CAPTAIN-MARVEL-BINARY

بدترین کاستوم های کاپیتان مارول

کاپیتان مارول حضور طولانی ای توی دنیای کمیک داشته و مدتی هم با اسم میس مارول شناخته میشد که در اون زمان کاستوم کاملا متفاوتی داشت اما حالا لقب میس مارول به کامالا خان تعلق داره. اما کاپیتان مارول در طول این دو دوره از حضور خودش کاستوم های مختلفی رو داشته که بعضی از اونها تونستن به خوبی کارول رو نشون بدن و تمام نماد های مورد نیاز رو داشتن اما بعضی از اونها مورد استقبال مخاطب های کمیک قرار نگرفتن چون شاید به اندازه کافی خوب نبودن توی این مقاله 4 یا 5 مورد از کاستوم های این شخصیت رو بررسی میکنیم.

Warbird

این لباس مشکلی از نظر شکل و ظاهر نداره و کاملا هم با فضای داستان هماهنگ بود. یک لباس زره ای که به شیلد هم میخورد اما مشکل اینجا بود که قبل از پوشیدن این لباس کاپیتان مارول شناخته شده بود و کاملا نماد ها و رنگ های خاص خودش رو بدست آورده بود برای همین همه انتظار داشتن که حداقل اشاره ای به اون ها روی این کاستوم وجود میداشت مثل علامت روی قفسه سینه حتی اگه قرار بود شناخته نشه و اون لوگو رو نداشته باشه بازم استفاده از رنگ قرمز و اشاره به اصل کاستوم کاپیتان مارول میتونست این لباس رو بهتر کنه.

Ms. Marvel اورجینال

کاستوم اورجینال میس مارول هم مثل خیلی دیگه از شخصیت ها مورد پسند واقع نشده که باعث شده در آینده کاملا تغییر کنه البته باز هم نماد ها و رنگ ها در آینده هم توی اون حفظ شدن. شاید از دلایلی که این لباس توی دهه 70 مورد قبول کمیک خوان ها قرار نگرفت نوع لباس بود که بین پایین تنه و بالا تنه تعادلی ایجاد نکرده بود. از مشکلات دیگه این کاستوم این بود که اصلا شبیه به قهرمان ها نبود بخش اصلی اون مثل لباس برای ساحل بود با یک شال و با اضافه کردن چشم بند و … شبیه سوپر هیرو ها شده بود.

Binary

لباس باینری کاپیتان مارول به نظر کم اصالت ترین کاستومش میاد با اینکه شاید ظاهر خفنی بهش بده اما اگه کسی ندونه شاید نفهمه حتی اون کاپیتان ماروله چون هم چهره هم مو و همه چیز تغییر کرده. توی این کاستوم از لوگو اصلی هم که خبری نیست و بجاش دوتا ستاره کوچیک میبینیم. این کاستوم شاید به نظر خیلی ها برای این حالت کاپیتان مارول خوب باشه و از طراحی سفید/قرمز اون خوششون بیاد اما به طور کلی هیچ شباهتی بین این لباس با کاپیتان مارولی نیست که نکته منفی بزرگی برای یک کاستومه.

نقره ای مدرن

برای تغییر دادن یک کاستوم کارهای خلاقانه زیادی میشه کرد اما مثل اینکه ایجا فقط به پاک کردن رنگ ها قانع شدن. کاپیتان مارول وقتی این لباس رو تو سال 2014 پوشید که با اونجرز همکاری میکرد تا ایلومیناتی رو تعقیب کنن و خب رنگ مشکی خاکستری به این کار میخوره اما بهتر نبود حالا که قراره کاستوم رو تغییر بدن توش نوآوری هم داشته باشن مثل لباس ایکس فورس ولورین و بقیه اعضا که به رنگ رنگ های خاکستری و مشکی تغییر کرده بودن اما توی طراحی هم تفاوت هایی با کاستوم های قبلیشون داشت.


کاستوم MCU ؟

کاستوم کاپیتان مارول توی دنیای سینما به دنیای کمیک وفادار بود، هم میتونیم رنگ های اورجینال این شخصیت و هم نماد اصلی اون رو ببینیم هرچند که یکی از نکات مهم لباس این شخصیت توی فیلم استفاده نشده، شالی که همیشه به کمرش می‌بست که توی تمام کمیک ها همراهش هست. طراحی خود کاستوم هم بستگی به سلیقه مخاطب داره و خیلی ها از اون خوششون میاد و به نظر خیلی ها هم جذابیت خاصی نداره و میتونست بهتر از این باشه. توی دنیای کمیک اصولا کاستوم هایی میبینیم که چسب هستن ولی اگه به همون شکل وارد سینما بشن زیبایی ندارن برای همین مارول توی فیلم هاش با اضافه کردن جزئیات اونها رو زیباتر میکنه ولی قطعا میشد برای این شخصیت به شکل بهتری این کار رو انجام بده.

منبع: CBR


به نظر شما کاستوم کایپتان مارول توی MCU جزو بدترین کاستوم های این شخصیته یا نه؟


بخوانید:


guest
9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
آتا

خوشبختانه ( و یا شایدم بدبختانه) این ها بدترین لباس های کاپیتان مارول بودن. اگر کاستوم کاپیتان مارول در بازی هارو هم بخواهیم حساب کنیم کاستوم کاپیتان مارول در بازی کلش آو زامبی از بیشتر موارد بدتر بود🙁

کاظم گراچ

لباس کاپیتان مارول باید مثل استار فایر و واندر وومن باشه

ماندانا

نباید تعصب بیجا داشته باشید

مهديار 2

کاستوم اولی که گذاشتید خیلی هم خوب بود

ونوم

افتضاح بود

واندرومن

خیلی مسخره بود

بتمن

واقعا مسخره بود

ماندانا

اشتباه نکن بهترین کاستوم مال mcu بود
تمام

فرهاد

به نظر من نقره بدتره