invisible-man

صنعت سینما بعد از ویروس کرونا کاملا متحول خواهد شد

Jason Blum رئیس کمپانی Blumhouse Productions صحبت هایی داشته راجب اینکه شیوع جهانی ویروس کرونا چجوری صنعت و تجارت فیلم و سینما رو برای همیشه تغییر میده .Jason Blum کمی قبل تر از اینکه کرونا به این شدت همه گیر شود و برخی فیلم ها به صورت دیجیتالی منتشر شوند پیشبینی کرده بود این بیماری باعث می شود تجارت فیلم برای همیشه تغییر کند . 

او در این باره گفت :

من فکر می کنم واقع بینانه نیست که فکر کنیم همه استودیوها چهار ماه صبر می کنند و نسخه دیجیتالی فیلم هایشان را پخش نمی کنند . آنها فقط نمی توانند با هم رقابت کنند استودیو های فیلم سازی باید با شبکه هایی مثل نتفلیکس و آمازو به شیوه متفاوتی رقابت داشته باشند . مخاطب ها به در خانه ماندن عادت می کنند و پس این شرایط تجارت سینما متفاوت خواهد بود .

او همچنین توضیح داد که چطور از این به بعد مدت زمان اکران فیلم ها کوتاه تر می شود و نسخه های دیجیتالی سریع تر عرضه می شوند . دلیل این اتفاق این است که فیلم ها بعد از این یک یا دو هفته بیشتر در سینما دوام نمی آورند و استودیو ها مجبور به پخش سریعتر نسخه های خانگی فیلم می شوند به همین ترتیب سلیقه مخاطب ها هم تغییر میکند و ترجیح میدهند یک یا دو هفته صبر کنند و فیلم را در خانه شان ببینند چون حتی بعد از اتمام کرونا هم قطعا خیلی از مردم همچنان از ترس وجود ویروس از خانه بیرون نمی روند .

همچنین او افزود که البته هیچوقت سینما از بین نمی رود و طرفدار ها خودش را دارد اما مطمئن باشید که بعد از اتمام قرینطه با تحول عظیمی روبه رو می شود همونطور که دیدیم یک هفته بعد از شیوع جهانی کرونا نسخه دیجیتالی فیلم هایی مثل Onward, Bloodshot, Birds of Prey  Invisible Man و The Hunt منتشر شدند که این شرایط رو به وجود اوردن که مردم توی خونه از فیلم ها لذت ببرن و چه چیزی برای مخاطب از این بهتر است به همین سبب در ادامه مسیر تجارت سینما هم مخاطب ها خواهان این اتفاق هستند .


بخوانید:

۱۵ تا از قدرتمندترین کاراکترهای مارول
داغ ترین کمیک های دیسی
داغ ترین کمیک های مارول
۱۰ ویلن برتر دیسی
۱۰ اترنال قدرتمند دنیای کمیک