شجاع ترین انسان های دنیای مارول

در حالی که دنیایی از موجودات قوی وجود داره، بشریت افراد شجاعی را تولید کرده است که نمی‌تونن در دنیای مارول در صدر قرار بگیرن. مارول چندین دهه هست که قهرمانان شگفت انگیزی رو خلق کرده. در طول سال‌ها، این مردان و زنان با برخی از خطرناک‌ترین تهدیداتی که کیهان تاکنون به خودش دیده، مبارزه کردن. حتی تبهکاران هم می تونن کاملاً شجاع ظاهر شن و همراه با قهرمانانی که چندین بار اون ها رو شکست دادن می‌جنگند تا به اونچه که میخوان برسن. چنین شجاعتی که توسط این قهرمانان و تبهکاران نشون داده شده، شایسته قدردانی و احترامه. در حالی که دنیایی از موجودات سرسخت وجود داره، بشریت افراد شجاعی رو به وجود آورده که نمی‌تونن در صدر قرار بگیرن، و هر کاری می‌تونن برای زنده ماندن در جهانی خشن انجام میدن که ظاهراً دائماً در تلاشه تا تمام زندگی رو از وجود خودش پاک کنه.

10. Sabretooth

سِیبرتوث یکی از وحشی ترین افراد روی کره زمینه. چیزهای کمی در دنیا وجود داره که اون واقعاً از اون ها لذت می بره و اصلی ترینشون قتل عامه. او در برابر شهوتش برای خشونت و ویرانی دست از کار نمیکشه و متوجه شده که در برابر هر کسی که سر راهش قرار گرفته، صرف نظر از اینکه چقدر سرسخت هستن، تونسته با اون ها مقابله کنه. فاکتور شفابخشی سِیبرتوث و سایر ابرقدرت‌هاش به او مزیت هایی میدن، اما فردی مانند اون همچنان هر کاری رو که بخواد، انجام میده. کشتن، زندگی اونه و خودش را به انجام هر کاری وادار می‌کنه تا بتونه به خوی وحشیگری خودش پاسخ بده.

9. Doctor Strange

دکتر استرنج جادوگر عالی رتبه و یکی از قدرتمندترین موجودات روی کره زمینه. به وجود اون نیازه، چون از زمین در برابر برخی از بزرگترین تهدیدات قابل تصور دفاع می‌کنه، قدرت های فراطبیعی که هیچ علاقه ای به افراد فانی ندارن. این تمام کار دکتر استرنج به عنوان جادوگر عالی رتبه ست، و این وظایف رو بدون هیچ ترسی انجام میده. قدرت های دکتر استرنج فوق العاده اند، اما چیزهایی که با اون ها روبرو میشه بسیار قوی تر از خودش هستن. این مانع از اون نمیشه که خودش رو در برابر هر تهدیدی آماده رویارویی نکنه، زیرا میلش برای محافظت از زمین بیشتر از امنیت شخصی خودش براش اهمیت داره.

8. Doom

غرور فوق‌العاده دکتر دووم و نیاز به اثبات اینکه او از همه برتری داره، اون رو به یک فرد شجاع و نترس تبدیل می‌کنه. دووم با ابرقهرمانان، ابرشرورها، شیاطین، خدایان، موجودات کیهانی و هر چیزی در این میان روبرو شده. اون هرگز یک بار هم عقب نشینی نکرده و اگر هم کرده باشه، همه چیز طبق نقشه بوده.دکتر دووم کاملاً به افسانه ای که از خودش ساخته باور داره و به همین دلیل هیچ چیز اون رو دلسرد نمی‌کنه. ترس برای اون مفهومی بیگانه‌ست، مفهومی که دووم اون رو کنار گذاشته تا با شکوه و عظمت تمام ثابت کنه که اون دوومه.

7. Storm 

استورم یکی از قوی‌ترین جهش‌یافته‌های روی زمینه، اما اون باید برای رسیدن به جایگاهی که امروز در اون قرار داره، بر چیزهای زیادی غلبه کرده. در پنج سالگی خونه خانوادگیش بر اثر برخورد هواپیما ویران و استورم در زیر آوار گرفتار شد. اون دچار کلاستروفوبیا  یا تنگنا هراسی شد و این ترس اون رو برای سال ها تحت فشار قرار داد. استورم یاد گرفته که در طول زندگی بر این ترس و هر چیز دیگری که سر راهش قرار می‌گیره غلبه کنه.به عنوان عضوی از مردان ایکس، انتقام‌جویان یا چهار شگفت‌انگیز، استورم همیشه یکی از شجاع‌ترین قهرمانان میدان بوده. حتی زمانی که قدرتش ازش گرفته شد، اون همچنان به مبارزه برای جبهه خیر ادامه داد. هیچ چیز استورم را متوقف نمی کنه و او همواره این رو ثابت کرده.

6. Jean Grey

قدرت ذهنی گسترده جین گری اون رو به یکی از بزرگترین اعضای مردان ایکس تبدیل کرده. جین که از نوجوانی برای انسان‌ها و جهش‌یافته‌ها می‌جنگه، همیشه یکی از شجاع‌ترین اعضای تیم بوده و این رو وقتی که نیروی فونیکس رو در جریان داستان کمیک “مردان ایکس جدید” گرانت موریسون به دست آورد، ثابت کرد. پس از سال‌ها ترس از اینکه اگر اون واقعاً نیروی فونیکس رو بدست بیاره چه اتفاقی می‌افته، در برابر وسوسه بدست آوردن این قدرت مقاومت کرده بود.جین گری هرگز ترس از دست دادن جون خودش رو نداشت، چون می دونست که می تونه این قدرت رو کنترل کنه. از زمان احیا شدن و بازگشتش به داستان، اون همیشه ثابت کرده که چرا یکی از شجاع ترین افراد روی زمینه که دائماً با شر مبارزه می کنه.

5. Cyclops 

سایکلاپس از دوران جوانی با شر مبارزه می کرد و ثابت کرده که یکی از مهم ترین اعضای مردان ایکسه. اون چندین بار خودش رو در مبارزات نشون داده و مردان ایکس رو در موقعیت‌هایی که همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید به پیروزی رسونده. اون با برخی از بزرگترین تهدیدها در تمام فضا و زمان روبرو شده و دائماً در مقابل نیروی شر و بدی قرار گرفته. سایکلاپس روی تمام مهارت هایی که داره تسلط کامل داره و با لیزرهاش میتونه کارهای خارق العاده ای انجام بده. علاوه بر اینها اون استراتژیست فوق العاده ای هم هست و خودش رو به عنوان یکی از برترین رهبران سیاره ثابت کرده. سایکلاپس یکی از معدود شخصیت هایی که تقریبا همیشه تونسته خوب رو از بد تشخیص بده و بدون هیچ ترس و تردیدی برای رسیدن به اون خوبی مبارزه کنه.

4. Black Panther

پلنگ سیاه ثابت کرده که یکی از بزرگترین قهرمانان دنیای ماروله. به عنوان حاکم ملت واکاندا، با هر تهدیدی برای مردمش مواجه شده و از هر چیزی که در اختیار داره استفاده می کنه. اون به‌عنوان یک انتقام‌جو، به محافظت از زمین در برابر تقریباً هر تهدیدی کمک کرده، به خصوص در آخرین دوره کاری خودش، رهبر تیم شد و با بدترین اتفاقات ممکن مبارزه کرد.شجاعت در خون پلنگ سیاه وجود داره، اما حتی در اون زمان، پلنگ سیاه بزرگتر از کسانیه که قبل از اون وجود داشتن. حتی با وجود توانایی‌های فیزیکی پیشرفته و فناوری مبتنی بر ویبرانیوم، شجاعتش به راحتی بزرگترین ویژگی اونه.

3. Wolverine 

به سختی میشه مخالفت کرد که ولوورین یکی از شجاع ترین افراد روی زمینه. اون سال‌ها از عمر خودش رو صرف مبارزه کرده، چه در ارتش، چه به عنوان یک مامور عملیات های ویژه و چه به عنوان یک ابرقهرمان. ولوورین در طول سال‌ها به چیزهای شگفت‌انگیزی دست پیدا کرده و در حالی که پنجه‌ها، اسکلت آدامانتیومی، فاکتور شفابخشی و حواس فوق‌العاده‌اش بخشی از اون ها هستن، این شجاعتشه که همه چیز رو ممکن کرده.ولوورین تقریباً در هر مبارزه ای که در اون شرکت داشته، درحالیکه شانس کمی برای پیروزی داشته، پیروز شده. هیچ دشمنی وجود نداره که ولوورین برای نجات افراد بی پناه، با آنها مبارزه نکنه. دشمنانی که ولوورین در طول این سال ها با اون ها جنگیده، خون حتی قوی ترین قلب ها رو منجمد می کنن.

2. Spider-Man

مرد عنکبوتی یاد گرفت که قدرت‌های بزرگ، مسئولیت‌های بزرگ به دنبال دارن، و این باور، به اون شجاعت لازم برای مقابله با هر چیزی را که سر راهش قرار بگیره، داده. مرد عنکبوتی با برخی از وحشتناک ترین تبهکاران مبارزه کرده و اگر احساس ترس هم داشته باشه، اجازه نمیده که اون رو کنترل کنه یا تحت تاثیر قرار بده. اگر افرادی در خطر باشن، اون همیشه در میدان حاضره.قدرت های مرد عنکبوتی او را از نیویورکی های معمولی متمایز می کنه و این تمام چیزیه که اون برای شجاعت به اون ها نیاز داره. درسی که عمو بن به اون داده حتی وقتی پیتر ترسیده بوده، اون رو در میدان مبارزه نگه داشته. یک شخص واقعاً شجاع اگر احساس ترسیدن هم کنه، بر اون غلبه می کنه. به طور خلاصه این مرد عنکبوتیه.

1. Captain America 

کاپیتان آمریکا الهام بخش ترینِ قهرمانان ماروله و دلیل بزرگی برای این قضیه، شجاعتشه. این شجاعت اون رو برانگیخت تا به ارتش بپیونده، حتی اگر اون رو برای ارتش نامناسب می‌دونستن. شجاعت، استیو راجرز رو برای سرم ابرسرباز داوطلب کرد و همین شجاعتش به اون کمک کرد تا نازی ها رو در هر نبردی شکست بده. پس از بازگشت، شجاعتش اون رو در هر نبردی که در اون شرکت داشت، وادار به ادامه دادن می‌کرد.به عنوان رهبر انتقام‌جویان، کاپیتان آمریکا حتی زمانی که با قوی‌ترین تهدیدها روبرو میشه، پیشاپیش همه، گروه رو رهبری می‌کنه. اون قهرمانیه که با تانوس که دستکش ابدیت رو در دست داشت، روبرو شده بدون اینکه از جاش تکون بخوره. شجاعت اون فراتر از بقیه ابرقهرمانان ماروله.

شجاع ترین شخصیت دنیای مارول به نظر شما کیه؟

منبع : CBR.com


بخوانید :

شاهکارهای کمیک بوکی
۱۰ تا از بزرگ ترین شکست های واندروومن
۱۴ تا از بهترین داستان های بتمن
بهترین انیمیشن های دیسی


guest
85 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
آرش رسولی

به نظرم دردویل و تونی استارک باید می بودن

Grayson

بزرگ ترین غایب 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ فقط به من بگین به چه حساب دردویل که اسمش هم معنی شجاعت میده نیست. ولورین سوم😐😐😐😐 ولورین حداقل حقش دوم بود

Kimia

فکر کنم یه کس را نگفتی دردویل😮من تعجب کردم چرا توی لیست نیست

عرفان

موافقم
تازه باید اول می بود

KiaTheCrawler

دوستان محترم
Daredevil, man without fear
مردی بدون ترس
به واسطه عدم بینایش و غیر فعال شدن غده ptsd داخل تصادف و حواسش که قبل از وقوع مشکل بهش خبر میده شجاع ترین و نترس ترین انسان مارول محسوب میشه
حداقلباید توی رده بندی بود نه؟

cap

سلام دوستان اسم من پیام تقریبا 1 سال پیش تو کمیکان بودم یه مارول فنم و می شه کمکم کنید ثبت نام کنم
ممنونتون می شم

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

اگه واسه دیسی بود
.
.
۱بتمن
۲دکتر فیت
۳کنستانتین
۴ دکتر منهتن
۵ اسلید ویلسون

عرفان

آشیل چی ناسلامتی
خدای شجاعت هست (گر چه توی دی سی)

جیسون تاد(نریمان سابق)

۲ کنستانتین
۳ رد هود
بقیه هم به همین روند

تونی استارک

چرت نگو

جیسون تاد(نریمان سابق)

من:تو چی از دیسی میدونی؟
تونی استارک:همه چی
من:هویت بتمن چیه؟
تونی استارک:ها؟چی؟بتمن؟

نایتوینگی که میخندد 🦇

ها ها ها واقعا تینذ بود

دیسی فندوم (در حال رفتن )🦇🪵🪨🌗

رد هود رو گنده نکنید

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)

با ترایگان بدون هیچ ترسی وارد نبرد شد
خودش رو فدای تالیا و دیمین کرد
با یه شمشیر وارد نبرد با دث استروک و راس الغول شد با هم
به تنهایی و بدون هیچ سلاحی رفت ناندا پاربت
حاضر برای نبرد با سالمون گراندی شد
در ضمن من همیشه بهترین ها رو برای اسمم در نظر میگیرم🍉👌
(البته به اسم سابقم زیاد دقت نکنید😄)

Spider Man spider Man

پس دردویل کو؟

...🗿

سمتای شمال کشور

دیسی فندوم (نو وی هم 🤝 بتمن )🪵🪨🌗

خونه همسایه مون هست میخوای صدا کنم،

عرفان

بگو سر راه نون سنگک🥖 هم بیاره گشنم شده✋

ناشناس

مرد عنکبوتی با اینکه بچه هست خیلی شجاع هست مثلا با جاگرنات جنگید و شکستش داد حتی با رد گابلین جنگید

⚫ بتمن آنتی هیرو ⚫

برای دیسی هم بذارید یه همچین چیزیو

ناشناس

موافقم و بنظرت سوپرمن شجاع تره یا بتمن؟
فکر کنم سوپرمن

لسان الغیب

بتمن بنظرم شجاع تر باشه چون یک انسان بدون قدرت فرا انسانی که با بعضی از همون دشمن هایی میجنگه که سوپرمن مبارزه می‌کنه

ناشناس

آره ولی سوپرمن در نبرد با دومزدی خودش رو فدا کرد بتمن هم تا وقتی نقطه ضعف حریف رو ندونه یا نداشته باشه با کسی نمیجنگه

لوکی (# مخالفان کاربر تانوس ⭐ )

سوپرمن

غلامرضا نیکخواه

سوپمن

جیسون تاد(نریمان سابق)

صد درصد بتمن

mi_dc_comicbooks_channel

راستش سوپرمن شجاعه ولی بتمن شجاع تره

علیرضا

خیلیم عالی ولی بنظرم حق مت مورداک یا پانیشرم بود که تو این لیست باشن…

محمد

فقط دردویل
حتی اسمش شجاع هست