۱۰ داستان ترسناک DC که دوست داریم ازشون فیلم ببینیم!!!

کمیک های DC بیشتر به خاطر کمیک های ابرقهرمانیشان شناخته می شوند و یک سری از کمیک های بسیار ترسناک را به وجود آورده اند. این مورد از آنجایی شکل می گیرد که شخصیت پرچم دار کمپانی، بتمن (Batman)، به عنوان یک ترس وحشتناک در حال رشد تعریف می شود که از وحشت به عنوان یک سلاح استفاده می کند. با این حال، داستان های ترسناک DC همیشه بیان می کنند که ابرقهرمانان سمبّل امید هستند. کمیک های DC، خانه چندین ژانر با نویسندگی خوب مانند Batman، Aquaman، Sandman، خون آشام ها و غیره بوده است. با این حال، آن وحشت در تاریکی کمین کرده و منتظر است تا به سمت شما خیز بردارد.

1. Hellblazer فردی جادوگر و جیب بر از طبقه کارگر به نام جان کُنستانتین (John Constantine) را به تصویر می کشد.  آلان مور (Alan Moore) شخصیت کُنستانتین را در ادامه داستان Swamp Thing خود به وجود آورد. در طی سالهای تاچِر (Thatcher)، کنستانتین با بی خانمانی، خشونت جنسی و نژادپرستی مواجه شد. داستان حاوی وحشت، هیجان و دلهره، اَکشن، و شخصیت برای ادامه دادن و قابل انتظار کردن آن می باشد.

2. Sandman یکی از بهترین کارهای نیل گیمن (Neil Gaiman) در ادبیات انگلیسی و نه فقط در عرصه کمیک می باشد. داستان خودش گویای همه چیز هستش!! خارج از دوران طلایی کمیک های DC، کمیک های Sandman در میان شناخته شده ترین کمیک های ژانر خود می باشد. طرفداران این اثر بی مانند نیز هر سال افزایش پیدا می کند. جدیدترین سریال نتفلیکس اثر گیمن را مطمئناً برای مدت طولانی زنده نگه خواهد داشت.

3. اِسکات اِسنایدر (Scott Snyder) پس از مرگ آشکار بروس وین در داستان Final Crisis و هنگامی که دیک گریسون (Dick Grayson) به عنوان بتمن شروع به کار کرد، شروع به نوشتن این داستان کرد. اِسنایدر نویسندگی خود را با ترس ناشی از نوشتن شخصیت های برجسته ای چون بتمن و دیک گریسون، ترکیب کرد. در نتیجه، این داستان پر از دشمن می شود، و جیمز گوردون پسر (James Gordon Jr.) یکی از عناصر بسیار مزاحم در داستان خواهد بود.

Batman The Black Mirror

4. جاستیس لیگ دارک اورجینال متشکل از John Constantine، Madame Xanadu، Deadman، Shade: The Changing Man و Zatanna بود. این گروه هر از چند گاهی با شخصیت هایی از جمله Swamp Thing و Wonder Woman نیز همکاری می کرد. علاوه بر این، دنیای شخصیت های خارق العاده DC تیمی را تشکیل می دهد که می تواند شرایطی را در بیرون از چهارچوب وظایف سنتی گروه مدیریت کند.

5. داستان The Dollhouse Family، که یک فانتزی دلهره آور و تاریک هستش، از اذیت کننده ترین شخصیت ها و رازهای برملا نشده، تا اینجا تشکیل می شود. این کمیک، داستان مربوط به خانواده کوچکی را روایت می کند که در داخل یک خانه عروسکی متروکه به همراه یک دختر جوان زندگی می کنند و حالتی شبیه به ترس رو به رشد را ایجاد می کنند. این داستان می تواند شما را تمام شب بیدار نگه دارد. این سری یک ژانر وحشت جدید/ قدیمی را معرفی می کند و بر روی آن برچسب “وقت بازی هیچوقت تمام نمی شود” نوشته شده است.

6. DCeased یکی از داستان های بسیار ترسناک و وحشت آور دنیای DC می باشد که با یک پیچیدگی فوق العاده روایت شده است. متاسفانه، حتی بتمن هم در شماره اول این کمیک زنده نمی ماند و این نشان می دهد که تا چه حد همه چیز ترسناکه. این داستان از تعداد زیادی تلفات، خون، و  ترس های شدید پر شده است. همون چیزی که شما از یک داستان زامبی انتظار دارید.

7. این کمیک در سال 1981 به عتوان یک داستان پشتیبان برای گلچین داستان های وحشت آور House of Mystery به وجود آمد. اندرو بِنِت (Andrew Bennett) ارباب خون آشام ها هستش. با این حال، پس از تحسین های انتقادی، این سری به دلیل فروش پایین کنسل شد.

I Vampire

8. در داستان Blackest Night، یک شخصیت به نام Nekron ابرقهرمانان مرده را دوباره زنده می کند تا تمام زندگی و احساس را در جهان از بین ببرند. این کتاب پر از تصویرهای عجیب و غریب و لحظات ترسناک هستش که خوانندگان رو درگیر خود کرده و به آن ها حس وحشت را القا می کند.

9. در داستان DC VS.VAMPIRES، قهرمانان ما با این سوال مواجه می شوند که به کی باید اعتماد کرد و در عین حال باید با یک ارتش سری از خون آشام ها نیز مبارزه کنند. عنوان آن نشان می دهد که خوانندگان از داستان چه توقعی می توانند داشته باشند: کلی درگیری بین ابرقهرمان ها و خون آشام ها در 12 شماره.

10. داستان Doorway to Nightmare به عنوان بخشی از سری جدید رمزآلود دنیای DC معرفی شد و سعی کرد تا حس وحشت را یک بار دیگر در خوانندگان القا کند. اما متاسفانه، نتوانست در برابر انفجار DC مقاومت کند و پس از پنج شماره کنسل شد. اما فقط از عنوان این کمیک میتونین متوجه بشین که هدفش چی بوده.

کدوم یکی از این کمیک هارو خوندین و نظرتون دربارش چیه؟؟؟ حتما توی کامنت ها بهمون بگین. به نظرتون کدوم یکی فیلم بهتری میشه؟؟؟


بخوانید :

دکتر استرنج از سلستیال ها خبر داشته
برادر تانوس کیه؟؟؟معرفی اروس (استارفاکس)
چرا شنل دکتر استرنج زندانی شده بود؟
بدترین و ترسناک ترین قاتلان دنیای دیسی
۱۰ تا از بهترین کمیک های ترسناک حال حاضر


guest
40 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
کمیک باز

اسم اونی که قرمز پوشیده و صورتش سفیده چیه؟

دیسی فندوم

اگه منظورت توی جاستیس لیگ دارک ددمنه
تقریبا تقریبا یه روحه

رور شاک

سریالی هست که کنستانتین توش باشه؟

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

باشه 😐
داداش بگم ؟
سریال کنستانتین 😐
ارو
افسانه های فردا
بیشتر سریال های سی دبلیو
ممنون

جیسون تاد(نریمان سابق)

سریال کنستانتین ، ۱ قسمت لوسیفر و ۲ قسمت ارو و ۱ قسمت فلش

ilia

دقیقا میتونم بگم تو کدوم قسمت لوسیفر

لوکی ( ⭐ )

ارو
لوسیفر
کنستانتین

لوکی ( ⭐ )

قابل توجه کاربر دیسی فندوم
نمره ی آی ام دی بی وی فور وندتا = ۸/۱
نمره ی آی ام دی بی اینفینیتی وار = ۸/۴

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

عه چیشد قبلا که میگفتی ای ام دی بی بده الان که نظرت باهاش یکی یه خوب شد ؟ اونم بعضی از نمره های ای ام دی بی واقعا روی هستش و اونم ول اصلا باشه سایت خوبه به نظرت با ۳ نمره دهم معلوم میشه که بهتره ؟ نخیر وی فور وندتا بعد از دارکنایت هستش ۲ومین

لوکی ( ⭐ )

من هنوزم نمره ی آی ام دی بی رو قبول ندارم! ( کی قبول داره؟ هر‌کی قبول داشته باشه یعنی شکرستان و پوریا‌ی ولی بهترین انیمیشن‌ها هستند؟😐 )

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

اره به خدا یادش بخیر هردوشون هم الانم که الانه خوشم میاد هئیییی

GENERAL(یه من ...)(حمایت از پوریا ی ولی)

به نمره نیست
هر دوشون خدا هستند بس کنید دیگه

لوکی ( ⭐ )

باشه.

GENERAL(یه من ...)(حمایت از پوریا ی ولی)

چقدر حرف گوش کن شدی 😳
خوبه

رور شاک

فن بوی بازی در نیار برو,عبادت پروردگارت را به جای آور

لوکی ( ⭐ )

تو نیاز نیست به من بگی چیکار کنم

ولورانتین آیرون فلش سابق

الان نو وی هوم ۸/۳ بعد ده بتمن ۷/۹. اونوقت نو وی هوم بهتره؟

CR7_REAL MADRID

مقاله خوبی بود

جیسون تاد(نریمان سابق)

یه سوال
۹ همونیه که گرین ارو و بتمن رهبر بودن و خون و شاما رو شل و پل میکردند؟

لوکی ( ⭐ )

بله

جیسون تاد(نریمان سابق)

ممنون

Green arrow 🏹

۹ ۸ ۶ ۳ اینا بنظرم خوبا

هری پاتر

بلک نایت کمیکش فوق العاده بود اگه فیلمش بیاد و موفق بشه به نظرم پرسود می شه

A,S

به نظرم جاستیس لیگ دارک و جان کنستانتین پتانسیل بالایی دارن.

لوکی ( ⭐ )

بله.

لوکی ( ⭐ )

با شماره ی ۴ به شدت موافق هستم .
مقاله ی خوبی بود

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

مقاله خوبی بود
به نظرم بتمن نفرین شده یا بتمنی که میخندد هم اقتباس های خوبی میشن

Gfmm

بتمنی که میخندد اصلا ترسناک نبود.
ولی بتمن نفرین شده تا حدودی ترسناک و دهشتناک بود،ولی یه داستان ترسناک واقعی نبود،بیشتر فلسفی بود
اگر بخوایم تو چانر ترسناک حسابشون نکنیم اقتباس های فوق العاده می تونن بشن

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

شخصیت های استفاده شده سبکی داشتن که توی یه اقتباس میتونن ترس رو القا کنن

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

بتمن نفرین خیلی سم بود یعنی من چند بار خوندمش چیزی نفهمیدم فیلمش شاهکار میشه و ترسناک

پارسا (makethekingdomcomemovies#)

الان چون خوندی نفهمیدی سم بوده یا چون نفهمیدی خوندی سم بوده یا چی 😐

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

نه حالا😒 آخه یه جوری بود یعنی برای مثال کنستانتین از زاتانا یه چیز میخواد یه هو زاتانا
ول کن نه از لحاظ فهمیدن سم بود خخخ