ثور: عشق و آذرخش بالاخره می‌تونه جایگزین اودین در دنیای سینمایی مارول رو معرفی کنه.

ثور: عشق و آذرخش بالاخره می‌تونه جایگزین اودین در دنیای سینمایی مارول رو معرفی کنه

پس از مرگ اودین، نُه قلمرو بدون محافظ باقی موندن. فیلم ثور: عشق و آذرخش پتانسیل این رو داره که اودین رو با شخصیت قوی تری جایگزین کنه.

تریلر جدید فیلم ثور: عشق و آذرخش چیزهای زیادی در مورد آینده ثور (کریس همسورث) در دنیای سینمایی مارول و آینده نه قلمرو فاش کرد. تایکا وایتیتی، که پیش از این فیلم “ثور: راگناروک” رو کارگردانی کرده بود، به عنوان کارگردان این فیلم دوباره برگشته تا اتفاقاتی که برای ثور از زمان رویدادهای فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” میفته، رو دنبال کنه. بسیاری از سوالات در مورد ثور بی پاسخ موندن، از جمله اینکه اکنون که اودین (با نقش آفرینی آنتونی هاپکینز) مرده، چه کسی از نه قلمرو محافظت می‌کنه. تریلر یک راه حل ممکن رو برای این مشکل ارائه میده. 

موضوع غیبت اودین در فیلم “ثور: راگناروک” آغاز شد. در این فیلم، اودین مرد و به  همین دلیل هلا (کیت بلانشت) از زندان عرفانی اش رها شد. پس از اینکه ثور با هلا مبارزه کرد و دیو آتشین یعنی سورتور رو آزاد کرد تا آزگارد رو با هلا در داخلش نابود کنه، ثور و مردم آزگارد با یک سفینه فضایی که لوکی (تام هیدلستون) آماده کرده بود، راهی زمین شدن. متأسفانه، اون ها بلافاصله توسط تانوس (جاش برولین) ردیابی و دنبال شدن. هنگامی که تانوس نیمی از مردم جهان رو به خاکستر تبدیل کرد، آزگاردی های باقی مونده به زمین مهاجرت کردن، جایی که ثور با  حالت گناه و افسردگی دست و پنجه نرم می‌کرد. انتقام جویان در نهایت ثور رو به تیم فراخوندن تا بتونن در زمان سفر کنن و مردمی که به خاکستر تبدیل و نابود شده بودن، برگردونن. پس از پیروزی در نبرد مقابل تانوس، ثور به نگهبانان کهکشان پیوست و اون ها برای پیدا کردن گامورا به فضا برگشتن.اگرچه والکری (تسا تامپسون) در حال حاضر به عنوان پادشاه آزگارد جدید معرفی شده، و در همون زمان، ثور مشغول مبارزه با سنگ‌های ابدیت و افراد تانوس بوده و این فرصت رو پیدا نکرده که حالا که اودین و هایمدال (ادریس البا) مردن،  شخصی که از نه قلمرو محافظت می‌کنه، رو معرفی کنه. تریلر فیلم ثور: عشق و آذرخش  به خوبی “کنگره جهان ها” رو معرفی می‌کنه که این معرفی، مشکل رو حل می‌کنه. در کمیک‌های ثور، کنگره جهان‌ها نمایندگانی از هر یک از نه قلمرو رو دورهم جمع می‌کنه تا در مورد مسائلی که بر کیهان تأثیر می‌گذارن بحث کنن و تصمیم بگیرن که چه اقدامی باید انجام بشه. با گنجوندن بسیاری از خدایان و شروران جدید در فیلم ثور: عشق و آذرخش، کنگره جهان ها راه حلی عالی برای غیاب اودین و مشکلات متعددیه که در پی اتفاقات فیلم انتقام جویان: پایان بازی پیش میاد که قلمروهای متعدد با اون ها روبرو هستن.

تریلر فیلم ثور: عشق و آذرخش  شخصیت شرور این فیلم رو برای متحد کردن کنگره جهانیان در برابر دشمن مشترک معرفی کرد. شرور اصلی در فیلم ثور: عشق و آذرخش، یعنی گور قصاب خدایان (کریستین بیل)، تصمیم داره که همه خدایان رو بکشه. این تهدید می‌تونه خدایان مختلف رو در سراسر کیهان متحد کنه تا با همدیگه ارتباط برقرار کنن و از هم محافظت کنن، زیرا اودین دیگه نیست که بتونه کمکی کنه و از قلمروها محافظت کنه و ثور در مشکلات مختلف خودش غرق شده. با تهدید بسیاری از خدایان مختلف، از جمله زئوس (راسل کرو)، گور با اقدامات خودش، به همه اون ها یک هدف مشترک میده که باعث میشه اون ها متحد بشن و گور رو شکست بدن و “کنگره جهان ها” رو تأسیس کنن.همچنین در کمیک ثور، جین فاستر (ناتالی پورتمن) سناتور میدگارد در کنگره جهان هاست. اکنون که فاستر دوباره به عنوان ثور توانا به دنیای سینمایی مارول معرفی میشه، ممکنه بتونه با شرکت در کنگره جهان ها به از بین بردن اختلافات بین نه قلمرو کمک کنه، همانطور که در کمیک ها این کار رو می‌کنه اون هم در حالی که نقش ثور رو نداره.

اودین ممکنه که محافظ نه قلمرو بوده باشه، اما میراث جنگ و فتحش عنوان اون رو آلوده کرده و عصر جدیدی از قلمروهای خودگردان برای محافظت از خودشون و بقیه قلمرو ها لازمه. وجود دو ثور مختلف درون فیلم ثور: عشق و آذرخش احتمالاً پذیرش این کنگره متحد از جهان ها رو برای خدایان آسون‌تر خواهد کرد.فیلم ثور: عشق و آذرخش، سؤالات زیادی رو پیش روی خودش داره که باید به اون ها پاسخ بده: از جمله در مورد آینده ثور، چگونه جین فاستر موفق به کنترل میولنیر (پتک ثور) شد، و البته، چگونه این قهرمانان گور رو شکست داده و جهان رو نجات خواهند داد؟ ثور قدرت ها و متحدان زیادی داره، بنابراین کنگره جهان ها تنها راه حل ممکن برای مشکلات پیش روی ثور نیست. با این حال، کنگره جهان ها قطعاً بسیاری از مسائل مربوط به اودین و آینده نه قلمرو در دنیای سینمایی مارول رو حل خواهد کرد. یک نکته رو بطور مطمئن می‌تونیم بگیم: بعد از فیلم ثور: عشق و آذرخش ، نه قلمرو و ثور دیگه هرگز مثل قبل نخواهند بود.


بخوانید :

10 تا از کمیک های ثور که همه باید حداقل یک بار بخونن
خرید کمیک
۱۰ تا از بهترین انیمیشن های مردعنکبوتی
بهترین فیلم های انیمیشنی بتمن


guest
29 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
xhiv

انصافا ناتالی پورتمن باید حداقل 2 متر قد میداشت تا بشه ثور زن

یگان ویژه

اگه نویسنده ی این سایت یکم بیشتر توی دیدن فیلم دقت می کرد میدید که وقتی ثور و جین باهم بودن ثور از چکشش قول گرفت که همیشه مراقب جین باشه و چکش واکنش نشون داد. بعد ها وقتی جین سرطان گرفت و هیچ درمانی پیدا نکرد. چکش ثور فعال شد تا به قولش عمل کنه.

Mcu

بهترین فیلم سال 2022 بود و بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ

Last edited 7 ماه گذشته by Mcu
سوپر ممد (موربیوس شاهکار است)

بهترین فیلم مارول هم نیست بعد بهترین فیلم سال ۲۰۲۲ ؟

Hesam008

بدترین فیلم مارول بهترین فیلم 2022 قطعا بتمن بهترین فیلم تاریخ بی چون چرا شاوشنگ ردمپشن هست

سوپر ممد (موربیوس شاهکار تاریخ )

بهترین فیلم تاریخ گاد فادر هست

a FELLER with no name

بتمن ؟😒

دیسی فندوم

بتمن ۲۰۲۲ ضعفاش زیاده اونوقت …🤣😂

دیسی فندوم

نع بابا ؟
عجب !
چشم تو هم دلیل منتقی داری هم همچی ؟
خاک بر سر بعضی متعصب ها

a FELLER with no name

والا

xhiv

تو فکر کنم دیو کلاه قرمزی هستی همه چی رو برعکس میگی

...

بدترین فیلم سال 2022 بود و بدترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ

سوپر ممد (موربیوس شاهکار تاریخ )

من به فیلم نمره 3 از 10 رو میدم اونم به خاطر بازی کریستین بیل و کریس همسورث

دیسی فندوم

یعنی مثال بزنم واسه فیلم
دقیقا خود واندروومن ۲
دقیقا

دیسی فندوم

فقط سانسور عکس 🤣🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣 عالی 👌👌

دیسی فندوم

فیلم خوبی بود
از لحاظ سرگرمی خوب بود
اما کسی که میخواد ی فیلم خیلی خوب و کم مشکل ببینه این رو پیشنهاد نمیکنم
یکم فمینیست بازی توش دیده می‌شد که بنظرم از همه بدتره
حالا
سری فیلم های تور واقعا بد بود
۳ فیلم چرت دادن با ۱ فیلم خوب
هئ

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

قبول دارم اگه ثور شخصیت محبوبی نبود فیلماش از لحاظ نشون دادن شخصیت اصلا خوب نبود

a FELLER with no name

ثور ۱و۳ خوب بود آخری رو هم ندیدم 🗿

محمد ((تعصب رو بزار کنار دیسی فن عزیز))

خوشحالم که حداقل یک دیسی فن که فاقد اهمیت هست این نظر رو میده😂🍂

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(نایتوینگ آینده)روسیهvs

با اسمت مشکل دارم قانعم کن چرا نباید مشکل داشته باشم مارول فن تعصبی؟

دیسی فندوم

چشم تو اهمیت داری باشه

سوپر ممد (موربیوس شاهکار قرن )

آدم با وجود این فن های تعصبی ام سی یو خجالت میکشه بگه مارول فن هستش

یه نفر

به اینا دقت نکنین اینا یا واقعا نوب و فن بوی هستن یا میخوان اسم مارول فنا رو خراب کنن

دیسی فندوم

عزیز دل من نفهمیدم بای کی هستین
ولی نمره هاش هم کم اومدن نقد هاشم
من نظر هرکسی رو گفتم

یه نفر

با کاربر محمد((تعصب رو بزار کنار دیسی فن عزیز بودم))

سوپر ممد (موربیوس شاهکار قرن )

داداش مارول فن با ام سی یو فن فرق داره اینا که مارول فن نیستن از این تعصبی های ام سی یو هستن

یه نفر

بله دقیقا ولی با اینکاراشون مارول و mcu رو کلا بد جلوه میدن

ساحل فکر بعضی از شما مارول فنا یک کویره محضه

امیرمهدی 🦸🏽‍♂️

تعصب رو بذار کنار مارول زاده عزیز