گرین لنترن

سریال Green Lantern ارزش سینمایی بالایی دارد

داستان های گرین لنترن از مهم ترین اتفاقت دنیای دی سی هستن و طرفدار های زیادی هم دارن که انتظار دیدن اون رو توی دنیای سینما دارن که البته میدونین این اتفاق افتاده ولی فیلم موفقی نبود اما خوشبختانه حالا به لطف راه اندازی سرویس استریم HBO MAX قرار گرین لنترن رو در قالب یک سریال ببینیم. سریال Green Lantern به طور رسمی تایید شده اما تا الا اطلاعات بیشتری راجب اون منتشر نشده و لیست بازیگر های اون رو هم نمیدونیم اما حدس زده میشه David Ramsey به عنوان John Stewart همچنین Geoff Johns که به عنوان نویسنده محبوب یکی از ران های گرین لنترن توی کمیک های دی سی شناخته میشه به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال توی ساخت همکاری میکنه.

به گفته کوین ریلی مدیر محتوای HBO MAX طرفدارها میتونن انتظار شگفت زنده شدن از این سریال رو داشته باشن چون قراره با سطح بالایی ساخته بشه و از سریال های کم بودجه نیست. سریال Green Lantern قراره با بالاترین کیفیت ساخته بشه و بودجه بالاتری نسبت به سریال های CW دریافت کرده. به نظر میرسه قراره به سریال های HBO MAX  بخصوص به گرین لنترن توجه ویژه ای بشه و بخشی از دنیای اصلی دیسی باشن برای همین با بودجه مناسب با عوامل خوب ساخته میشه و هم از نظر کیفیت ساخت هم وفاداری به دنیای کمیک قراره به خوبی عمل کنه که امیدواریم همین اتفاق هم بیوفته.

HBO MAX تا الا چند پروژه از دنیای DC دریافت کرده مثل فصل 2 سریال Doom Patrol ، نسخه زک اسنایدر Justice League ، Strange Adventures و … احتمال میره تا چند وقت دیگه سریال ها و پروژه های بیشتری هم برای این سرویس استریم اعلام بشه. نسخه کامل فیلم سویساید اسکواد هم اگه تایید بشه به احتمال زیاد از HBO MAX  منتشر میشه. 


چه انتظاری از سریال Green Lantern دارید ؟


بخوانید:

تریلر جدید فیلم Tenet
اولین تیزر فیلم بتمن
نقد فیلم Sonic the hedgehog
زک اسنایدر از پوستر برنده رونمایی کرد
فروش ماسک بین به خاطر همه گیری کرونا