doctor-strange

کارگردان دکتر استرنج با یک پوستر از مردم خواست توی خونه بمونن

اسکات دریکسون کارگدان فیلم دکتر استرنج با تشکر از خدمات عمومی پوستری منتشر کرد و از مردم خواست تا برای جلوگیری از ویروس COVID-19 به اشتراک گزاشت .

استاد هنر های عرفانی دنیای سینمایی مارول یک دعوت استان دوستانه از مرم کرد و خواست از خونه بیرون نرن . این پوستر منتشر شده درته خیلی سادس اما خیلی جالب طراحی شده بخصوص کادر های عکس که اولی آبیه و بیرون اون مرز قرمزه از طرفی هم دکتر استرنج شخصیت خیلی خوبی برای تذکر به مردمه چون قبل از جادوگر شدن دکتر بود و الا هم همه به شیوه های مختلف از دکتر ها و کادر درمانی تشکر میکنن اسکات دریکسون هم با انتشار این پوستر وضیفه خودش رو انجام داده .

یه نکته دیگه هم راجب این پوستر هست و اونم منبع الهامشه . سالها پیش پوستری طراحی شده بوده برای پیوستن به جنگ که در زمان جنگ جهانی اول خیلی مشهور بوده و از مردم میخواسته تا وضیفه خودشون رو انجام بدن در رابطه با جنگ تقریبا اکثر مردم امریکا اون رو میشناسن البته این پوستر کاملا تغییر کرده و اسم دکتر استرنج و عکس اون رو میبینیم اما کاملا میشه شباهت رو درک کرد . این کار هم یه اقدام جالبه برای اینکه مردم رو کاملا متوجه کنه که این ویروس چقد خطرناکه و این اتفاق با جنگ فرقی نداره


بخوانید :

داغ ترین کمیک های مارول
5 نسخه قدرتمند THOR
معرفی Black Knight
سلاح های THOR در دنیای کمیک
10 اترنال قدرتمند در دنیای کمیک