فیلمنامه Thor : Love And Thunder عالی است

قسمت سوم فیلم های ثور تونست برخلاف دو قسمت قبلی بسیار خوب عمل کنه و مخاطب های زیادی رو جذب کنه به طوری که به عقیده خیلی ها بهترین فیلم MCU هم میتونه لقب بگیره اما این پیشرفت بزرگ و تغییر خوب توی فیلم های ثور رو مدیون کارگردان فان و باحالش و البته حرفه ای و کار درست یعنی تایکا وایتیتی هستیم که این مجموعه رو نجات داد . تایکا با سبک خاص خودش فیلم پر جنب و جوش سرشاز از لحظات فان و سرگرم کننده ساخت و خوشبختانه این کارگردان برای قسمت چهارم فیلم های ثور یعنی Thor : Love And Thunder هم قراره برگرده و وضیفه ساختش به گردن تایکا وایتیتی هستش .

چند روز پیش بود که تایکا لایوی توی اینستاگرام گذاشت و راجب فیلم ثور رگناروک با بازیگر های این فیلم مثل مارک رافالو و تسا تامپسون صحبت کرد و همینطور حرف هایی راجب ثور لاو اند تاندر زد که باعث شد خیلی توی فضای مجازی پخش بشن مثل فیلمنامه عجیبی که منتتشر کرد که توی اون تونی استارک زنده بود و خب با توجه به شوخ طبعی تایکا و رازداری مارول میشه گفت یک شوخی بیشتر نبود اما با توجه به حرف های اون فیلمنامه این فیلم نوشته شده و کامل شده و باید مراحل بعدی تولید شروع بشه که فعلا بخاطر ویروس کرونا امکان انجام مراحل پیش تولید فراهمه مثل پیدا کردن بازیگر و … که گفته میشه برای این فیلم به دنبال نقش یک پسر حدود 12 ساله و سیاه پوست هستن تا نقش شخصیت غیر کمیکی و اورجینال رو ایفا کنه که حدس زده میشه شخصیتی به نام زاپا باشه .

مث اینکه فیلمنامه این فیلم به دست کریس همسورث هم رسیده و نظر خودش رو راجب اون اعلام کرده به گفته همسورث این فیلمنامه یکی از بهترین فیلمنامه هایی است که در چند سال اخیر دیده . این خبر خیلی خوشحال کننده بود و نشون میده یک فیلم حتی بهتر از قسمت قبلی خودش قراره ببینیم . همچنین چند روز پیش اعلام شد که مارول برای ساخت فیلم Thor : Love And Thunder دست تایکا وایتیتی رو باز گزاشته این یعنی میتونیم  شاهد هر چیزی باشیم . توی فیلمی به دست تایکا وایتیتی هر اتفاقی ممکنه بیوفته از معروف شدن کم اهمیت ترین شخصیت ها تا کشته شدن معروف ترین ها اما چیزی که مشخصه اینه که قرار یک فیلم سرگرم کننده عالی والبته حماسی رو در آینده شاهد باشیم .

نظرتون راجب تایکا وایتیتی و فیلم Thor : Love And Thunder چیه ؟


بخوانید:
چگونه خواندن کمیک های مارول را شروع کنیم
تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی
۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۱۰ مبارز برتر دنیای مارول
معرفی 5 کمیک ترسناک


guest
12 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
محمد

کریستین بیل می‌گفت تو شوالیه تاریکی «یا یه قهرمان می‌میری یا اونقدر زنده میمونی که تبدیل به یه ویلن بشی » الان واقعنی شد
راست می‌گفت بنده خدا 😂

امیرمحمد باقری

😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏

ASXJ

😂

armin

من هر چی کمیک دانلود میکنم PDFباز نمیکنه

سجاد شیخیان

سلام کمیک های ما همه به صورت cbr هست و از آموزش زیر میتونین ازش استفاده کنین
https://www.comicon.ir/articles/guide/how-to-read-digital-comic/

امیرمحمد باقری

برنامه comic screen رو دان کن
با پی دی اف و درایو و این چیزا نمیاد

[S.S.K]

دوس دارم تو این فیلم، بتا ری بیل هم باشه

ناشناس

تایید نشده ولی جین فاستر ( ثور مونث ) تایید شد و زئوس گور

امیرعلی

یکی از خبر های خوبی که از این فیلم شنیدم اینه که برخلاف کمیک تو این فیلم جین فاستر شخصیت فرعی هست و شخصیت اصلی همون ثور هست و اینکه جین چکش خودش داره و اون قضیه و چکش ثور رو ازش نمی گیره که خیلی هم خوبه چون طریقه نالایق شدن ثور تو کمیک واقعا مسخره بود.

[S.S.K]

موافقم

امیر ابراهیمی

یه بارم نا لایق شدن ثور رو توی MCU دیدیم دیگه دوباره دیدنش جذابیتی هم ندارهاما باید برای جین فاستر هم یک داستان قوی و خوب برای تبدیل شدن به ثور باشه

A,S

👌👌👌👌👌دقیقا آفرین 👏👏👏