flash-movie

شباهت کاستوم جدید فلش در دنیای کمیک با لباسش در فیلم

در کمیک The Flash #752که توسط Joshua Williamson و Howard Porter خلق شده بری الن از کاستومی استفاده میکنه خیلی شبیه نسخه ای از فلشه که توی DCEU دیدیم.

توی شماره 751 کمیک فلش بری الن به ویلن جدیدی رو به رو میشه به اسم Paradox و متاسفانه نبر وقتی شروع میشه که این ویلن برتری خودش رو اثبات میکنه ، در حالی که فلش تمام تلاش خودش رو میکنه پارادوکس اون رو به راحتی شکست میده و وقتی فش از خواب بیدار میشه دیگه توی مرکز شهر جایی که در حال جنگ بود نیست و ممکنه هر جای زمین باشه چون مادرش هم اونجا بود و توی یک مکان سر سبز از اون استقبال میکنه . همین باعث شد خیلی از طرفدار ها بعد از خوندن این شماره کمکی فکر کنن که فلش توسط پارادوکس کشته شده .

اما خوشبختانه جواب منفیه . توی شماره بعدی این کمیک فلش رو میبینیم که همراه مادرش توی جای عجیبی گیر افتاده مثل دنیای پس از مرگ و اگه بخواد از اونجا بره مجبوره یک لباس جدید بسازه . جایی که فلش بود خیلی خوب به نظر می رسید همه چیز ایده آل بود ، مادرش و هر کسی که فلش نجات داده بود توی امنیت کامل بودن تمام کسایی که دوستشون داشت خوشحال و سالم بودن و این که همه چیز خیلی خوب باشه طبیعی نیست … خوشبختانه فلش متوجه میشه که توی واقعیتی قرار داره که به دست پارادوکس به عنوان یک دام ساخته شده .


قبلا هم توی کمیک های فلش چنین اتفاقاتی افتاده و دنیای های موازی دیگه رو دیدیم . توی شماره 88 کمیک فلش پاردوکس توی این بعد از قطعاتی استفاده کرد تا یک وسیله “miniature cosmic fork” بسازه و فلش هم از قطعات باقی مونده اونجا استفاده کرد تا لباس خودش رو به یک زره تبدیل کنه و از انرژی های اون واقعیت که ساخته پارادوکسه در امان بمونه و نکته جالب اینه که نتیجه این کار مارو به شدت یاد لباس فلش توی فیلم جاستیس لیگ ساخته زک اسناید میندازه که بجای یک لباس ساده شبیه کمیک ها بیشتر شبیه یک Armor (زره) بود.

اگه با دقت به این کاستوم جدید دقت کنید شباهت های زیادی بین اون و نسخه سینمایی فلش میبینید برای مثالی جوری که قطعات رو کنار هم نگه داشته و میشه گفت این کاستوم کمیکی با الهام از فلش زک اسنایدر ساخته شده . بری الن به کمیک این لباس موفق شد از اون تله خارج بشه و به دنیای اصلی برگرده فلش هنوز این کاستوم رو داره اما به احتمال زیاد وقتی به هدفش برسه اون قطعات رو دور بندازه و از لباس عادی خودش استفاده کنه .


بخوانید :

داغ ترین کمیک های دیسی
کمیک هارلین
کمیک دیسیزد
کمیک فارسی BATMAN DARK VICTORY
مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر