راکت نقشی مهمی توی محافظان کهکشان ۳ بازی می‌کند

جیمزگان کارگردان سری فیلم های مخافظان کهکشان (Guradians of the Galaxy) اعلام کرده راکت راکون نقش مهمی در قسمت سوم این فیلم بازی میکند.

راکت راکون یکی از شخصیت های محبوب این گروه هست که تابحال اشاره خاصی به پیشینه و داستان به وجود اومدن اون توی دنیای سینمایی مارول نشده، با اینکه نقش های نسبتا مهمی در فیلم های محافظان کهکشان داشته و حتی در اونجرز هم در درست کردن دستگاه فضای کوانتومی کمک های بزرگی کرد اما همیشه در حاشیه دنیای سینمایی مارول بوده.

به همین دلیل مدتی پیش طرفدار های این شخصیت در توییتر و بقیه فضاهای مجازی از جیمزگان و عوامل ساخت این فیلم دائم میپرسیدند که در فیلم های آینده مارول اشاره‌ای به اوریجین میشه راکت میشه و یا ممکنه در محوریت فیلمی قرار بگیره یا نه.

به همین دلیل جیمزگان کارگردان محبوب سری فیلم های محافظان کهکشان که درحال حاضر در حال کار روی فیلم Suicide Squad برای دنیای دیسی است در توییتی اعلام کرده که راکت در قسمت سوم محافظان نقش مهمی رو ایفا خواهد کرد و بینندگان تعامل بیشتری با اون برقرار میکنند.

با توجه به اطلاعات جیمزگان احتمال داده میشه که قسمت سوم از سری قسمت های جذاب محافظان کهکشان باشه، البته با این که جیمزگان برای قسمت سوم این فیلم قرارداد امضا کرده اما تا زمانی که کارش با فیلم Suicide Squad در دنیای دیسی تموم نشه کار روی محافظان کهکشان رو شروع نخواهد کرد.

قبلا هم دیدیم که تایید شد قسمت چهارم فیلم تور به محافظان کهکشان هم ارتباط خواهد داشت اما هنوز معلوم نیست که این شخصیت ها در فیلم تور حضور پیدا خواهند کرد یا نه، باید منتظر قسمت سوم محافظان کهکشان به نویسندگی و کارگردانی جیمزگان بمونیم تا ببینیم چه فیلمی خواهد شد و باید منتظر چه چیزهایی باشیم.

نظرشما درباره راکت چیه؟


بخوانید:

گالاکتوس از سلستیال ها قویتر است؟

۱۰ فکت عجیب و جالب از دنیای دیسی

تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی

فیلم هایی که به شما حس بازی های ویدیویی را میدهد

آیا هاپر به دنیای وارونه رفته است؟؟؟