thor and dc universe

تور، تمام دنیای دیسی رو کشته!!!

زمستان سیاه در راه است!!!

توی تور ۲، زمستان خطرناک سیاه قدرتش رو نشون داد، تمام دنیای دیسی رو با یک روش خیلی سریع مات کرد.

توی اولین کشمکش تور زمستان سیاه(Black Winter) به عنوان یک تهدید فاجعه انگیز جدید شناخته شد.زمستان سیاه خیلی خیلی قویه، اون حتی گالاکتوس هم شکست داده، اما با این اشکال که بلعنده دنیاهارو زنده نگه داشت.زمستان سیاه طراحی شده تا چیزهایی حتی بزرگ تر و قویتر از گالاکتوس رو شکست بده، یعنی تمام دنیای دیسی.

توی تور ۱، گالاکتوس از ستاره ها سقوط کرد و افتاد توی آزگارد و باعث ضررهای زیادی به دلیل برخوردش شد.وقتی که این غول خودش رو جمع و جور کرد به تور گفت که تنها کسی که میتونه این مصیبت رو متوفق کنه خودشه(گالاکتوس)، مصیبتی که اسمش زمستان سیاهه.زمستان سیاه به…. پایان معروفه.پایانی برای همه چیز، معلومه که زمستان سیاه فقط یک تهدید بزرگ نیست، اون هرکسی رو که بخواد دربرابرش واسته از صفحه روزگار محو میکنه.این دلیلیه که چرا گالاکتوس خدای رعد رو قاصد جدید خودش کرده.

نویسنده تور دانی گیتس پیش درآمدی رو از تور ۲ منتشر کرده.اولین چیزی نکته اینه که یک جهان کاملا از بین میره، توسط زمستان سیاه.اون هرچیزیو با یک اشاره میکشه، تقریبا شبیه به بشکن تانوس با دستکش ابدیت.اون درنهایت دنیای زمین رو هم غرق میکنه و از بین میبره، البته نه تا وقتی که دنیای دیسی رو از بین برده.

توی این پیش دید، سوالی که از مردمی که درحال کشته شدن هستند پرسیده میشه اینه که:«به خدای خودت التماس میکنی؟».بعد اشاره میشه به «فرزند خدا»، «خدای گوهر سبز» و «خدای دریاها» و خدای سرعت و همینطور قدرت.درحالی که اسمی از قهرمان ها برده نمیشه، اما کاملا معلومه که داره درباره سوپرمن، گرین لانترن، فلش، آکوامن و واندروومن صحبت میکنه.اگه این ریفرنس به نظرتون کافی نیستن، توی این صحنه رد سرعت رو دقیقا شبیه به ردی که فلش از خودش جا میزاره رو میبینیم.

از اونجایی که این شخصیت ها تحت مالکیت دیسی هستند، طبیعیه که گیتس اونارو به اسم استفاده نکرده، اما دلیل استفاده بیشتر این بوده که نشون بده چقدر زمستان سیاه قدرتمنده.اون یک دنیای کامل رو با همه ابرقهرمان هاش به راحتی نابود میکنه.مردمی که گریه و التماس میکنن نمیتونن جلوی مصیبتی که زمستان سیاه آورده مقاومت کنن.این نشون میده که تور به عنوان قاصد گالاکتوس چه نبردهای بزرگ و وحشتناکی در آینده خواهد داشت.

یکی از بزرگترین ویژگی های نویسندگی گیتس اینه که میتونه داستان های بزرگی رو بگه که وضع فعلی رو زیرورو میکنن.تور ۱ منتشر شد و با این پیش دیدهای منتشر شده نشون داده شد که تور ۲ هم همون اندازه بزرگ و جذابه.زمستان سیاه داره میرسه و تنها امید برای متوفق کردن و تنها کسی که میتونه اونو متوفق کنه توره؛ اما اصلی ترین سوال اینه که، اصلا همچین چیزی ممکنه؟؟؟

دانلود قسمت اول کمیک Thor 2020


بخوانید:

۱۰ هیولایی که شبیه قهرمان ها هستند!!!

۱۰ تا از قدیمی ترین و بهترین دشمن های اسپایدرمن

تخریب مارتین اسکورسیزی توسط مسعود فراستی

پل بتانی : سریال وانداویژن دیوانه کننده است!!!

۱۰ ویلنی که زیادی تخصصی بودند


guest
109 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

یعنی تور میتونه دیسی نابود کنه

مارول کوب

ببخشید میخواستم بگم دیسی هم ثور داره (باز یک عده نکن کپی ثور یک خداست و مربوط به یک شرکت نیست)و می‌تونه خود ثور مبارزه کنه

خان

دیسی فن هارو نگاه وقتی بحث قدرت سوپر من ثور می شد می گفتین تو کمیک شکست خورده اینم کمیک لذت کامل ببرین😐😂

دیسی فندوم (دقایق آخر زندگی) 🌕🌖🌗🌘

این یه تئوری و احتمالا و نویسنده خواست دیسی رو با نمایش بکشه
و اتفاق نیفتاده
ربطی هم به یونیورسز های دیسی نداره
یه اشتراک بود
و اتفاق نیفتاده

آرمین

داداش بیشین بابا کل یونیورس دی سی را نابود کرد 😂 ولی اگر هم کرده باشه مارول سوخته برای همین اومده این کارا کرده

محمد

نمی دونستم ثور اینقدر قویه ☹

جیسون تاد(نریمان سابق)

مطمئن باش نیست

جیسون تاد(نریمان سابق)

آقا سینا آقای شیخیان شما خودتون یه متخصصین لطفا توی کامنتا نظر خودتون رو بگید

ممد

وقتی هرنوبی یه سایت میزنه و هرنوبی رو میاره براش مقاله بنویسه همین میشه😂برو اون کمیکو یه دور قشنگ بخون معلومه فقط عکساشو جدیدی جوگیر شدی😂 چون این دیسی نیست

نریمان

ثور خیلی هنر کنه بتونه دارک ساید را شکست بده بعد چطوری میخواد سوپرمن و واندر وومن ….. و کل لیگ عدالت رو شکست بده؟؟؟؟؟؟ در ضمن پرزنس و لوسیفر و پریمال مانیتور و شیطان وحشی عظیم و نگهبانان جهان و بلک ریسر و چطوری میخواد شکست بده؟؟؟؟؟؟؟

a FELLER whit no NAME

گفت ثور یا زمستان سیاه ؟

نریمان

واقعا خیلی چرت و پرت بود