تاریخ اکران فیلم واندروومن 2

بالاخره پس از فراز و نشیب‌های بسیار قرار است فیلم واندر وومن 2 در ماه ژوئن سال 2020 اکران شود.

پس از موفقیت قسمت اول فیلم زن شگفت‌انگیز، قسمت دوم فیلم با نام واندر وومن 1984 تا چند ماه دیگر با بازی گل گدوت در نقش دایانا پرینس که بازیگر اصلی و ستاره قسمت قبلی فیلم Wonder Woman هم بود اکران خواهد شد.بالاخره پس از فراز و نشیب‌های بسیار قرار است فیلم واندر وومن 2 در ماه ژوئن سال 2020 اکران شود.

پس از موفقیت قسمت اول فیلم زن شگفت‌انگیز، قسمت دوم فیلم با نام واندر وومن 1984 تا چند ماه دیگر با بازی گل گدوت در نقش دایانا پرینس که بازیگر اصلی و ستاره قسمت قبلی فیلم Wonder Woman هم بود اکران خواهد شد.

داستان فیلم سینمایی واندر وومن 2

قسمت دوم فیلم واندر وومن در سال 1984 اتفاق می‌افتد. با توجه به این‌که قسمت اول فیلم در سال 1918 رخ می‌داد، می‌توان گفت بینندگان شاهد یک پرش زمانی بزرگ در روند داستان فیلم واندر وومن 2 هستند.داستان قسمت اول فیلم زن شگفت‌ انگیز در موزه لوور اتفاق می‌افتاد، نویسنده فیلم‌نامه گفته است که داستان فیلم Wonder Woman 1984 در آمریکا روی می‌دهد. مورد دیگری که جنکینز عنوان کرده است این است که ظاهرا قسمت دوم فیلم زن شگفت‌انگیز دنباله‌ای برای قسمت اول آن نیست

تاریخ اکران فیلم واندر وومن 2

در ابتدا قرار بود فیلم زن شگفت انگیز 2 در تاریخ 13 دسامبر 2019 اکران شود؛ اما تاریخ آن عوض شد و زمان اکران برای اول نوامبر 2019 تعیین شد. متاسفانه تاریخ اکران باز هم تغییر کرد و قرار شد Wonder Woman 1984 در تاریخ 5 جوئن سال 2020 (16 خرداد 1399) اکران شود.


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه