شامگ چی

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

در این لیست قصد داریم 10 نفر از قهرمانان دنیای کمیک رو بهتون معرفی کنیم که نیروی مافوق بشری ندارن اما باز هم قهرمان بودن خودشون رو با جنگیدن علیه دشمنا کنار بقیه قهرمانا یا تنهایی ثابت کردن . خیلی از افراد قهرمان ها رو به این خاطر دوست دارن که یک نیروی ابر انسانی دارن و از بقیه مردم قویترن اما خیلی هیرو ها تونستن بدون هیچ نیرویی و فقط با تمرین و مبارزه بین مردم خیلی محبوب بشن .

با معرفی برترین مبارزان دنیای کمیک مارول همراه کامیکان باشید .

10- پلنگ سیاه/Black Panther

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

درسته که بلک پنتر بخشی از توانایی هاش مال لباسشه و ویبرانیوم اما برای اینکه به مقام پادشاهی برسه خیلی تمرینات سختی رو انام داده و تو مبارزه مهارت بالایی داره همونطور که توی فیلم هم دیدین برای رسیدن به پادشاهی باید مبارزه کنه و تا رسیدن به اون مرحله همیشه در حال یادگیری بوده برای همین توی نبرد تن به تن میتونه حریف خیلی ها باشه .


9-آیرون فیست/Iron Fist

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

آیرون فیست که استاد هنر های رزمیه و این توانایی رو وقتی بدست آورد که توی بچگی به یه شهر مرموز سفر میکنن و اونجا پدر و مادرش کشته میشن ولی دنی رند توسط رئیس اونجا گرفته میشه و تحت آمورش قرار میگیره همین اونو تبدیل به یکی از بهترین مبارزای مارول میکنه . دنی رند توی این آموزشا به یه قدرت خاص هم دست پیدا میکنه به اسم مشت آهنی که از اون به بعد اونون به اسم آیرون فیست میشناسیم .


8-دردویل/ Daredevil

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

دردویل نابینای معروف دنیای مارول که همین نابینا بودنش باعث شده تا بقیه حواسش تقویت بشن مثل شنوایی که باعث میشه حتی ضربان قلب دشمناشو هم بشنوه و توی مبارزه از اونا استفاده کنه همچنین استاد دردویل از حرفه ای ترین افراد توی مبارزه هستش که بهش آموزش داده و اونو به یکی از قهرمانای بزرگ مارول تبدیل کرده . توی تجربه مبارزه هم دردویل هم باخلافکارای خیابونی زیادی جنگیده هم با نینجاهای سازمان هند پس توی مبارزه چیزی کم نداره .


7-بلک ویدو/ Black Widow

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

و بلک ویدو که هممون میشناسیمش توی اتفاقاتی که کمی بهش توی دنیای سینمایی مارول اشاره شده اونجایی که بزرگ شده و تبدیل به یه جاسوس شده آموزش های سختی رو گزرونده و تبدیل به کسی که الا میبینم شده که با دست خالی میتونه با افراد زیادی بجنگه بدون استفاده از سلاح خاصی این نشون دهنده مهارت بالا و جدیتش توی مبارزس . کشتن سریع و بدون سر صدا از ویژگی های خاص ناتاشا رومانوفه .


6-الکترا/Elektra

الکترا معشوقه دردویله و توسط استاد دردویل تعلیم دیده که خودش ثابت میکنه چقد این شخصیت قدرتمنده با شخصیت الکترا ما توی سریال دردویل آشنا شدیم و توانایی های جنگی اون رو دیدیم علاوه بر مهارت رزمی چیزی که الکترا رو از بقیه خاص تر میکنه توانایی مابرزه با انواع سلاح ها به صورت حرفیه . و اینکه پدر و مادرش به قتل رسیدن باعث ایجاد یه خشم و ناراحتی تو وجودش شده که خودش تاثیر زیادی توی انتقام گرفتن و جنگیدن با دشمناش داره . سبک مبارزه خاص و مسلط بودن به فنون نینجاها یکی دیگه از ویچگی های خاص اونه .


5-گامورا/ Gamora

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

گامورا خشمگین ترین دختر کهکشان که تقریبا یه جور سلاح زنده محسوب میشه . همونطور که میدونید گامورا فرزند خونده تانوسه و جوری تعلیم داده شده که یه قاتل تمام عیار بشه از اونجایی هم که خود تانوس موجود بی رحم و خشنیه و مهارت زیادی هم توی جنگیدن داره (توی اند گیم بدون سنگ های ابدیت ستا از قویترین انتقام جویانو شکست داد ) این ویژگا هارو به خوبی به گامورا منتقل کرده و آموزشش داده برای همین گامورا از قوی ترین مبارزای ماروله .


4-باکی/Buky

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

باکی از 16 سالگی چون استعداد بالایی داشت فرستاده شد انگلیس و اونجا با نیرو های ویژه بریتانیایی آموزش دیده ، از اونجا هم فرستادنش ایالات متحده تا دوباره آموزش ببینه همین آموزش ها باکی رو تبدیل به یه مبارز فوق حرفه ای کرد و اینکه مدت های زیادی کنار کاپیتام آمریکا بوده و همکاری کردن که یعنی خیلی چیزا از استیور راجرز برای جنگ و مبارزه یاد گرفته علاوه بر این باکی کار های کثیف هم انجام میداد ولی کاپیتان آمریکا نه . همه اینا از باکی یه وینتر سولجر حرفه ای و جنگجو ساخته .


3-کاپیتان آمریکا/ Captain America

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

کاپیتان آمریکا هم به وسیله سرم ابر سربازش توانایی زیادی بدست آورده اما مهارت هایی که توی دوران آموزشش و توی جنگ جهانی بدست اورده کم نیستن و اینکه اون نماد شجاعت و تسلیم نشدنه به همین خاطر تا آخرین قطره خونش میجنگه و با دشمناش مقابله میکنه .سپر کاپیتان هم که اسلحه مورد علاقه و محبوبشه کمک زیادی بهش میکنه چون مهارت بالایی توی استفاده ازش داره که اونو به یه مبارز کامل تبدیل کرده . البته اینطور نیست که بدون اون سپر نتونه بجنگه و توی جنگیدن با دست خالی مهارت نداشته باشه برعکس اون با بقیه سلاح ها هم خوب کار میکنه نمونش هم توی اند گیم وقتی میولینر رو بلند کرد و تونس به خوبی با سپرش به صورت ترکیبی ازشون استفاده کنه .


2-ولوورین/wolverine

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

ولورین از محبوب ترینشخصیت های مارول ، شاید بگین اون نباید توی این لیست باشه اما لوگان مهارت های مبارزه بالایی داره عاوه بر اینکه قدرت خود درمانی داره وچنگالای آدامانتیوم لوگان بخاطر حس حیوونی که داره و اینکه جنگیدن تو ذات حیونوای وحشی هست بولورینو به یه جنگجوی فوق خشن تبدیل کرده . این هارو هم که در نظر نگیریم عمر طولانی ای داشته و توی خیلی از جنگ ها و حتی جنگ جهانی بوده و هم مبارزه هم جنگیدن رو یاد گرفته که نمیشه گفت فقط بخاطر قدرتاشه .


1- شانگ چی/Shang Chi

10 مبارز برتر دنیای کمیک مارول

و اما شانگ چی که هنوز اونو توی هیچ فیلمی ندیدم ولی بلخره قراره وارد دنیای سنمایی مارول بشه از طریق فیلم اختصاصی خودش به اسم شانگچی و افسانه ده حلقه شانگ چی استاد کونگ فو و هنر های رزمی برای همین هم اولین نفر این لیست قرار دادیمش چون بعید میدونم کسی بتونه تو یه مبارزه تن به تن با دست خالی اونو شکست بده . شانگچی که اولین قهرمان آسیایی هستش توسط پدرش که آدم شروری هم هست بزرگ میشه پدر شانگ چی اونو به عنوان یک قاتل بزرگ میکنه اما بعد شانگ چی بر علیه پدرش میشه و تبدیل به یکی از قهرمانای مارول میشه . پدر شانگ چی مغز متفکری بود و مربی هایی هم داشت که شانگ چی زیر دست اونا هم آموزش دیده و به طور کامل به تمام سبک های شناخته شده رزمی مسلطه.

منبع: CBR


بنظرتون جای کدوم قهرمان توی این لیست خالیه ؟


بخوانید:
 ۵ چیزی که درباره مارشن من هانتر نمیدانستید!!!
 ۱۰ لوگو برتر بتمن 
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
قدرت های ناشناخته ملکه آتلانتیس، «مرا»
5 قهرمان دی‌سی که شانگ چی نمیتونه شکست بده


guest
43 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
پویان

جای خیلی ها توی این لیست خالیه، مثلا تسک مستر که می تونه هر سبک مبارزه ایی رو فقط با یکبار تماشا کردن یاد بگیره و با مطالعه سبک مبارزه دشمنانش حرکاتشون رو کم کم پیش بینی کنه ، ددپول هم باید توی این لیست می بود چون با وجود همه اینا تونست تسک مستر رو شکست بده ، مون نایت هم جاش خالیه چون هم ددپول رو شکست داده و هم تسک مستر رو

Grayson

دردویل باید تو رتبه بهتری باشه

جیسون تاد(نریمان سابق)

آقا پارسا تروخدا برای دیسی هم بزار
البته اگه موافقید به روش من
دیمین وین
نیسا رکعتو
دیک گریسون
راس الغول
اسلید ویلسون
الیور کوئین
بروس وین
لیدی شیوا
ریچارد دراگون
جیسون تاد بعد از افتادن توی لازاروس که انسانیتش بهش برگرده رزمیش چند برابر شد و سوپرگرل اعتراف کرد قویترین انسانه و رد هود دست سوپرگرل رو راحت شیکوند

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂بزار لیستت رو ببینم 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣
دیمین وین .؟ همون بچه ۱۱ ساله خخخخخخخخخخخ
خدایی ؟
کاسیندارا کین چی ؟
کاراته کین ؟
چرا ببر برنزی رو نیاوردی ؟ چرا ؟
نیسا رکعتو خیلی محبوب و معروف نیست و خیلی کم بهش توجه میشه پس لازم نیس تو لیست باشه دیمین هم خیلی خوب میجنگه اما جزو برترین نیست
دیک نباید باشه امممم بعد
بهتر بود کانر هاوک رو میاوردی
باید باید باید کاسندراکین میاوردی

اونم جوری میگی که انگار سوپرگرل توی کمیک های شخصیش خی خیلی قوی بود اَه

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

۱۱ ساله چیه ۱۲
آره خدایی
کانسدارا رو شکست داده همون ۱۱ ساله هه
کاراته؟😂
کانسدارا کاراته رو مثل آب خوردن شکست داد
تایگر هم چون یه بار دیمین سرشو برید
چه ربطی به معروف بودن داره؟
مهارتای رزمیش تالیا رو شکست داده پس میاد تو لیست دیمین هم دلیلای بالا
چرا دیک باید باشه چون دیمین رو شکست داده
کانر هاوک قویه ولی نمیتونه دیک رو شکست بده
کانسدارا هم که گفتم
نه داداش تو قویترینی سوپرگرل کوچیک شما باشه😂😂

spider Man spider Man

من فقط گزینه های ۹ ،۸ و ۲ رو قبول دارم

spider Man spider Man

پانیشر چرا نیست پانیشر دردویل هم شکست داده در سری کمیک سال ۲۰۰۱
قبول دارم همرو با تفنگاش شکست میده ولی مهارت های رزمی زیادی داره ، خیلی هم باهوش هست و برای هر حرکتی برنامه ریزی داره مبارز که فقط نباید زور داشته باشه

نریمان

پانیشر با تفنگش تونست دردویل رو شکست بده و مهارت های رزمی خوبی داره ولی به پای بقیه نمیرسه

spider Man spider Man

درست میگی به پای بقیه نمی رسه ولی یکم از دردویل قویتره

نریمان

بله درسته ولی مهارت های رزمیش تقریبا اندازه ی بلک پنتره

spider Man spider Man

این هم اضافه کنم که پانیشر ولورین هم در سری کمیک ۲۰۰۱ شکست داده

نریمان

اگه اینطوریه یه بار با موشک ثور رو هم شکست داد و خیلی قویه ولی مهارت های رزمیش اونقدر خوب نیست

پویان

پانیشر اتراتژیست قهاریه اینجوری تونسته قویترین کاراکتر های مارول رو شکست بده ، و خیلی هم به سلاح ها تکیه می کنه ، دست خالی هم آدم خطرناکیه ولی اگر بخواد دست خالی با افراد توی این لیست بجنگه دهنش صافه

نریمان

سلام داداچیا این لیست خیلی بد بود
بلک پنتر
تسک مستر
بلک ویدو
ولورین
دردویل
الکترا
باکی
کپ آمریکا
آیرون فیست
شانگ چی
خواهشا رسیدگی کنید

محمد

چرت ترین لیست جهان بجز اول تا سوم دیگه کلا غلط هست

محمد

مون نیات جاش خیلییییییییییییییییییی خالی هست

محمد

بنظر من آیرون فیست باید بالا تر باشه لاقر بالا تر از بلک ویدو

ابوالفضل

به نظر من ددپول و دث استروک و پانیشر هم دراین لیست جا داشتند.

محمد

دث استروک که برای مارول نیست

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

۱ اسلید واسه دیسی هست ۲ پانیشر احمقه فقط تفنگ داره ۳ اره ددپول خوبه ولی اصلا نمیتونه به اینا برسه اصلا