اونایی که نگرانن باید بگم که شی هالک همینطوری نموند و جنیفر موفق شد که مشکلش رو از بین ببره.

1.پر از گاما شده

اخیرا جنیفر یک تغییر دیگه هم به خودش دیده،شاید هنوز سبز باشه اما دیگه اون شخصیت جنیفر/شی هالک نیست.این نسخه از شی هالک با گاما پرشده، خیلی بیشتر از دوز عادیش.

خب چه فرقی می‌کنه؟برای اونایی که تازه به ما ملحق شدن(نویسنده فک کرده برنامه تلویزیونیه)باید گفت اون دوباره کنترلش رو از دست داده و خیلی شبیه نسخه خاکستریش شده،قدرتش افزایش پیدا کرده و بزرگ تر شده،دیگه باهوش نیست و نمیتونه مسائل رو مدیریت کنه.البته جنیفر موفق شد این هم پشت سر بزاره،که همین نشون میده جدا از شی هالک،جنیفر چه شخصیت و ویژگی های قدرتمندی داره.

منبع: CBR


نظرتون راجب شخصیت شی هالک چیه ؟

بخوانید:
 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
نریمان

گاما؟؟؟

نویسنده MB

شی هالک 240 سانت قد داره و بالای 220 کیلو وزن داره

Gotham

از این شخصیت خیلی بدم میاد

Capitan

ممنون مقاله خوبیه اما کافی نبود چرا که خیلی چیزا هست که ننوشتید ولی در کل خوب بود

علی آقا

مقاله اصلا خوب نبود. بروس بنر در واقع پسر دایی جنیفر است. خیلی خیلی اطلاعات مهم هم هست که ننوشتید. پیشنهاد میکنم اصلا از این مقالات ننویسید چون معلوماتش رو ندارید. یه سری به مقاله مشابه در سایت spidey.ir بزنید ببینید مقاله فکتس نوشتن یعنی چی.

...

بله اسپایدی با این که مارول فنن و دی سی زیاد توجه نمی کنن ولی مقاله های فکتشون عالیه

ونوم

توی زبان انگلیسی دایی و عمو هردوش ی معنی میده
.
مقاله های اینجا رو هم من به اسپایدی ترجیح میدم(مشکلی با اسپایدی ندارم ، سلیقم اینجوریه و این یه نظر شخصیه)
ممنون از کامیکان

ونوم

آفرین به تو آقای با معلومات 😔😒

Last edited 1 سال گذشته by ونوم