10 سریال برتر نتفلیکس در سال 2019

5 سریال برتر کمیک بوکی نتفلیکس

چند روز گذشته شبکه نتفلیکس سریال Locke & Key که یک سریال اقتباس شده از کمیک بوک را منتشر کرد . در این مقاله به 5 مورد از بهترین سریال های نتفلیکس که از کمیک اقتباس شده است میپردازیم.(نکته : در این لیست سریال های مارول نتفلکیس در نظر گرفته نشده است )

5.Lucifer

Lucifer

شاید برای شما هم تازه باشد که سریال لوسیفر اقتباس شده از کمیک است . کمیک های لوسیفر یکی از کمیک های شرکت دیسی کامیک میباشند . لوسیفر سریالی پر از فراز و نشیب بود ، که در سال 2020 فصل آخر آن منتشر و این سریال به پایان میرسد . کمیک های لوسیفر معمولا با سری سندمن مکمل یک دیگر بوده اند ، و قسمت های مشترکی از این دو کرکتر با یک دیگر در کمیک ها شاهد هستیم.

وضعیت : پایان فصل 4

4.Chilling Adventures Of Sabrina

Chilling Adventures Of Sabrina

این سریال یکی از سری سریال های ترسناک شبکه نتفلیکس است ، سریال Chilling Adventures Of Sabrina با الهام از کمیکی به همین نام ساخته شده ، شرکت آرچی کمیک این کمیک جذاب را ارائه کرده است . این سریال داستان دختری دورگه ای به نام سابرینا را روایت می کند ، که پدرش جادوگر و مادر آن فرد معمولی است . سابرینا باید تصمیم خود را بگیرد که در دنیای فانی باشد یا در دنیای جادوگری و دنیای دیگر را فراموش کند.

وضعیت : پایان فصل 3

3.The Umbrella Academy

The Umbrella Academy

سریال آکادمی آمبرلا یکی از موفق ترین تجربه های شبکه نتفلیکس از اقتباس از کمیک ها است. سری کمیک های The Umbrella Academy توسط شرکت Dark Horse Comics منتشر میشوند. شبکه نتفلیکس در ساخت این سریال خیلی به کمک ها وفادار نبوده و تغیرات زیادی را در سریال نسبت به کمیک های آن ایجاد کرده است. سریال آکادمی آمبرلا با بازخورد بسیار مثبتی از سوی بینندگان مواجه شد و بسیاری از افراد نسبت به تیم بازیگری و فضا سازی های فیلم ابراز رضایت کردند.

وضعیت : پایان فصل اول

2. Locke & Key

Locke & Key

سریال Locke & Key که با ژانر ترسناک خود و اقتباس از کمیک تقریبا نمرات قابل قبولی را دریافت کرده است . این سریال از کمیک هایی به همین نام الهام گرفته شده است ، پخش این کمیک را شرکت IDW Publishing بر عهده دارد. خلاصه داستان سریال : سه خواهر و برادر بعد از کشته شدن وحشتناک پدرشان به عمارت اجدادی خود نقل مکان کردند ، و در آنجا با کلید هایی عجیبی مواجه شدند…..

وضعیت : پایان فصل اول

1.Riverdale

Riverdale

سریال ریوردیل با همکاری مشترک نتفلیکس و شبکه CW ساخته شده است ، داستان این سریال نیز اقتباس شده از کمیک های آرچی میباشد. این سریال با موضوع جنایی و هیجان انگیزی که از خود ارائه کرده است به یکی از بهترین تجربه های سریال های اقتباسی کمیک تبدیل شده است . خلاصه سریال : داستان در مورد جوانی به نام آرچی و دوستانش است که در شهری به نام ریوردیل زندگی میکنند ، شهر کوچک آنها اسرار زیادی دارد که آنها سعی در پیدایش این اسرار دارند ولی حوادث غیر منتظره ای پیش می آید که ….

نظر شما چیست به نظر شما برترین سریال اقتباس شده از کمیک کدام سریال است؟


بخوانید:

برترین سریال های نتفلیکس در سال 2019

برترین سریال های دیسی

برترین لایواکشن های دیزنی

داغ ترین کمیک های مارول

بهترین سریال هایی که نتفلیکس در سال 2020 منتشر میکنه!!!!