johnny-depp
kinopoisk.ru

جانی دپ درخواست دیزنی را رد کرد

جانی دپ بازیگر محبوب هالیوود که اکثر ما اون رو با مجموعه جذاب دزدان دریایی کارائیب میشناسیم توی سال گذشته مشکلات زیادی داشت و بیشتر اون هم بخاطر درگیری هایی بود که با امبر هرد بازیگر نقش مرا توی فیلم آکوامن داشت که در نتیجه این درگیری ها و دادگاه رفتن ها همه چیز بر علیه جانی دپ بود تا چند وقت پیش که با پخش شدن تماس تلفنی این دو نفر  همه چیز عوض شد و شرایط برای جانی دپ بهتر شد اما دپ تمام پروژه های خودش رو از دست داده بود و از دیزنی هم اخراج شده بود که به این راحتی ها حل نمی شد .

دزدان دریایی کارائیب یک مجموعه بزرگ و جذابه که برای دیزنی هم اهمیت زیادی داره اما بازیگر اصلی اون یعنی جانی دپ اخراج شده بود و توی این مدت خبر های مختلفی مثل انتخاب بازیگر زن برای نقش اصلی این فیلم شنیده میشد ولی حالا که خود جانی دپ شرایط بهتری داره دیزنی تصمیم گرفته با اون وارد مذاکره بشه تا برای قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب برگده اما با توجه به اخبار منتشر شده گفته میشه جانی دپ این درخواست رو رد کرده و با دیزنی توافق نکردند. طبق صحبت های گذشته جانی دپ قسمت سول فیلم جانوران شگفت انگیز قراره آخرین پروژه سینمایی اون باشه و بعد از دنیای بازیگری خداحافظی کنه اما این صحبت ها به قبل از بهتر شدن شرایط دپ مربوط میشه و امیدواریم این بازیگر محبوب دنیای سینما رو ترک نکنه.

حالا که دپ تصمیم گرفته با دیزنی همکاری نکنه فیلم دزدادن دریایی کارائیب به بازیگر جدیدی نیاز داره و گفته میشه طبق شایعات گذشته قراره یک بازیگر مونث برای نقش اصلی فیلم در نظر گرفته بش همچنین گفته میشه کارن گیلن بازیگر نقش نبیولا توی دنیای سینمایی مارول در حال انجام مذاکراتی برای پیوستن به این فیلم هستش. فعلا اخبار بیشتری در مورد این فیلم منتشر نشده و باید صبر کنیم تا به طور رسمی قسمت بعد دزدان دریایی کارائیب و تیم بازیگری اون معرفی بشن


به نظر شما چه کسی میتونه به جای جانی دپ نقش اصلی دزدان دریایی کارائیب رو ایفا کنه؟


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC