استرنجر تینگز : آیا الون ویلن فصل چهارم است؟

تئوری تازه ای استرنجر تینگز نشان میدهد که شخصیت منفی فصل چهارم استرنجر تینگز احتملا شخصیت مورد علاقمون یعنی الون باشه با کامیکان همراه باشید.

فصل سوم استرنجر تینگز بدون شک پرهیجان ترین فصل از این سریال بود که با حضور مایند فلایر و هیولای گوشتی که از مردم شهر هاوکینز شکل گرفته بود جذابیت های این فصل را دو چندان میکرد.با این حال در انتهای فصل با رفتن جیم هاپر الون همراه با خانواده بایرز از هاوکنیز نقل مکان کردند.و به نظر میرسید که داستان تمام شده.

با این حال پس از نمایش صحنه بعد از تیتراژ مشخص شد که روس ها یک زندانی آمریکایی و یک دموگورگن دارند. این احتمال میره که فصل چهارم مثل فصل سوم جذاب و تماشایی باشه.برای اضافه کردن رمزو راز های تازه یک Redditor به تازگی شایعه عجیب و جالبی رو مطرح کرده که تقریبا همه طرفدار هارو شوکه کرده، و مشخص که که سریال یک ابر شرور نوجوان دارد که او کسی به جز الون نیست.

استرنجر تینگز : آیا الون ویلن فصل چهارم است؟

نظریه پرداز ابتدا پیشنهاد میکنه صحنه پایانی فصل سوم رو با دقت ببینیم ، زمانی که الون تو ماشین جویس بایرز نشسته و داره با غم دوری از مایک کنار میاد، اونجا یک سایه سیاه روی الون میوفته که شاید نشون میده مایند فلایر ذهن الون رو در اختیار داره.به نظر میرسه که سایه درختان در حالی که اونها در جنگل رانندگی میکنند طبیعی باشه،اما شانسی وجود داره که الون توسط پادشاه دنیای وارانه تسخیر شده.

از این ماجرا گذشته هنگامی که الون در کابین هاپر بود و با اون هیولای گوشتی یک نبرد داشتن اونجا الون توسط هیولا گاز گرفته شد، ما مطمئن نیستیم که الون آلوده شده یا از لحاظ روحی شکست خورده یا فقط توانایی های روانی خود را از دست داده، مانند زمانی که شما به یک ماهیچه فشار می آورید، او نیاز داشت تا تیکه ای از هیولا را از درون پایش در آورد که با کمک جاناتان نشد و در آخر دیدیم که برای آخرین بار از نیروش برای خارج کردن اون تیکه از هیولا استفاده کرد.این کاربر اعتقاد دارد که این عفونت هنوز در بدن الون مونده و اون تبدیل به کسی میشه که بقیه باید باهاش مبارزه کنند،
اگر درباره نیروهای الون سوال دارید این مقاله را بخوانید.

استرنجر تینگز : آیا الون ویلن فصل چهارم است؟

تبدیل شدن قوی ترین عضو گروه به بزرگترین تهدید گروه میتونه تعجب آور ترین فصل در عین زیبایی رو برامون رقم بزنه، اما این مسئله هست که هنوز قدرت های الون وجود دارن و خیلی محدودن مانند صحنه ی اخر فصل که سعی کرد خرس عروسکی را جابجا کنه، احتملا اون هنوز هم آلوده بوده و تحت تاثیر مایند فلایر بوده که نتونست اون کار رو انجام بده .

در حال حاضر این اتفاق برای الون رخ نمیده ، اما ممکنه که یک عفونت جزئی گسترش پیدا کنه و رشد پیدا کنه،ما درباره این ویروس که الون رو فرا گرفته چیزی نمیدونیم و خب به احتمال زیاد علت از بین رفتن قدرت های الون همین ویروس مایند فلایر باشه.

استرنجر تینگز : آیا الون ویلن فصل چهارم است؟

روی آوردن الون به تاریکی میتونه سریال رو به یک مسیر دیگه ببره و میتونه درام زیادی رو بسازه و قرار گرفتن الون در مقابل مایک دوست پسرش و مکس بهترین دوستش میتونه صحنه های بسیار خاصی رو بسازه،دارک کردن نقش الون میتونه نشون بده برادران دافر سعی دارن فیلمی بیشتر از یک فیلم که بر پایه یک ابرقهرمان بسازن.

ال بزرگترین قهرمان سریال است ،  با بازی میلی بابی براون به یکی از معروف ترین شخصیت های دهه جدید تبدیل شد و دیدن الون به عنوان یک شخصیت تیره میتونه نبوغ نویسندگان رو نشون بده، هرچند که باید اینقدر خوب اجرا بشه که تمام طرفدار هارو راضی کنه.


نظر شما چیست آیا الون را به صورت یک ویلن خواهیم دید؟


بخوانید :

برترین سریال های نتفلیکس در سال 2019

کمیک استرنجر تینگز

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!

داغترین کمیک های مارول

بیوگرافی میلی بابی براون


instagram
telegram
COMICON-SHOP