شایعه : بازگشت جسیکا جونز و دردویل در سریال لوکی

شایعه : بازگشت جسیکا جونز و دردویل در سریال لوکی

سریال های پرطرفدار و جذابی که از همکاری مارول و نتفلیکس ساخته شد موفق به جذب طرفداران زیادی شد اما متاسفانه بعد از مدتی به دلایل مختلف کنسل شد که یکی از این دلایل شروع به کار دیزنی پلاس بود . و خیلی ها احتمال میدادند که ما ادامه این سریال ها را در سرویس استریم دیزنی ببینیم اما این خبر تایید که نشد هیچ مدتی بعد کوین فایگی بخش تلویزیونی مارول را به طور کامل تعطیل کرد .

شایعه : بازگشت جسیکا جونز و دردویل در سریال لوکی

در بین سریال های بخش تلویزیونی مارول که شامل آیرون فیست ، لوک کیج ، پانیشر ، ماموران شیلد ، دردویل و … میشد دو شخصیت دردویل و جسیکا جونز به دلیل استقبال زیادی که داشتند احتمال برگشتنشان بیشتر بود و حالا با شایعه ای که اخیرا بخش شد گفته میشود این دو در سریال لوکی که از دیزنی پلاس بخش خواهند شد حضور داردن. اما چطور ؟؟

با توجه به اطلاعاتی که سازندگان سریال لوکی منتشر کردند و اطلاعاتی که ما از توانایی های لوکی داریم احتمال این وجود دارد که لوکی در سفر های زمانی که در این سریال انجام میدهد و حتی به دنیای های موازی دیگری میرود با دردویل و جسیکا جونز نیز رو به رو شوویم و حتی باعث ورود آنها به MCU شود .
اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود و از همان بازیگران قبلی که نتفلیکس برای این شخصیت ها استفاده کرده بود استفاده شود باعث خوشحالی بسیاری از طرفدان مارول بخصوص آنهایی که کمپینی برای ادامه سریال دردویل راه انداخته بودند می شود .


به نظر شما این شایعه حقیقت داره ؟


بخوانید :

دشمنان ناشناخته تور

معرفی Black Knight

۵ ویلن مارول که دکتر منهتن نمیتونه شکستشون بده

۵ ویلن مارول که دکتر منهتن میتونه شکسشتون بده

ردگاردین کیست؟؟؟شخصیت حاضر در تریلر بلک ویدو