آیا نیمور در دنیای سینمایی مارول یک قهرمان خواهد بود یا یک شرور؟

آیا نیمور در دنیای سینمایی مارول یک قهرمان خواهد بود یا یک شرور؟

نیمور یک شخصیت محبوب در کمیک های ماروله، اما آیا نیمور زمانی که نیمور یک شخصیت محبوب در کمیک های ماروله، اما آیا نیمور زمانی که در نهایت وارد دنیای مارول میشه، یک شخصیت شرور خواهد بود یا یک قهرمان؟در نهایت وارد دنیای مارول میشه، یک شخصیت شرور خواهد بود یا یک قهرمان؟

درمورد فیلم “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” به شدت شایعه شده که نیمور در این فیلم به دنیای مارول معرفی میشه، اما آیا پادشاه آتلانتیس یک قهرمان خواهد بود یا یک شرور؟ قسمت دوم “پلنگ سیاه” در حال حاضر برای اکران در نوامبر 2022 با بازگشت رایان کوگلر به عنوان کارگردان برنامه ریزی شده. این فیلم ظاهراً پس از مرگ غم انگیز چادویک بوزمن، بازیگر نقش تچالا، بطور کلی بیشتر بر روی کشور خیالی واکاندا تمرکز خواهد کرد.

این تمرکز بر کشور به جای پادشاه اون، می‌تونه نحوه‌ی انتخاب مارول برای معرفی آتلانتیس، یک کشور خیالی دیگه، به دنیای سینمایی مارول باشه. به شدت شایعه شده که تنوچ هوئرتا، ​​ستاره سریال “نارکوس: مکزیک” محصول شبکه نتفلیکس، نقش نیمور رو بازی خواهد کرد. اگرچه هیچ چیزی به طور رسمی تأیید نشده، گزارش های اخیر نشون میدن که نیمور و آتلانتیس با فرهنگ آمریکای مرکزی پیوند خوردن و احتمال انتخاب هوئرتا در نقش این شخصیت رو بیشتر می‌کنه. با این حال، با توجه به اینکه چیزهای زیادی در مورد فیلم “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” فاش نشده، مشخص نیست که نیمور چه نوع نقشی در این فیلم خواهد داشت.

همین موضوع رو می‌تونیم در مورد اینکه آیا این شخصیت یک قهرمان یا یک شرور در دنیای سینمایی مارول خواهد بود، گفت. به احتمال زیاد، اگر نیمور یک شرور باشه، از نظر نحوه نگارش و نمایش مشابه شخصیت کیلمانگر، یکی از قوی‌ترین شرورهای دنیای سینمایی مارول، با نقش آفرینی مایکل بی. جردن، پیروی خواهد کرد.

شایعات در مورد قسمت دوم فیلم “پلنگ سیاه”، نیمور رو به عنوان شخصیت آنتاگونیست یا ضدقهرمان فیلم معرفی کرد.

اگر گزارش‌ها رو باور کنیم، به نظر می‌رسه که چنین خواهد شد و نیمور، شرور فیلم “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” خواهد بود. این امر با توجه به رابطه بین کشورهای واکاندا و آتلانتیس در کمیک های اخیر مارول، منطقی به نظر می‌رسه. این دو ملت در بهترین حالت، تاریخ پر افتخاری دارن که در بدترین حالت به جنگ منجر شده. علیرغم اینکه واکاندا اخیراً مرزهای خودش رو به روی جهان باز کرده، هر دو پادشاهی سابقه منزوی بودن از بقیه جهان رو دارن، چیزی که می‌تونه برای دامن زدن به تنش بین رهبران هر دو کشور مورد استفاده قرار بگیره، اون هم اگر نیمور با روش های تچالا اون هم در زره پلنگ سیاه مخالف باشه.

در حالی که باید دید نیمور چگونه به عنوان آنتاگونیست یا ضدقهرمان اصلی فیلم پلنگ سیاه 2 معرفی می‌شه، اگر گزارش ها موثق باشن، حداقل این موضوع تایید شده که این نقش اون خواهد بود و از تاریخچه بین واکاندا و آتلانتیس که در فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” به اون اشاره شده، این موضوع منطقی به نظر میاد. همچنین به دنیای سینمایی مارول این امکان رو میده تا نوع شروری رو که قبلاً مخاطبان ندیدن، یعنی بعنوان پادشاه یک کشور دیگه، معرفی کنه.

آیا نیمور یک شرور در کمیک های مارول بود؟

با این حال، نکته ای که در مورد نیمور در مارول کامیکس قابل توجه بوده، وضعیت اونه. نیمور مطمئناً شخصیتیه که به سختی می‌تونیم اون رو به عنوان یک قهرمان یا شرور مطلق در نظر بگیریم. در واقع، نیمور اغلب به عنوان یک ضدقهرمان در کمیک های مارول توصیف می‌شه، چیزی که می‌تونیم اون رو به صورت لایو اکشن در دنیای سینمایی مارول ببینیم. در حالی که از گزارش ها مشخصه که نیمور یک آنتاگونیست در قسمت دوم فیلم پلنگ سیاه خواهد بود،این شخصیت همچنان می‌تونه به عنوان یک ضدقهرمان نشان داده بشه که به سادگی با قهرمانان واکاندا در تضاده. شخصیت کیلمانگر از فیلم پلنگ سیاه 1 بسیار در همین راستا به تصویر کشیده شد، با داشتن نیت های والایی که از راه های اشتباه انجام می‌داد. 
بسیاری از اوقات، کمیک های مارول، نیمور رو به این شکل به تصویر می‌کشن. در حالی که این شخصیت با قهرمانانی مانند انتقام جویان و چهار شگفت انگیز در کمیک ها مخالف بوده و مقابله کرده، اون ها اغلب به نیمور احترام می‌گذارن. در حالی که نیمور مطمئناً کارهایی به دور از اخلاقیات انجام داده و اغلب اوقات در تشخیص درست و غلط با مشکل مواجه بوده، اما اون دارای ویژگی های قابل جبران زیادیه که به اون اجازه میدن بیشتر به عنوان یک ضد قهرمان شناخته بشه تا یک شرور مطلق. در بسیاری از مواقع، نیمور کارهایی رو که انجام میده، چه خوب و چه بد از نظر سایر قهرمانان کمیک های مارول، به نفع مردمش انجام میده. اون که فرمانروای آتلانتیسه، که در فیلم “جاودانگان” (ایترنالز) نیز به اون اشاره شد، عمیقاً به مردم خودش اهمیت میده و اغلب فقط کارهایی رو بر اساس منافع اون ها انجام میده. این امر اون رو در اتحاد و مخالفت با فهرست انباشته ای از قهرمانان مارول قرار داده و موقعیت ضدقهرمان اون رو تثبیت می‌کنه. ثبت این در دنیای سینمایی مارول به “پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه” نه تنها اجازه‌ی ورود یک ضدقهرمان دیگه به دنیای مارول رو میده، که مطمئناً مشابه افرادی مانند لوکی و واندا محبوب مخاطبانه، بلکه یک آنتاگونیست رو هم به شکلی بسیار جذاب‌تر به تصویر می‌کشه، برخلاف کسی که به سادگی یا یک قهرمانه، یا یک شرور.


بخوانید :

تمام سوتی ها و ایرادات فیلم موربیوس
جایگزین اودین در دنیای سینمایی مارول پیدا شد
۱۰ کمیک ثور که همه باید بخونن
چطور میشه دکتر استرنج رو کشت؟
بهترین انیمیشن های مرد عنکبوتی


guest
21 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Kingdoom 3187

یه کپی از اکومن دی سی

HMD

یه بیکار دیگه.

دیسی فندوم

الان کامنتت رو دیدم
رفتم یه ویدیو دیدم
در اصل آکوامن کپی کرده
😒

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(کمپین کشتار نوب ها)

نه اکوامن قبل تر و بدون تغییر تا الان بوده نیمور بعدش ساخته شد

Last edited 7 ماه گذشته by جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(کمپین کشتار نوب ها)
دیسی فندوم کمپین ک.ش.ت...

حالا من نمیدونم
نمیور توی ۱۹۳۹
آکوامن هم توی جولای سال ۱۹۴۱ به دنیای کمیک اضافه شد

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(کمپین کشتار نوب ها)

اره اره اره دیسی فندوم درست میگی
ببخشید اسما رو جابه‌جا نوشتم
اسم ها برعکسه یعنی
نه نیمور قبل تر و بدون تغییر تا الان بوده اکوامن بعدش ساخته شد

سوپر ممد (موربیوس شاهکار تاریخ )

نیمور قبل اکوامن خلق شد

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(کمپین کشتار نوب ها)

اره برعکس نوشتم

a FELLER with no name

نیمور قدیمی تره داداش

GUOS

حقیقت چیز دیگست
اگه کسی کپی باشه اون اکوامنه به تاریخا کافیه یک نگاه ریز بندازی

a FELLER with no name

من یه سوال دارم تو فلش بک سریال شی هالک اتفاقات اند گیم افتاده بود یا نه

دیسی فندوم

فکر کنم اره
اره دیگه
ببین بروس بنر و هالک خودمون ( هالک ام سی یو )
اونجا بود همون شکل انسانی رو داستان ( مغز داشت در حالت هالک ) تو اندگیم هم این اتفاق افتاده بود

هری پاتر

ولی واقعا مارول افت شدیدی داره من که امیدی به این فیلم ندارم

دیسی فندوم

توی همین ایونت های جدید مارول توی این دهه اومدن یه سوپرهیرو کردنش بابا عزیز این یع ابر شرور خلق شده ابهت داشت یعنی گند زدن توش میشه گفت کاملا تاریخچه اش رو عوض کردن قول میدم صد درصد قراره سوپرهیرو باشه متاسفانه توی اوایل خلقش با اونجرز و پلگ پنتر و تور ( تقریبا ) دشمنی داشت خیلی قدرتمند بود ( توجه داشته باشید من کمیک بلک پنتر از اون زمان نخوندم و اینا همش توی مقاله های خارجی بود و ویدیو ها ) توی این چند ایونت و رویداد قبلی هم آوردنش با انتقام جویان جوان گرفتن :/… بیشتر

a FELLER with no name

تو چقدر جدیدا بی اعصابی دیسی

دیسی فندوم

باشه چون استیکر نمیزارم ؟
بیا ی دنیا کیف کن
” 🚝🚎🚖🚞🚒🚎🚞🚗🚓”

HMD

فیکه.
اون دیسی فندوم اصلی نیست.

Last edited 7 ماه گذشته by HMD
دیسی فندوم

من خودمم
😒

HMD

آره دا حرفت برام سند منگوله داره.

دیسی فندوم کمپین ک.ش.ت...

خودت میفهمی چی میگی ؟
از وقتی اومدی سایت چرت و پرت میگی

a FELLER with no name

خودشه