۱۰ شخصیت که همیشه تونستن «هارلی کویین» رو شکست بدن!!!

همیشه تعدادی از حریفان وجود داشتن که هم در سطح فیزیکی و هم در سطح فیزیولوژیکی ثابت کردن که برای هارلی زیادی سرسختن. دست کم گرفتن هارلی کویین، در صورتی که کسی اطلاعات زیادی درباره اون نداشته باشه، خیلی آسونه. علی‌رغم ظاهرش، هارلی کویین تونسته در مقابل حریفان قدرتمندی مثل لوبو، قناری سیاه و حتی سوپرمن قرار بگیره (و شکستشون هم بده). یکی از مشخص ترین ویژگی های اون غیرقابل پیشبینی بودنشه، چیزی که هارلی اغلب به نفع خودش در برابر حریفان قوی تر استفاده می کنه. هارلی همراه با هوش، آمادگی بدنی کامل و قدرت، چابکی و رفلکس های افزایش یافته (از طریق سرم پویزن آیوی)، جنگیده و سهم خودش رو عادلانه از نبردها برده. همونطور که گفته شد، همیشه تعدادی از حریفانش هم از نظر فیزیکی و هم از نظر فیزیولوژیکی ثابت کردن که برای اون زیادی سرسختن.

10. جوکر همیشه با هارلی کویین دردسر داره

به عنوان بخشی از منشأ هارلی، طبیعیه که جوکر اغلب با حجم زیادی از داستان های هارلی درگیر باشه. اگرچه هارلی از اون زمان در سال‌های اخیر از جوکر جدا شده، اما حضور اون اغلب هارلی رو به حدی می‌رسونه که یا اون رو عصبانی می‌کنه یا باز هم پیش جوکر برمیگرده. در حالی که جوکر به معنای سنتی “برنده” نمیشه، اما روند بهبودی هارلی رو مختل می کنه، تقریباً در همه رسانه ها این دو نفر با هم ظاهر میشن. درسته که هارلی شخصیت و ویژگی های اخلاقی بسیار متفاوتی نسبت به اولین حضور خودش داره، اما جوکر تمام تلاش خودش رو می کنه تا به اون یادآوری کنه که یک زمان چقدر بر اون کنترل داشته.

9. گرنی گودنس الکی یکی از خدایان جدید نیست

رهبر گروه زنان خشمگین و یکی از برجسته ترین معاونین و فرماندهان دارکسید، گرنی گودنس، موقعیت خاص خودش رو به دلایلی حفظ کرده. روش‌های آموزشی اون به اندازه استادش محاسبه گرانه (اگرچه مسلماً بسیار ظالمانه‌تر)، بی رحمانه و زجرآوره و اون مربی چندین شخصیت دنیای دی سی، از جمله بیگ باردا، ناک اوت، استومپا و لاشینا بوده. درکمیک شماره 45 هارلی کویین، گودنس می خواست هارلی به یکی از اعضای زنان خشمگین تبدیل بشه، و اگرچه موفق بود، وقتی ساکنین آپوکالیپس با ترس به وضعیت اون واکنش نشون دادن، هارلی شروع به شک کردن نسبت به این قضیه کرد. هارلی با به دست آوردن یک متحد جدید به نام پتایت تینا که از اعضای سابق زنان خشمگین بود، تونست به زمین برگرده، اما نه قبل از اینکه گودنس هارلی رو تا حد مرگ بزنه. هارلی در نمایش افتخاری خودش هم موفق به شکست دادن گودنس در مبارزه نشد، تنها پس از اینکه دکتر سایکو شروع به کنترل ضمیر ناخودآگاه اون کرد، گودنس رو شکست داد.

8. مهارت های برتر بتمن همیشه جونشو نجات داده

به عنوان یکی از اعضای سابق لیست دشمنان بتمن، تعجب آور نیست که هارلی در طول سالیان متمادی بارها با شوالیه گاتهام درگیر شده باشه. چه در کنار جوکر، پویزن آیوی، چه به عنوان یکی از اعضای جوخه انتحار یا فقط خودش به تنهایی در حال مبارزه بوده باشه، هارلی برای شکست دادن به بتمن زمان زیادی نیاز داشته. مسلماً چندین موقعیت وجود داشته که هارلی از بتمن پیشی گرفته، به ویژه در طول داستان “قهرمانان در بحران” و در سریال انیمیشنی بتمن. با این حال، بتمن همیشه دوباره از نو شروع می‌کنه، یا با وادار کردن هارلی به اشتباهاتش، فرار از موقعیت‌هایی که هارلی اون رو در اون ها قرار میده، یا با شکست دادن اون در مبارزه.

7. واندروومن فقط برای دفعات کمی در برابر هارلی شکست خورده

واندروومن که تا حد زیادی به عنوان یکی از قدرتمندترین قهرمانان دنیای دی سی مورد ستایش قرار می گیره، یک جنگجوی جاودانه و قدرتمند آمازون، و تنها عضو زن گروه سه نفره دی سی متشکل از واندروومن، بتمن، و سوپرمنه. واندروومن که از سنین جوانی در هنر مبارزه آموزش دیده و با کمند حقیقت و دستبندهای نابود نشدنی خود تجهیز شده، اغلب توقف ناپذیر لقب گرفته. واندروومن معمولاً هیچ مشکلی در برابر حریفانی مانند هارلی نداره – به ویژه در دنیای بی عدالتی- اما چندین بار غافلگیر شده، مثل زمانی که هارلی واندروومن رو با گاز خواب آور از پا درآورد یا زمانی که کمند حقیقت رو در داستان در قهرمانان در بحران دزدید. با این وجود، واندروومن همیشه یا پیروز میدان بوده و یا بدون آسیب خاصی شکست خورده.

6. پانچ لاین دلسوزی هارلی رو با بدی کردن بهش جواب داد

پس از جدایی هارلی از جوکر، پانچلاین به همکار جدید و «معشوقه» جوکر تبدیل شد. اون که با نام الکسیس کِی متولد شده بود، در دوران تحصیل در دانشگاه شیفته جوکر شد و با اون از طریق اینترنت آشنا شد. برخلاف هارلی، پانچلاین ادعا می کنه که اونچه خودش و جوکر باهم دارن “واقعیه” و اون جوکر رو به دلیل “عقلش” دوست داره. وقتی پانچ لاین و هارلی برای اولین بار همدیگر رو دیدن، برای مدت کوتاهی همدیگر رو ورانداز کردن و به سرعت به خشونت متوسل شدن (همونطور که هارلی با بتمن متحد شده بود). به نظر می‌رسید که هارلی در ابتدا به دلیل دلسوزی از جنگیدن با پانچ لاین خودداری می‌کرد، چیزی که پانچلاین از اون نهایت استفاده رو کرد و با بریدن گلوی کویین برنده مبارزه شد. هارلی پس از بخیه زدن زخمش با سیم گیتار، یک بار دیگر در عدن، باغی که پویزن آیوی مخصوص خودش در فاضلاب گاتهام ساخته بود، با پانچلاین جنگید. اگرچه پانچلاین در تلاش برای کشتن بتمن مبارزه رو رها کرد، اما هنوز به وضوح در مبارزه برتری داشت.

5. قدرت ها و توانایی های بوستر گولد به اون برتری میده

بوستر گلد که یک مسافر زمان از قرن 25 بود، از دوره زمانی خودش فرار کرد تا با استفاده از فناوری بسیار پیشرفته – یعنی لباس قدرتش – به یک ابرقهرمان تبدیل بشه. بوستر که قادر به شلیک انفجارهای انرژی، پرتاب میدان نیرو و برخورداری از قدرت و استقامت مافوق بشریه، قادر به انجام کارهایی بزرگتر از نمایش و نقش بازی کردنه. درسته که هارلی اون رو غافلگیر کرده و نزدیک بوده که اون رو بکشه (دوبار)، اما بوستر در موقعیت مناسبی قرار نداشته و واقعاً تلاشی نمی کرده. چند باری که بوستر از خودش دفاع کرد، به صراحت گفت که هر تلاش متمرکزش برای مبارزه به پیروزیش منجر می شده.

4. باربارا گوردون کاملاً به اندازه مربی خودش آموزش دیده

اولین (و مسلماً مشهورترین) نسخه بتگرل، باربارا گوردون، تجربه و انگیزه کافی برای تصاحب زره و ردای خفاش داره. باربارا که یک بار در یکی از بحث برانگیزترین داستان های دی سی – شوخی کشنده – فلج شده بود، خودش رو چابک نگه می داشت، صرف کردن وقتش برای هک کردن و نظارت بر اطلاعات و میدان نبرد، بیشتر از یک منفعت به اون در موقعیت های سخت می داد. باربارا در بعضی مواقع کاملاً هارلی رو به عنوان یک شخص و موقعیتش درک می کنه. هر دو توسط جوکر مورد آزار و اذیت قرار گرفتن و هر دو گاهی اوقات با این که اون چقدر عمیقاً بر اون ها تأثیر گذاشته دست و پنجه نرم می کنن. با این حال، این قضیه برای باربارا مزیتی هم داره، زیرا اون در وضعیت روانی بسیار بهتری نسبت به هارلی قرار داره و می تونه تا حدودی غیرقابل پیشبینی بودن هارلی رو پیش‌بینی کنه.

3. پویزن آیوی کسیه که هارلی هرگز نمی تونه از دستش عصبانی بشه

آیوی، شریک جرم و جنایت هارلی که تبدیل به معشوقش میشه، اغلب با “هارلز” روبه رو نمیشه، اما گاهی اوقات از رفتار اون عصبانی میشه. یکی از بزرگترین مشکلات در رابطه اون ها اینه که هارلی همیشه شدت موقعیت های خاص رو درک نمی کنه. هارلی و آیوی اخیراً در کمیک مشترکشون – با عنوان مناسب هارلی کوین و پوئیزون آیوی – ظاهر شدن و رابطه اون ها به بزرگترین مشکلشون رسید. آیوی به هارلی نیاز داشت تا در طول دوران نقاهت به اون با حضور داشتن در کنارش، کمک کنه (چون آیوی به تازگی مرده بود و توسط والی وست و ارتباطش با دِ گرین مجدداً احیا شده بود). از طریق یک سری شوخی افراطی، بعداً مشخص شد که هارلی فقط به “بریدن” آیوی کمک کرده و توسط آیوی به دلیل “نشناختن کافی اون” سرزنش شده. هر زمان که این دو در گذشته با یکدیگر می‌جنگیدن، هارلی هیچوقت نمی تونست خودش رو به مبارزه با عشقش راضی کنه و این بار نیز از این قاعده مستثنی نبود. مطمئناً وقتی آیوی پس از پایان “جنگ جوکر” برگرده، همه چیز جالب خواهد شد.

2. دلیلی داره که به آماندا والر میگن “دیوار”

آماندا والر که بیشتر به عنوان مدیر جوخه انتحار شناخته میشه، یک مامور عالی رتبه دولت ایالات متحده‌ست که اغلب مسئول پاسخگویی و محافظت از کشور در برابر ابرانسان ها دیده میشه. اگرچه والر خودش هیچ قدرتی خاصی نداره، اما یک سیاست مدار، استراتژیست و تیرانداز ماهره. هارلی معمولاً در موقعیتی نیست که با والر مقابله کنه –چون که بیشتر تعاملات اون ها زمانی رخ میده که هارلی عضوی از جوخه انتحاره و بمبی در گردنش کار گذاشته شده- اما وقتی که خودش تنها باشه، والر با قرار گرفتن یک قدم جلوتر از اون ازش پیشی می گیره. کنترل کردن یا برنامه ریزی هر نوع احتمالی برای غیرقابل پیشبینی بودن هارلی سخته، چیزی که والر در حد و اندازه اون نیست.

1. بدترین دشمن هارلی خودشه

نقاهت یک فرآیند غیر خطیه و چیزیه که به بخشی اساسی از شخصیت هارلی تبدیل شده. اون کاری رو انجام میده که هر کس دیگه ای در موقعیت اون باشه انجام میده: بهترین چیزی که از عهده‌اش برمیاد. مسلماً، راه‌های زیادی وجود داره که اون برای ادامه یادگیری در مورد خودش و نحوه تأثیر کارهاش بر دیگران نیاز داره. شخصیت هارلی مطمئناً از زمان اولین حضورش راه درازی رو طی کرده، اما اون هنوز جای زیادی برای رشد داره. اگرچه ثبات و مسائل هارلی همیشه به بهترین شکل انجام نمی‌شه، اما تا حد زیادی تصویر بسیار مرتبط‌تر، انسانی تر و واقعی‌تری از بیماری روانی نسبت به برخی تلاش‌ها که برای نشون دادن این قضیه در دیگر سری کمیک های اصلی صورت گرفته، نشون داده شده.

منبع : CBR.com


بخوانید :

۱۰ تا از بهترین کمیک های ترسناک به همراه لینک دانلود
قویترین زوج ها DCEU
انسان هایی که حریف خدایان میشن
شجاع ترین انسان های دنیای مارول
کمیک ترجمه شده هارلی کویین


guest
102 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
مبین

ارواح بابات هارلی تونسته سوپرمن رو شکست بده🤣🤣🤣

جیسون تاد(نریمان سابق)

با این کامنت میشم صدمین نفر

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

اقا این گرنی گودنس کمیک چقدر زشته اَه اَه دیدین گرنی گودنس توی جاستیس لیگ زک ؟ خیلی خوب بود نه؟

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

دوستان باید بگم این شایعه هایی که در این چند روز آینده ( حذف فیلم های زو اسنایدر در فلش) تکذیب شد بیاین خوشحالللللللللللللللللللللللللللللل باشیم 🕺

پارسا : در حسرت نبود بن افلک

حاجی
راستشو بخوای من حرف اینسنایدر های معتبر رو بیشتر از ازرا میلر قبول دارم
این که میگن حذف نمیشه
یعنی یه شاخه جدید مولتیورس باز میشه و اسنایدرورس جدا میشه
و ادامه نمیدن
فقط به اسم حذف نکردن

کاکا سنگی

ژالپه ولی همیشه؟مگه چن بار جنگیدن
جنگ با گرنی گودنس harley quinn #45

پیغمبر خلسه

مهد کودک این بچه ها تو کامنت تموم نشده هنوز ؟

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

نه هنوز اگه تو رفع زحمت کنی

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

داری چی میگی واسه خودت ها ؟ آدام وارلاک اوهو
ببین شاید تو ایرونی سنتر واسه خودت اسم باز کردی ولی توی کامیکان همه از تو برترن می یار که چی مینویسی آهان اوکی باشه و …
لطفا از سایت گم ش. باشه ؟
لطفا تایید شه سایت این آدم شایسته این سایت نیست ممنون از سایت

پیغمبر خلسه

تموم شد ؟ تاثیر نداشت

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

هه اینو از یه کاربر فهمیده ایرونی سنتر یاد گرفتی ؟ 😂بچه برو شیرتو بخور

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

هرکی لایک کرده یا ۱مطمئن باشه منظور این خودش هم هست ( کسی که لایک کرده)
۲خودش لایک کرده
.
😂

Khafan

تو خوبی بزرگوار 😐
زیر هر مقاله میایی مینویسی آها میری 😐
خودت رو زیاد بزرگ ندون😐

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

عه کاربر کفان خوبی ؟ نیستی چند روزه ( چند هفته

من ادمین اسپایدی هستم

اسکل خفن اسمشه

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

عه تویی ادمین اسپایدی ؟برو به اون دوستت که وانمود میکنه رئیس دانشگاهه بگو خیلی داره روی میشه خخخخخخخخخخ
اونم اینقدر وانمود نکنین که بهترین سایت کمیک بوکی ایرانین البته میدونم که تو اون نیست

GENERAL(ثور لاور کجایی دادا؟)

برادر شما که کل مطالبات سایتو با یک کلمه نقد میکنید لطف کنید و سکوت اختیار کنید

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

اها

پیغمبر خلسه

که این طور

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

کاربر یه نفر کجایی دقیقا کجایی بیا با دلیل های منتقی ات این رو بفهمون ( دلیل های منتقی 🤥بسیار منتقی 🤥

یه نفر

یه نفر همیشه اینجاست….
دلیل منطقی هم مال اوناییه که زبون آدمیزاد میفهمن:))))

دیسی فندوم ( # بت ریوز ) 🦇🪵🪨🌗

آفرین به این وارلاک یه چیز بگو 😂👊👍

یه نفر

والا گفتم فقط اونایی که زبون آدما رو متوجه میشن یه چیزی میفهمن:)
دایره لغات ما با دایره لغات ایشون کمی فرق داره
میدونی چی میگم دیگه

Last edited 1 سال گذشته by یه نفر
دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

سلام آقای سینا معذرت میخوام من اگه بخوام یه کمیک فیزیکی بخرم
برای مثال
https://comicon-shop.ir/product/superman-face-off-with-death-stroke/
این اول پرداخت میکنیم شما با پشتیبانی های سایت کامیکان ماگ یا کمیک یا هرچی رو که هست رو طبق آدرس میایین ؟ روند اینطوری هستش ؟ اونم دوباره معذرت میخوام به این کمیکی که لینک رو فرستادم ترجمه شدست ؟ ممنون میشم روند رو هم بگین 🙏

سجاد شیخیان

متوجه منظورتون نمیشم دوست عزیز.

جیسون تاد(نریمان سابق)

آقای شیخیان منظور دیسی فندوم اینه که چطوری کمیک فیزیکی بخریم؟
این سوال برای منم پیش اومده

سجاد شیخیان

شما خیلی راحت میتونید از طریق فروشگاهمون دست به این کار بزنید کمیک مورد نظرتون رو انتخاب و پرداخت کنید پس از اماده سازی کار براتون ارسال میشه و میتونید از کمیک فیزیکیتون لذت ببر

جیسون تاد(نریمان سابق)

خیلی ممنون

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

خب اممممم میشه روند خرید کمیک فیزیکی رو بگین ؟

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

نه مثلا ما اول پرداخت میکنیم بعد آدرس میدیم و وسایل رو طبق آدرس می تحویل میدین ؟

سجاد شیخیان

بله.

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

اهان خیلی ممنون از کامیکان و زحمات شما یک کمیک توی گزینه ها هست 😃بلخره به آرزوم میرسم

پارسا : در حسرت نبود بن افلک

یکم سمی باشیم
عده ای از هواداران خواستار حضور بازیگران سیاهپوست در نقش های تو فیس ، اسکرکرو و پویزن آیوی در آینده دنیای ریوز شدند 😂😂😂😂وارنرم که منتظر فرصته

GENERAL(ثور لاور کجایی دادا؟)

نشستم به در نگاه میکنم دریچه اه میکشد وارنر به خداوند سوگند خودم میام بالا سرت 🤬😡😡😡
شوخیشم زشته

پارسا : در حسرت نبود بن افلک

دیگه وضعیت واقعا منو به خنده انداخته
ولی میدونین که خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشته ، به آن میخندم 😐👌

دیسی فندوم ( اسلید /مارشن )🦇🪵🪨🌗

چرا ما 😐🙄 به خدا من اون نبودن

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

هر کی موافق کشیدن نقشه ی قتل برای وارنر هست لایک کنه
⚔🗡

دیسی فندوم ( اسلید /مارشن )🦇🪵🪨🌗

داداش نقشه رو بگویند هستم 😂👍👊

هری پاتر

فقط یک کلام مرگ بر وارنر

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

یک حرف حق از یک کاربر عالی و حق گو

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

پویزن آوری که باید یه سبز پوست پیدا کنن😂

پارسا : در حسرت نبود بن افلک

پژمرده شده سیاه شده 😂

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

😐😂🤣

Gfmm

نگران نباشید ، مت ریوز هر کاری دلش بخواد میکنه که همچین کاری هم نمیکنه ، حتی اگر وارنر بهش اسرار کنه

پارسا : در حسرت نبود بن افلک

وارنر هم میگه اصن بفرمایید بیرون
بتمن نمیخوایم
قحطی کارگردان هم نیست 😂

دیسی فندوم (حامی هری پاتر)🦇🪵🪨🌗

داداش موری میگی انگار ۱۸ ساله که باهم همکار بودین 😐

جیسون تاد(نریمان سابق)

😐

جیسون تاد(نریمان سابق)

مقاله عالی بود

دیسی فندوم🦇🪵🪨🌗

فقط توی کمیک بحران قهرمانان هارلی کمربند دایانا رو قاپید و کجا شکست خورد ؟
.
اسمم رو عوض کردم اون زیاد میشد خوبه ؟