قویترین زوج های DCEU

قویترین زوج های DCEU

دنیای گسترش یافته دیسی (DCEU) خیلی دنیای مرتب و گسترده ای نیست، اما بازهم تونسته شخصیت ها و فیلم های موفق زیادی رو معرفی کنه که در این بین تیم های دونفره و همکاری های دونفره زیادی هم بین شخصیت های مختلف انجام شده. دنیای گسترش یافته دیسی در سال ۲۰۱۳ و با فیلم Superman Man of Steel ساخته زک اسنایدر شروع شد، اقتباسی جدید از سوپرمن که تونست تا حدودی هم موفق باشه و پایه ریز بخشی از آینده دنیای سینمایی باشه و مارو برای جاستیس لیگ و اتفاق های بزرگ تر آماده کنه.

دنیای گسترش یافته دیسی بیشتر سعی کرد تا بخش ها و داستان های تاریک تر و ترسناک تر دنیای دیسی رو به تصویر بکشه؛ این موضوع رو از شرورهای حاضر در این دنیا مثل شرورهای فیلم های جوخه انتحاری ۲۰۱۶، جاستیس لیگ، واندروومن و…. متوجه شد. این دنیا شاید به اندازه دنیای سینمایی مارول خوب و مرتب نباشه، اما شخصیت های قدرتمند به همراه پارتنر ها و همکارانشون کم معرفی نکرده که در این مقاله میخوام با ۱۰ تا از تیم هایی که شخصیت های این دنیا باهم تشکیل دادن بپردازیم.

10. ژنرال زاد و فائورا جنگجویان قدرتمند و کارآمد کریپتونی

سال ۲۰۱۳ همراه با فیلم Man of Steel سیاره کریپتون و کریپتونی قدرتمند یعنی سوپرمن هم معرفی شدند. اما سوپرمن تنها بازمانده سیاره کریپتون نبود. ژنرال زاد و پیرو وفادارش یعنی فائورا به همراه چندتن دیگه از یارانش بعد از تلاش برای کودتا و به دست گرفتن قدرت کریپتون برای سالیان دراز در Phantom Zone زندانی شدند و هنگام از هم پاشیدن و نابودی سیاره کریپتون در این سیاره نبودند.

بعد از اینکه آزاد شدند سریع دست به کار شدند و تمام سیاره هارو برای پیدا کردن کال-ال زیر و رو کردن تا بتونن با استفاده از کدهای ژنتیکی داخل ژنتیک سوپرمن بتونن دوباره کریپتون رو بسازن. کریپتونی ها بخاطر نوع خورشیدی که به زمین میتابه در زمین قدرت های خاصی به دست میارن و از حدمعمول خودشون خیلی قدرتمندتر میشن. سوپرمن خودش یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای دیسیه. حالا ببینین کریپتونی ای که این قدرت هارو به دست آورده و یک ژنرال آموزش دیدست چقدر میتونه قدرتمند باشه و این قدرت چقدر بیشتر میشه زمانی که دستیار آموزش دیده اش هم در کنارش باشه.

9. بتمن و واندروومن که باهم باعث به وجود اومدن جاستیس لیگ شدن

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice تنها بتمن و واندروومن رو معرفی نکرد، بلکه دیگر اعضا و افرادی که میتونستن عضو جاستیس لیگ باشن رو هم معرفی کرد. ارتباط نزدیک بین واندروومن و بتمن از اولین دیدارشون به تصویر کشیده شد و بعد از نبرد بزرگشون با دومزدی این ارتباط بیشتر هم شد. قدرت واقعی این دو درکنار هم زمانی به خوبی دیده شد که بعد از مرگ سوپرمن کنارهم اومدن تا جاستیس لیگ رو شکل بدن و در برابر استپن ولف هم تا حدودی ایستادن.

ارتباط عاشقانه بین این دو در دنیای گسترش یافته دیسی زیاد بهش پرداخته نشد، اما تاثیری که همکاریشون داشت به شدت قابل توجه و زیاد بود. این دو تونستن درکنار هم تمام هستی رو از نابودی توسط دارکساید نجات بدن و دلیلش هم این بود که این دو در کنار هم جاستیس لیگ رو شکل دادن و سوپرمن رو زنده کردند.

8. فلش و سایبورگ در جاستیس لیگ زک اسنایدر نشون دادن که همکاری قدرتمندی میتونن داشته باشند

بری آلن و ویکتور استون برای اولین بار در فیلم بتمن علیه سوپرمن دیده شدند، و اولین افرادی هم بودند که عضو جاستیس لیگ شدند و به بتمن و واندروومن برای مبارزه و ایستادگی در برابر استپن ولف و پارادیمن هاش کمک کردند. از اوایل فیلم این دو درکنار هم دیده شدند و گروهی تشکیل دادند که نشون میداد همکاری های بیشتری ازشون در آینده خواهیم دید.

در جاستیس لیگ زک اسنایدر هم این دو نقش فوق العاده کلیدی رو داشتند و اگه ارتباط سایبورگ با مادرباکس ها و قدرت اسپیدفورس فلش نبود کره زمین به کلی نابود شده بود و این همکاری درست و تلاش هردوی فلش و سایبورگ بود که جلوی استپن ولف و دارکساید رو گرفت.

7. سوپرمن و لویس لین تنها افرادی هستند که میتونن جلوی دنیای Nightmare (کابوس) رو بگیرن

لویس لین خودش به تنهایی هیچ قدرت و توانایی خاصی نداره، اما موجودیت و ارتباطش با سوپرمن باعث میشه که یکی از قویترین شخصیت های تمام دوران ها طرف انسان هارو بگیره و ازشون محافظت کنه. قدرت و انگیزه ای که لویس لین به سوپرمن میده یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین چیزها در تمام دنیای گسترش یافته دیسی به حساب میاد. همونطور که در جاستیس لیگ زک اسنایدر هم دیدیم این مرگ لویس لین بود که باعث میشد زمین بزرگ ترین محافظ و مبارزش رو از دست بده و کابوس تمام افراد به واقعیت تبدیل بشه.

6. لکس لوتر و دث استروک، دو ابر شرور که لیگ خودشون رو تشکیل میدن

قدرت واقعی هوش و برنامه های لکس لوتر رو به عین در فیلم Batman vs Superman دیدیم، اون کسیه که تونست سوپرمن رو به کام مرگ بکشه. از طرف دیگه هم با دث استروک، یعنی موفق ترین و خطرناک ترین مزدور تمام دنیای دیسی طرف هستیم که از بیشتر از ۹۰ درصد مغزش استفاده میکنه. به احتمال خیلی زیاد میتونین قدرت وحشتناک این دورو در کنارهم تصور کنین.

کنارهم دیدن این دو میتونست نوید این موضوع رو بده که این دو به دنبال شکل دادن لیگ خودشون با استفاده از شرورها هستند، گروه هایی مثل لیگ بی عدالتی (Injustice League) و….منابع و دانش لکس لوتر میتونه دث استروک رو به خوبی ساپورت کنه و قابلیت هاش رو هم افزایش بده. و از طرف دیگه دث استروک از لحاظ مهارت ها و قدرت نبردی یکی از خطرناک ترین دشمنان جاستیس لیگ به حساب میاد.

5. آکوامن و مرا در کنار هم قدرت حکمرانی بر تمام دریاهارا دارند

آکوامن و مرا هردوشون در فیلم جاستیس لیگ دیده شدند، اما تا زمانی که در فیلم آکوامن ۲۰۱۸ مجبور به همکاری نشدند، کنار هم قرار نگرفتند و توانایی های واقعیشون هم دیده نشد. آکوامن پادشاه برحق دریاهاست و یک آتلانتیسیه که ویژگی ها و قدرت هاش اون رو به حدی میرسونه که میتونه در برابر شخصیت هایی مثل سوپرمن ایستادگی کنه. مرا هم یک پرنسس اهل Xebel هست که علاوه بر ویژگی های مشابه آکوامن، توانایی کنترل و دستکاری آب رو هم داراست. این دو درکنار هم تونستن جلوی یک حمله به سطح زمین رو بگیرن و از یک جنگ تمام عیار جلوگیری کنن. ارتباط ذهنی و عاطفی و همینطور نزدیکی مهارت ها و توانایی های این دو درکنارهم یکی از قویترین زوج های دیسی رو به وجود میاره.

4. اوشن مستر و بلک مانتا، تیمی خطرناک که داشتند زمین رو میگرفتند

در فیلم آکوامن یکی از اصلی ترین دلایل متحد شدن آکوامن و مرا، ایستادگی در برابر اتحاد اورم و بلک مانتا بود. اورم سعی میکرد تا با استفاده از منابع و قابلیت های بلک مانتا باعث بشه تا پادشاه برحق آتلانتیس یعنی آکوامن نتونه به این عنوان برسه و خودش تبدیل به ارباب دریاها بشه. از طرفی دیگر بلک مانتا هم یک دزد دریایی فوق پیشرفته بود که با استفاده از تکنولوژی هایی که اورم در اختیارش گذاشته بود سعی میکرد تا انتقام پدرش که در نبرد با آکوامن کشته شده بود رو بگیره. هردوی این شخصیت ها نفرت زیادی از آکوامن دارند و هرکاری میکنن تا به هدفشون یعنی نابودی آکوامن برسند و بعید نیست که در آینده شاهد اتحاد دوباره این دو باشیم.

3. بیلی بتسون و فردی فریمن یکی از قویترین قهرمان های دنیارو آموزش دادند

بیلی بتسون قلب یک قهرمان رو داشت و به همین خاطر هم توسط جادوگر انتخاب شد تا تبدیل به قهرمان قدرتمندش روی زمین بشه. اما دانش و اطلاعات کافی از قدرت هاش و اینکه چی لازم بود تا یک قهرمان بشه رو نداشت. درواقع هیچی نمیدونست!!! اما خوشبختانه برادری داشت که یک طرفدار تمام عیار قهرمان ها بود و دقیقا میدونست باید چه چیزهایی رو تست کنه و به همین خاطر به زودی این دو تیم شدن تا بتونن شزم رو به عنوان یک قهرمان بسازند. علاوه بر این در پایان فیلم هم شزم قدرت هاش رو با خانواده اش به اشتراک گذاشت و باعث شد تا فردی هم تبدیل به شزم جونیور بشه و فوق العاده قدرتمند.

2. مکس لورد و چیتا باهم تیم شدن تا واندروومن رو نابود کنند

مکس لورد با استفاده از قدرت های Dreamstone در فیلم واندروومن ۱۹۸۴ میتونست هر آرزویی که داشت رو برآورده کنه و تونست امپراطوری خودش رو بسازه، هرچند که کوتاه مدت بود. از طرف دیگه هم باربارا مینروا تونست با استفاده از همین سنگ قدرت هایی مشابه واندروومن به دست بیاره، البته تا زمانی که بهاش رو هم بپردازه و تبدیل به اون شمایل چیتا مانند بشه. این دو تونستن درکنار هم واندروومن رو تا مرز نابودی بکشن و نشون بدن که تونستن تقریبا تمام دنیارو مال خودشون بکنن.

1. کینگ شارک و رتکچر ۲ زوج جذاب و جالبی بودن

سویساید اسکواد ۲۰۲۱ یک تسک فورس کاملا جدید رو به سینما آورد و خیلی از کلیشه هارو شکست و شخصیت هایی که هیچکس فکر نمیکرد بتونن موفق باشن رو فوق العاده محبوب کرد. در بین این شخصیت های محبوب کینگ شارک و رتکچر ۲ تونستن ارتباط دوستانه خوبی باهم برقرار کنند. کینگ شارک قدرت فیزیکی خودش رو چندین بار به رخ کشید، به راحتی میتونه یک آدم رو از وسط نصف کنه و کلی کارهای دیگه. رتکچر ۲ هم میتونه تمام موش های دنیارو کنترل کنه. این دو تونستن درکنار همدیگه دنیارو در برابر استارو نجات بدن. البته که کمک اعضای دیگه مثل هارلی کویین و بلاداسپورت تاثیر خیلی زیادی داشت ولی این ارتباط قوی بین رتکچر و کینگ شارک هم واقعا قشنگ بود.

به نظرتون قویترین و جذاب ترین زوج دنیای دیسی کدوم بود؟؟؟

منبع :‌ CBR


بخوانید :

5 ویژگی هارلی کوئین که در فیلم‌ها به خوبی استفاده شد
برترین قدرت‌هایی که در فاز 4 به مارول می‌آیند
معرفی تمام شخصیت های فیلم جوخه انتحار
5 مورد از پرطرفدارترین کمیک‌های DC در سال 2020
5 شخصیت شرور دیسی که نکته خوب هم دارند


guest
159 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
IRON-FLASH

واقا بیلی و فردی از بتمن واندرومن قوی ترن😐

نریمان

سلام داداشا چطور مطورین؟
آکوامن و مرا باید اول میبود
بای بای

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

چی بگم اینم نظر شماس دیگه و قابل احترامه 🙏👍

نریمان

ممنون شما لطف دارید❤

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

موافقم

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

از ادوارد معذرت میخوام تو کامنت رندال اوباش میخواستم جواب ایشون رو بهش بگم اما دستم خورد به پاسخ تو بعدش هم واست پیامم اومد

Garfield

Beast boy و raven رو فراموش کردی🦦عشق ریون به بیست بوی باعث شکست ترایگان شد
و عشق بیست بوی به ریون باعث فعال شدن بقیه ی حیواناتی شد

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

آخه باهوش و انیشتین ۱ سریال تایتانز واسه DCEU هستن
۲ اون سریال خیلی چرت بود هم فصل ۱ و ۲ ۳ رو ندیدم اسلید و تایتان رو واقعا ضعیف نشون داد
۳ بیست بوی و ریون کاری نکردن ترایگان به ریون اعتماد کرد و ریون هم با نقط ضعف ترایگان تونست با شانس ببره

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

کجای تایتانز چرت بود؟
خیر فقط ثدرت بیست بوی رو دست کم گرفته بودن بقیه هم دقیقا مثل کمیک
در ضمن برای من جزو ۵ سریال برتر بود

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

جان من اسم مقاله رو بخونین بعد نظر بدین
دی سی ای یو
تایتان ها ربط داشتن به این دنیا ؟ یه زمین دیگن کلا

Bloodsport

با سلام خب خب میریم سراغ موشکافی تریلر دوم نو وی هوم در ابتدا ما پیتر رو می‌بینیم که داره با ام جی درد و دل میکنه ادامه هم دکتر استرنج رو می‌بینیم که دیگه اون فاز شوخ طبعی رو نداره تا همه بگن مفیستو هستش و باز هم اون تم قسمت آخر لوکی رو مشاهده می‌کنیم (همون رنگ بنفش رو میگم) و باز هم می‌رسیم با پل معروف فیلم و دکتر اختاپوس که داره با پیتر میجنگه و در ادامه که پیتر رو میگیره میگه تو پیتر پارکر نیستی و این یه اشاره میتونه باشه به اسپایدی توبی؟! در… بیشتر

MHA

دوستان ببخشید بابت اسپم :
بنده به دلایلی مجبور به ترک سایت هستم از همه دوستانی که به آنها بی احترامی کردم معذرت می خوام ،
کامیکان از بهترین سایت هاست قدرشو بدونین مترجم هر و ادیتورهای فوق العاده ای داره نویسنده هاشم به نقد و انتقادات کاربرا توجه می کنن درکل سایت مفیدیه. کمیک های خوبی رو اینجا خوندم با این که کاربرای سمی داره ولی یجورایی مفید واقع میشن 😂😂
خوبی بدی ای دیدید حلال کنید از این پس هرکسی دیدید با نام کاربری من کامنت می‌دهد بدونین من نیستم .
رفتم که رفتم 😂😂

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

خداحافظ.

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

بچه همتون راجبه تریلر نو وی هوم گفتید ولی من یه تئوری داشتم آلات بیشتر مطمئن شدم گوش کنید
به نظرم قصد دارن یه جنگ بزرگ راه بندازن و کانگ فاتح تو آخر نو وی هوم بیان (تهشو که دیدین : دکتر استرنج. نمی تونم جلوشونو بگیرم ) و تو انت من اند وازپ یه جنگ جدید پیش میاد و شخصیت های مارول میان
حالا چطوری کانگ میاد
فکر کنم گابلین یه برنامه داره و برا کانگ کار می کنه
به نظرتون صحت داره ،؟

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

اینکه کانگ ظاهر بشه ، خب احتمال داره .
اما اصلا امکان نداره گرین گابلین برای کانگ کار کنه .

نه.
آخرش که دکتر استرنج گفت نمیتونم جلوشون رو بگیرم به احتمال زیاد منظورش توبی و اندرو بود. این که اون سکانس آخر تریلر بود دلیل نمیشه آخر فیلم باشه.

بابا بسه دیگه
هی کانگ کانگ کانگ
کانگ یه ویلن مجزاست و هیچ ارتباطی در mcu با پیتر نداره (تا اینجا ) و اینکه مگه انت من ۳ اونجرز اند گیمه که همه بیان جلوش رو بگیرن 😐
اع تموم کنید دیگه بعد اصلا گیرین گابلین و کانگ چه ربطی به هم دارن همینجوری نو وی هوم ویلن زیاد داره کانگ رو کجای دلمون بزاریم

GENERAL(حمایت از بچه های نظام آباد )

تریلر دوم اسپایدر من نو وی همون امد 😐😐😅😅😅🤣خوشحال باشم یا ناراحت ؟

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

پوکر فیس 😐

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

در قسمت هایی ار تریلر دوم نو وی هوم پیتر لباس سیاه داره … پس به احتمال ۹۹ درصد با ونوم پیوند بخوره . پیتر و دکتر اختاپوس هم زیادی با هم مهربان بودند . شاید آخر فیلم شاهد همکاری این دو باشیم . احتمال اینکه دکتر استرنج بیشتر یک ویلن باشه تا یک قهرمان هم بیشتر شد . الکترو ، گرین گابلین و سندمن هم خیلی خشن به پیتر حمله می کردند . ام جی هم سقوط کرد 😐
هایپ

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

تریلر رو درست ندیدی ؟؟
استرنج بخاطر به وجود نیامدن جنگ مالتیورسی با پیتر می جنگید
می گفت آنها رو باید برگردونیم ولی پیتر چون گفت آنها در آینده می‌میرند با هم جنگیدن من تریلر دوبله پیدا کردم 😄

Last edited 1 سال گذشته by Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

با سیمبوت ونوم پیوند نمیخوره :/ اون یه کاستوم جدیده.

مترسک ( پروژه بتفلک حق مسلم ماست)

سیمبیوت ونوم توی ونوم 3 یا فیلم چهارم تام میاد

هعی
داداش پیوند سیمبیوت !؟
همین جوری بدون هیچ توضیحی بیان ونوم رو بچسبونن به پیتر یه چی بگو بگنجه
توی یه فیلم ۲ ساعته ( البته نمیدونم چقدره ) بیان ونوم رو هم بذارن تو فیلم ؟!
البته هیچی معلوم نیست ولی غیر منطقی پیوند سیمببوت با پیتر
ناراحت نشو !

لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

تریلر دوم نو وی هوم اومد
سندمن
الکترو
گرین گابلین
دکتر اختاپوس
مولتی ورس
۳ اسپایدر من
همه هستند . ( الکترو سیاه پوسته )

A.H.K.Z (دِ بتمن 🤝 اسپایدرمن : نو وی هوم)

به خدا اگه mj بمیره کل کامیکانو شیرینی میدم!
به برکت ماسک الکترو قسم! 😂

😐😐😐 منظور

GENERAL(حمایت از فرقه ی ممدیه)

ازش بدش میاد 😐