لوگو جدید کمپانی فاکس و ددپول 3

کمپانی بزرگ فاکس که تا الا تمام فیلم هایی که بر اساس دنیای ایکس من بودن رو ساخته بلخره با دیزنی قرادشون نهایی شد و حالا رایت نمام شخصیت ها به مارول برگشته و قراره این مجموعه به طور کامل ریبوت بشه البته بجز سری ددپول که فیلم هاش تونستن مخاطبا رو راضی نگه دارن و این یعنی قراره دوباره رایان رینولدز روی توی این نقش ببینیم ولی نکته ای که خیلی ها راجبش صحبت میکنن اینه که قراره فیلم ددپول سه با درجه سنی بزرگسال پخش بشه مثل قبل یا مثل بقیه فیلم های دیزنی باشه.

دیزنی که الا صاحب شرکت فاکسه یک تصویر از لوگو جدید این شرکت منتشر کرد که البته خیلی تغییر اساسی ای تو طراحیش نکرده بود و متاسفانه اسم فاکس رو از توش حذف کرده بود که این میتونه باعث بشه اسم فاکس برای همیشه از بین بره دیگه خبری ازش نباشه و از این به بعد به عنوان یکی از استودیو های دیزنی فعالیت کنه .

fox

بر اساس بعضی گفته ها اول فیلم ددپول 3 قرار نیست لوگو دیزنی نمایش داده بشه و فقط لوگو قرن بیستم دیده میشه و به همین خاطر این لوگو جدید طراحی شده دلیل استفاده نکردن از علامت شرکت دیزنی هم ساخت فیلم با درجه سنی R هستش . به هر حال امیدوارم فیلم هر طور که ساخته میشه بتونه هم سرگرم کننده و جذاب باشه هم اینکه نقاط ضعف فیلم های قبلی رو بر طرف کنه . نکته دیگه ای هم که راجب فیلم بعدی ددپول گفته شده اینه که معلوم نیست جاش برولین و زازی بیتس برای ایفای نقش های کیبل و دومینو برگردن یا نه ، به شخصه امیدوارم دوباره این دو نفر رو توی نقش های خودشون ببینم چه تو فیلم ددپول 3 چه فیلم X- Force .


بخوانید :

۱۵ تا از قدرتمندترین شخصیت های مارول

ویچر:۵ویلن مارول که گرالت نمیتونه شکستشون بده

برترین سریال های دیسی

هرچیزی که درباره سریال ارباب حلقه ها میدانیم

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ