Chinese-theaters

چین بیش از 500 سینما را بازگشایی کرد !

بعد از شروع کم شدن مبتلایان به ویروس کرونا در چین دولت این کشور شروع کرد به برداشتن بعضی از محدودیت های شهروندان و در یک اقدام بیش از 500 سینما را در در سطح کشور دوباره راه اندازی کردند .رسانه دولتی چین به نام CGTN گزارش دادند که جمعه گذشته 486 سینما افتتاح شدند و این تعداد در روز دو شنبه به 507 سینما رسیده. البته درسته که این خبر خوبیه اما این تعداد فقط 5% سینماهای این کشور هستن .

برخی از استان های چین که سینماهای اونها دوباره باز شده عبارتن از : سین کیانگ ، شانگدونگ ، سیچوان و دو منطقه هم مرز فوجیان و گوانگدونگ . این هم نکته مهمیه که سینماهای فوجیان و گوانگدونگ هیج فروش بلیطی رو گزاش ندادن و نشون میده هنوز هم مردم از ترس ویروس کرونا به مکان های عمومی مثل سینماها نمیرن و طول میشکه تا وضعین سینما به روال عادی خودش برگرده . با این حال درآمد کل روز جمعه به بیش از 2000 دلار رسیدن .

بسیاری از فیلم هایی که توی این چند روز اکران شدن فیلم های اخیر چینی بوده و یا فیلم های پرطرفدار . تنها چیز جدیدی که اکران شد انیمیشن سینمایی Spycies بود و بقیه فیلم هایی بودن که قبل قرنطینه در حال اکران بودن . اگه وضعیت چین همینطور به پیشرفت خودش ادامه بده ممکنه تا چند هفته اینده تمام سینماهای این کشور باز بشه و دوباره شاهد اکران فیلم های معروف باشیم اما همچنان توی بقیه کشور ها مشکلات زیادی وجود داره و شرکت های فیلم سازی با اینکه چین یکی از مهم ترن بازار های سینماست احتمالا اجازه اکران فقط در یک کشور رو نمیدن.

شما از لغو اکران کدوم فیلم بیشتر ناراحت هستید ؟


بخوانید :

داغترین کمیک های مارول

ایونت کمیک های ۲۰۹۹

کمیک جنگ قلمروها

کمیک اونجرز علیه ایکس من

۵ نسخه قدرتمند ثور