Earth-10-DC-1

بدترین جهان‌های موازی DC برای زندگی

در مقاله قبلی به 5 زمین در جهان دیسی پرداختیم که به نظر میرسید مکان‌های مناسبی برای زندگی باشند(لینک مطالعه). و حالا قرار است نگاهی داشته باشیم به بدترین جهان‌های دیسی که زندگی کردن در آنها برای مردم عادی قطعا سخت خواهد بود. در دنیای ابرقهرمانان اتفاقات بد زیادی رخ میدهد و با وجود ویلن‌های بسیار زیاد کار سختی است که مکانی امن برای زندگی پیدا کرد. به همین دلیل اگر به دنبال جایی پر از خطر باشید که یک روز خوش هم نداشته باشید میتوانید به راحتی یکی از جهان‌های دیسی را پیدا کنید اما در اینجا با 5 مورد از آنها کار داریم که تقریبا بدترین موارد هستند. جهان اصلی DC هم دنیای بسیار خطرناکی است و هیچوقت برای مدت زیادی در صلح باقی نمی‌ماند اما الان با زمین اصلی کاری نداریم.

5. زمین سه

Crime-Syndicate-Ivan-Reis

بعد از اولین حضور در کمیک Justice League of America #29 که به دست Gardner Fox ،Mike Sekowsky و Bernard Sachs خلق شد، فهمیدیم “سندیکای جنایت آمریکا” چقدر تیم خطرناکی است. این گروه که اهل زمین سه هستند درواقع نسخه دارک و شیطانی جاستیس لیگ هستند که در کنار هم به یک تیم بی‌رحم تبدیل شده‌اند. سندیکای جنایت آمریکا معمولا از افرادی مثل Ultraman, Superwoman, Johnny Quick, Owlman, و Power Ring تشکیل شده است. این افراد بر زمین 3 یا زمین-سه حکمرانی میکنند و همین خودش به تنهایی کافی است تا بفهمیم این زمین چقدر مکان نامناسبی است.

4. زمین X یا زمین 10

در این زمین اتفاق بسیار جالبی افتاده است. نازی‌ها در جنگ پیروز شده‌اند و اوضاع کاملا متفاوت است، البته همچنان مبارزات برای آزادی وجود دارد اما همه‌چیز تحت اشغال نازی‌هاست. قبل از بحران بی‌نهایت این جهان به عنوان Earth-X شناخته میشد و قهرمانان آن در واقع اهل زمین دو بودند. با شروع دوران New 52 یک کریپتونی بجای آمریکا در چکسلواکیِ تحت اشغال نازی‌ها فرود آمد و به عنوان Ultraman بزرگ شد تا برای آدولف هیتلر مبارزه کند. نازی‌ها و هیتلر به تنهایی هم خونریزی بسیار زیادی به راه‌انداختند و حالا یک ابرانسان هم آنها را همراهی میکند.

3. زمین 29

زمین 29، جهانی وارونه و گیج‌ کننده. این دنیا که Htrae نام دارد در واقع یک سیاره مکعب شکل است. البته بیشتر افراد آن را با اسم دنیای بیزارو(Bizarro World) میشناسند. میتوانید دنیایی که به بیزارو مطعلق است را تصور کنید؟ در آنجا همه چیز برعکس زمین 0 است. جمع‌کنندگان زباله، آشغال‌ها را به خانه مردم میبرند، گربه‌ها سگ‌ها را دنبال میکنند و… این جهان یک کابوسی واقعی است و برای افرادی که جهان عادی را دیده‌اند غیرقابل تحمل است.

2. زمین 1191 یا زمین 43

این جهان در ابتدا سال  1992 در یک کمیک تک جلدی به اسم Batman and Dracula: Red Rain که توسط Doug Moench, Kelley Jones, و Malcolm Jones خلق شده بود، به تصویر کشیده شد. زمانی این زمین با اسم Earth-1191 شناخته میشد اما حالا زمین 43 نام دارد. این جهان از خون‌آشام‌های خونخوار و وحشی  پر شده است، جهانی بسیار دارک و وحشتناک زیرا وقتی بتمن تبدیل شد به ومپایر تا دراکولا را شکست دهد باعث شد همه افراد جهان به خون‌آشام تبدیل شوند. جاستیس لیگِ ومپایر شده حالا به اسم Blood League شناخته میشود و جهان را به دنبال خون طی میکنند.

1. زمین 0

این دنیا یک آینده احتمالی است که اصلا مکان مناسبی برای افراد معمولی نیست. این جهان توسط بتمن و مستر ترافیک که اولتران خودشان را به کمک Brother Eye خلق کردند به وجود آمد. Brother Eye یک هوش مصنوعی است که این دانش را به دست آورد و موفق شد تمام قهرمانان را به موجوداتی حشره مانند و ترکیبی از تکنولوژی و ارگانیک تبدیل کند. و البته نمیشود به آنها قهرمان گفت زیرا قاتلانی خشن شده بودند. این دنیا که در واقع Future’s End است جهانی فوق‌العاده خطرناک برای انسان‌هاست زیرا با وجود چنین موجوداتی اصلا امکان زندگی در آن وجود ندارد.


بخوانید:

۱۰ تا از شرم آورترین کارهایی که تور انجام داده است!!!
فکت از هارلی کویین
ترتیب دیدن سریال های دیسی (ARROWVERSE)
۱۰ چیزی که درباره New Mutants نمیدانستید!!!
نبردهای سوپرمن و بتمن در برابر هم


guest
25 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون تاد(نریمان سابق)

فقط زمین ایکس🤐
فک کنم خودم ۱۰ ثانیه هم دووم نیارم😁

دیسی فندوم

اونم ادمین جان زمین ۰ وقتی دارک ساید پیروز شد به اون شکل تبدیل شد دیگه زمین ۴۳ هم اگه من باشم خودکشی میکنم 😂😂زمین ۲۹ رو من هنوز درک نکردم بقیه اش هم میشه زندگی کرد اما فقط جاهای دور افتاده مثل قطب شمال 🥸🥸

دیسی فندوم

دیسی همینش خوبه دیگه دارک خفن کلا دیسی نمیدونم ‌، خیلی جذابه

امیرحسین

یعنی واقعا معیارت برای خوندن کمیک های یه ناشر و دوست داشتنش دارک بودنشه؟

دیسی فندوم

فقط اونم که نه این یکیش بود

ماندانا

معیار های من هم برای خوندن کمیک دارک و خشن بودنشه

general

بخواهی هم نمی توانی زنده بمانی در زمین 0🤐🤐🤐

دیسی فندوم

زمین ۴۳ واقعا زمین بدی هستش

general

فعلا بخواهیم عقلانی چیش برویم همین زمین اصلی بهترینه بدون هیچ قهرمان و ابر شروری ✌✌✌

دیسی فندوم

ببخشید مگه زمین ۰ زمین اصلی نیست ؟

دیسی فندوم

اهان

general (Constantine)

ببین یک فلسفه ای هست که می گوید اگر بدی وجود نداست خوبی هم وجود نداشت. ما خوش بختانه تو بهترین بعد ممکنه هستیم ولی هنوز شرارت وجود دارد

امیرحسین

سلام. ممنون آقای ابراهیمی بابت مقاله. واقعا زمین های وحشتناکی بودن برای زندگی. به نظرم مورد ۲ دیگه خیلی بده. فکر کن توی یه دنیا زندگی کنی که همه خون آشام باشن 🙁

کاظم گراچ

فیلم تنت رو حتما ببینید .
شبیه دنیا ی ۲۹ است

A.H.K.Z (منتظر بازگشت ثور لاور)

نههههه. از اون لحاظ برعکس نیست 😂

دیسی فندوم

اره سینمایی میان ستاره رو هم ببینید اونم تقریبا آخر زمانی‌ هستش

جوناه هکس

به نمایندگی از هر پنج تا زمین : هرکی دوس نداره جمع کنه بره

ماندانا

😂

محمد شهسواری

ممنون و سپاس بابت این مقاله. البته اینم مهمه که به عنوان چه جونوری زندگی میکنی. مثلا برای انسان درسته ولی مثلا این مسئله در باره ربات صدف نمیکنه چون زمین ۰مکان خوبیه یا زمین ایکس برای افراد نازی و فاشیسمی مکان خوبیه یا زمین۴۳مکان خوبی برای زندگی خون اشام ها یا زمین۲۹ برای بیزارو ها امنه.

Last edited 1 سال گذشته by محمد شهسواری