zack snyder

زک اسنایدر از پوستر برنده رونمایی کرد

زک اسنایدر از پوستر برنده مسابقه طراحی پوستر برای فیلم جاستیس لیگ نسخه اسنایدر کات رونمایی کرد.

زک اسنایدر اخیرا مسابقه ای برای طرفدارها برای طراحی پوستر مناسب نسخه کات شده خودش از فیلم جاستیس لیگ ۲۰۱۷ برگزار کرد.حالا بعد از مدتی اون پوستر برنده رو روی حساب vero خودش منتشر کرده.

دوباره از همه نظرات فوق العاده و تبریک های تولد شما ممنونم…..به عنوان پوستر برنده خب من نمیتونم صبرکنم تا اونو از دیوار دفتر کارم آویزن کنم.

زک اسنایدر

پوستر برنده دارکساید رو در قویترین حالت خودش نشون میده که بدنش با قهرمان ها و شخصیت هایی که در دنیای سینمایی دیسی حضور دارند پوشانده شده.

اینکار البته بدون نفع هم نبوده و زک اسنایدر قبلا گفته بود که جایزه ای هم داده میشه؛فرد برنده که پوسترش هم رونمایی شده یک فیلم اسلیت(تخته ای که برداشت و صحنه با اون نشون داده میشه)که در صحنه جاستیس لیگ استفاده شده دریافت میکنه که پشت اون امضا و نوشته ای از طرف اسنایدر قرار داره.

نسخه کات شده زک اسنایدر از همان سال ۲۰۱۷ جنجالی بوده.بعد از اکران جاستیس لیگ که یکی از بدترین فیلم های دنیای سینمایی دیسی بود، اعلام شد که این فیلم نسخه اصلی زک اسنایدر نیست و بانظر مدیران وارنر تغییرات و ریشات های بزرگی توی اون انجام شده،برای مثال ویلن اصلی فیلم دارکساید بوده که با نظر مدیران وارنر به استپان ولف تغییر پیدا کرده.

بعد از این خبر کمپینی برای انتشار نسخه زک اسنایدر به راه افتاد (ReleaseTheSnyderCut#) که گل گدوت و بن افلک هم از اون حمایت کردند.

زک اسنایدر هم از اون زمان عکس هایی و صحنه هایی از این فیلم منتشر کرده که ظاهرا نشون میده فیلم بهتری نسبت به نسخه منتشر شده بوده و طرفدارها خواهان انتشار این نسخه هستند.مدتی پیش هم شایعاتی منتشر شده بود که این نسخه از شبکه استریم HBO max منتشر میشود اما این شایعه هم تکذیب شد.

اما حالا با برگزاری این مسابقه توجه ها معطوف این نسخه شده و ممکن هست به زودی این نسخه از فیلم جاستیس لیگ منتشر بشه.

شما چقد منتظر این نسخه از فیلم هستین؟؟؟


بخوانید:

تسک مستر کیست؟؟؟؟(تماشا کنید)

۳ فکت از red hood

۵ شخصیت مارول که لوبو میتونه شکستشون بده

۱۰ زمانی که بتمن قدرت های ماورایی گرفت!!!

۵ نسخه قدرتمند از تور