shazam couldnt defeat

۵ ویلن مارول که «شزم» نمیتونه شکستشون بده!!!

کراس اووری بین دنیاها

برای شما مقاله ای تحت عنوان ۵ ویلن مارول که شزم میتونه شکستشون بده فراهم کردیم که این مقاله در ادامه همون مقاله آماده شده.

هم.نطور که قبلا هم گفتیم شزم درمدتی قویترین قهرمان دنیای دیسی بوده و حتی از سوپرمن هم قویتر بوده، اون کارهای بزرگی کرده و چندین بار زمین و دنیارو نجات داده. شزم از دانایی و خرد بالایی هم برخورداره، اون دانش سالومون و قدرت زئوس رو داره که همین اون رو تبدیل به یکی از قدرتمندترین قهرمان ها و کابوس هر شروری میکنه.

داستان و گذشته اون با بیلی بتسون هم خیلی قشنگه و به همین خاطر اون تبدیل به یکی از محبوب ترین قهرمان های دنیای دیسی هم شده.اون در طول حضورش در کنار بزرگانی مثل سوپرمن، واندروومن و بتمن جنگیده و تجربه بالایی هم داره، همه اینها باعث میشه که اون برای هر ویلنی خطرناک باشه، و زمانی که در کنار خانواده قهرمانش و یا جاستیس لیگ قرار بگیره که خیلی خیلی قدرتمندتر میشه.

اما با همه اینها همیشه دست روی دست بسیار است، ویلن هایی هستند که هرچقدر تعداد قهرمان ها زیاد باشه و قهرمان های قوی باشن براشون اهمیت نداره و میتونن کاره خودشون رو بکنن، در دنیای مارول هم از این ویلن های کم نیست، برای همین تصمیم گرفتیم برای شما تعدادی از شرورترین و قدرتمندترین ویلن های مارول که شزم هم نمیتونه شکستشون بده رو لیست کنیم تا با اون ها بیشتر آشنا بشین.

5/5
Doctor doom

دکتر دووم، حکمران لاتوریا، مجموعه‌ای کامل از شرارت و بدیه. اون یکی از باهوشترین شخصیت های دنیای مارول، استاد جادو، استاد حیله، استاد استراتژی و تقریبا هرچیزی که فکرشو بکنین هست.این درحالیه که شزم بزرگ هست، اما نه تا این حد، پس دکتر میتونه اون رو شکست بده.

وقتی که کار به اینجا برسه، شزم فقط یک بچس(بیلی بتسون)، درسته که اون دانش سالومون رو به همراه داره، اما تجربه و دانایی اون به دووم نمیرسه.دکتر دووم با اینکه انسان بوده اما درکنار خدایان و تایتان ها بوده و قدرت کاسمیکی رو هم بدست آورده، دووم موفق شده راهی پیدا کنه تا قدرت بیاندر رو بدست بیاره، پس دربرابر شزم کار خیلی سختی درپیش نداره.

4/5
Annihilus

یکی از قویترین و ترسناک ترین شخصیت های دنیای مارول، انیلوس باید جزو این لیست باشه و همیشه هم ازش ترسیده بشه.مجهز شده با قدرت کاسمیکی، دارای قدرت و هوش نامحدود، و به طور وحشتناکی وحشی، اینها اون رو به یکی از ویلن هایی تبدیل کرده که میتونن کهکشان رو از بین ببرن.

شزم خیلی قدرتمنده، اما انیلوس قدرتمندتر و خشن تره، بحث هایی میشه کرد که کدوم یک قدرت فیزیکی بیشتری دارن، اما قدرت کاسمیکی انیلوس به اون قدرت های نامحدودی میده و با اون میتونه ذهن هارو کنترل کنه.انیلوس میتونه یک ارتش کامل از مینیون هارو به سمت شزم حمله ور کنه و قبل اینکه شزم خودش رو پیدا کنه اون رو با قدرتش نابود کنه.

3/5
Juggernaut

قدرت داده شده توسط سایتوراکه خدا، جاگرنات غیرقابل توقفه.این شخصیت از اوناییه که میتونه با قدرتمندترین هاهم سرشاخ بشه.هالک؟جاگرنات اونو ناک اوت میکنه.کلوسوس؟جاگرنات برای خنده بهش سیلی میزنه.ثینگ؟جاگرنات به تیکه هاش میخنده.

دقیقا مثل جاگرنات شزم هم توسط خدایی جادویی قدرتش رو بدست آورده، ولی جاگرنات میتونه برنده باشه.اول از همه این که جاگرنات متوقف نمیشه، تنها راه شکست دادن اون اینه که زرهش رو دربیارین و با قدرتی خیلی خیلی زیاد بهش حمله کنین.شزم میتونه چیزی به جاگرنات پرتاب کنه، بهش مشت بزنه و رعد و برق بهش بزنه، اما هیچکدوم از اینا وقتی که با زره هستش روش تاثیر نداره، شزم باید بهش نزدیک بشه و زرهش رو دربیاره که در این صورت جاگرنات شزم رو له میکنه.

2/5
Dormammu

دورمامو، ارباب بعد تاریکی، کسی که حتی تاریکی هم ازش میترسه. دورمامو تقریبا میشه گفت که بزرگترین دشمن دکتر استرنج بوده و خواهد بود.اول از همه اون ارتشی از موجودات شیطانی برای خودش داره که تا مرگ براش میجنگن.اون همینطور از طیف گسترده ای از جادوهای تاریک هم استفاده میکنه که تمام کهکشان ازش میترسن.

شزم با دشمن های خیلی قدرتمندی جنگیده و شکستشون داده، ولی دورمامو خارج از سطح شزمه. حتی اگه ارتش و پیروان دورمامو در نظر نگیریم خود دورمامو به تنهایی و رودررو دشمنی بزرگ تر از اندازه شزمه.فقط چندتا چیز مثل رعد زدن به دورماموست که شزم میتونه انجام بده، ولی دورمامو خیلی خیلی بیشتر از این هارو میتونه به سر شزم بیاره.

1/5
thanos

بحث های زیادی هست که توی حالت معمولی شزم قدرتمندتره یا تانوس.شزم میتونه مشت های سوپرمن که سیاره هارو جابجا میکنه رو تحمل کنه، تانوس هم میتونه با همه اونجرز یکجا دست به یقه شه.البته تانوس ویژگی های بیشتری از قدرت فیزیکی داره، اون با قویترین موجودات کیهانی دست به یقه میشه و حتی نمیترسه.

شزم خیلی قدرتمنده، ولی یک موجوده کیهانی قدرتمند و البته تایتان نیست.شزم میتونه با تانوس مقابله کنه، ولی تانوس دیرتر خسته میشه، حقه های بیشتری بلده و تجربه های بیشتری در نبرد داره و موجوداتی به مراتب قدرتمندتر از شزم رو قبلا شکست داده.شزم میتونه به تانوس رعد و برق بزنه که اذیتش میکنه، ولی قبلا دیدیم که تانوس رعدهای تور رو تحمل کرده.این نبرد خیلی طولانی و سخت خواهد شد، اما این تایتان دیوانست که برنده بیرون میاد.

منبع: CBR


بخوانید:

۵ ویلن مارول که شزم میتونه شکستشون بده!!!

نقد انیمیشن سوپرمن ردسان

معرفی کیبل cable

کنسلی ها ادامه دارد

۵ کمیکی که اگر به فیلم سونیک علاقه داشتید باید بخوانید!!!!


guest
115 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
سنتری

متاسفانه بعضی از افرادی که اینجا نظر دادند سوادشون در باره این افراد پایین هست و نظرت خیلی خنده دار و بی منطقی میدند پس بزارید با این شروع کنم که مجموع قدرت هفت خدایی که شزم می تونه ازشون استفاده کنه در کل 20 درصد جمع تمام توانایی های خدایان هست و اگر حرفم رو قبول ندارید برید یک نگاه به مبارزه سوپرمن با دیگر خدایان بندازید که چقدر سوپرمن رو به سختی انداختند در حالی که شزم با وجود داشتن قدرت تمام اونها به شدت ضعیف تر ازشون هست و نمی تونه در اون حد با شزم درگیر… بیشتر

ناشناس

چی میگی آخه هالک قوی تره وحشی تره هالک میگیره لهش میکنه حالا یه زره جدیدا هالک انسانی شده هی میگین هالک ضعیفه کمیک های هالکو اسن دیدین بعد میگین میزنه هالکو نات اوت میکنه 😒

سنتری

بله خیلی خوب هم هالک رو ناک اوت می کنه یک نگاه به این عکس بنداز: https://th.bing.com/th/id/R.ad56833a48920dd5057c6a839f63e85f?rik=ys1267VZKgfqEQ&riu=http%3a%2f%2fi.imgur.com%2fTZJmZLi.jpg&ehk=LliABCkVRr8t0J550f2wflxfhvNZVGARrQYHIkzvK1o%3d&risl=&pid=ImgRaw&r=0
و البته به این پس یک مبارزه بین این دونفر:
https://th.bing.com/th/id/R.fe5e56e16a54c71a2c58e4c43252d6f5?
rik=eWbqeXlIapmI1g&pid=ImgRaw&r=0
و این یکی عکس که داخلش بر زور بازوی هالک چیره شده:
https://th.bing.com/th/id/R.edde940fab97f19633ff055808c39701?rik=Zm3MQudqPVJacA&pid=ImgRaw&r=0

سنتری

به اضافه سنگ سینتوراک به جاگرانات قدرت این رو میده که وقتی جاگرنات شروع به دویدن بکنه غیرقابل توقف میشه یعنی مهم نیست هالک چقدر به جاگرنات صدمه وارد کنه تا زمانی که نتونه جلوی دویدن اون رو بگیره تمام اون صدمات بی فایده است و جاگرنات همچنان می تونه بدون هیچ ضعفی به جنگش ادامه بده.

مسعود

جاگرنات هالکو ناک اوت میکنه؟؟؟ بشین بابا سرمون درد گرفت….الان هر شخصیتی رو بخوان قوی نشون بدن میگن هالکو شکست میده…مسخره کردین خودتونو…هالک قویترینه…جاگرنات درحدو اندازش نیست

نوب سگ هستین تو کمیک

خب اولن باید بگم گزینه های ۴ و ۳ درسته چون انیلوس قدرت میله کیهانی رو داره و دورمامو موجودی از تاریکی هست. دکتر دووم جادوگر قدرتمندی و استرنج که تا قبل از کمیک ۵۴ مارول اون رو تو طبقه g قرار میداد(طبقه جزو ضعیفترین جادوگر ها ) پس از سفر در زمان اون و یادگیری علوم و فنون جادوگری اون رو در طبقه f(طبقه ای در زمره قویترین جادوگران مانند آمورا،هندری سیمونسن جادوگر طبیعت،و لوکی) قرار داده است.در کمیک جنگ های پنهان شاهد پروردگار دووم بودیم و اگه نخوایم در نظرش بگیریم دووم جادویی به نام جادوی سیش(جذب کننده)داره… بیشتر

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

تانوس نمی تونه با قدرت جمعی از خدایان بسیار بزرگ و قوی مانند زئوس و هرکول و … و … مبارزه کنه

سنتری

قطعا می تونه با قدرت 20 درصد اون خدایان بجنگه چون خود شزم نمی تونه از این بیشتر از قدرت خدایان بهره مند بشه و البته به سختی می تونه از ذره ای از هوش سلومون استفاده کنه

Last edited 2 ماه گذشته by سنتری
نریمان

فقط ۳ میتونست شزم رو شکست بده

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

اتفاقا همه می تونن شزم رو شکست بدن به جز شماره ی 3

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

این چی بود گفتی🤣

ریدلر

شماره ۴ رو نمی شناسم و فقط با شماره ۲ موافقم
شزم می‌تونه دکتر دووم رو شکست بده دست بالا رو هم داره مخصوصا ورژن ما بعد نیو ۵۲
تانوس؟؟! خداییش؟؟؟ شزم با یک صاعقه و با یک مشت با سرعت ابرانسانی کار تانوس رو ساخته
جاگرنات؟ سوامپ ثینگ با یه حرکت نابودش می‌کنه جاگرنات؟ ردهالک با یه ضربه ناک اوتش میکنه جاگرنات؟ با یه ضربه سوپرمن میکشتش جاگرنات؟ شزم با یک صاعقه

لوکی ( کمپین حمایت از کامنت اولی ها ⭐ )

شزم جاگرنات و انیلوس رو می خوره .
اما نمی تونه تانوس رو بزنه .

‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌ ‌ ‌‌‌‌

ثور و شزم برابرن از نظر قدرت

Sina

آقا کی میگه شزم از ثور قویتر نیست هان؟؟ شزم قدرت زئوس رو داره زئوس قویتر هست یا تور خوب معلومه زئوس.چون زئوس خدای خدایان بعد شما میگید که تور از شزم قویتر هست شزم قدرت هرکول رو داره سرعت بالا و تله پرت هم داره یعنی ثور هیچ قدرتی در مقابل اون نداره بعدشم هالک نمی تونن با ثور بجنگه میخوای با شزم بجنگه اونوقت چطوی؟؟ جادو فقط با جادو میتوانه مقابله کنه اونوقت هالک قدرت جادویی داره.با تانوس هم موافق نیستم تانوس بدون دستکش ابدیت هیچی نیست.باید بجاش رونان بیاد رونان خدای نامیرا هستش یه بمب که می‌تونه… بیشتر

biggest shazam fan ever

با ثور و هالک موافقم که شزم میزنتشون البته سخت اما تانوس !! ابدا تانوس کسی هست که رونان براش کار میکرد مدتی تا جایی که بنده اطلاع دارم در کمیک هم با تانوس همکاری میکنه مطمین نیستم البته این روهم عرض کنم که شزم قدرت کامل کامل زئوس رو نداره اما بیشترش رو داره البته قدرت شزم هم مثل ثور و هالک نامحدوده اما مقایسش با تانوسی که با زئوس و دارکساید بدون دستکش مقایسه میشه غلطه تانوس بزرگترین دشمن اونجرزه ببخشید کمیک های تانوس رو به نظرم نخوندید که میگید هیچی نیست بدون دستکش تانوس بی دستکش هم… بیشتر

حسین

تانوس هرگز در سطح دارک ساید نیست، دارک ساید قدرتی معادل اودین و گالاکتوس داره تانوس بدون دستکش هیچ شانسی جلوی دارک ساید نداره، حتا اگه دستکش رو هم داشته باشه باز نمیتونه دارک ساید رو شکست بده.

biggest shazam fan ever

بله دارکساید قویتره ۱۰۰ درصد هرکی بگه تانوس یا رو تانوس تعصب داره یا اطلاعات کافی از دارکساید نداره بنده فقط گفتم مقایسه میشه اما آیا میشه شزم یا ثور اصلا با دارکساید مقایسه کرد؟! معلومه نه اما تانوس به هرحال در حدی هست که با دارکساید مقایسه میکنن و بله حرفتون درسته دارکساید به نوعی یک اسکای فادر هست و از قویترین خدایان و بعد یوگاخان یا دارکساید یا بلک ریسر قرار میگیرن

مصطفی

شزم اگه بخواد میتونه درحد دارکساید و یا حتی خیلی قوی تر از دارکساید باشه چون شزم سوپرمن بدون نقطه ضعف هست

ناشناس

پس چرا وقتی باهاش جنگید شکست خورد ؟
تازه شزم حداقل ٪1 قدرت زئوس رو داره‌ وگرنه از سوپرمن شکست نمی خورد و ب تنهایی دارک ساید رو شکست میداد

ماندانا

چرا لوکی اینجا نیست من مارول فن نیستم اما با قاطعیت میتونم بگم شزم شانس کمی در مقابله با لوکی داره

ریدلر

یا حضرت عباس
اهداف راحت ؟؟؟
لوکی بسیار هدف راحتیه برا شزم دست کمش نگرفتم ولی قدرت شزم با ثور برابری می کنه، کاربر ماندانا لطفاً قبل از اظهار نظر کمی اطلاعاتتون رو بیشتر کنید

ناشناس

لوکی توی کمیک از ثور قوی تره
و شزم هم از ثور ضعیف تره در نتیجه لوکی به راحتی شزم رو شکست میده شزم که سهله بلک آدام هم شکست میده