سخنی با شما

اگر تو از اون دسته­ آدم­هایی هستی که می­خوای توی دنیای مجازی خودت غرق شی سرجات بشین که جای درستی رو واسه این کار انتخاب کردی. اما و صد اما! دنیای مجازی که ما برات فراهم کردیم کجا و اون دنیای مجازی مرسوم با اون همه نکته­ی منفی کجا! اینجا تو این فرصت رو داری که بازی کنی و هیجان­زده بشی! نه بزار اینطور بگم، می­تونی دنیای مجازی شخصی­سازی­شده­ی خودتو داشته باشی. این فرصت رو داری که با یه قهوه­ی داغ از ورق زدن کمیک­بوک­ها و مرور جنگ همیشگی شرورها و قهرمان­ها لذت ببری! می­تونی ابرقهرمان­ها رو از قاب سینما دنبال کنی و از همه­ی اطرافیانت بروزتر باشی. ما اینجائیم تا با فراهم کردن یه محیط امن، به روز و جذاب سبک زندگیت رو متحول کنیم. ما اینجائیم تا بگیم میشه دنیای مجازی ساخت که از لحظه لحظه بودن درش لذت بُرد، چه بسا بیشتر از دنیای واقعی! شاید اینطوری هر روز با انگیزه بیشتر از خواب بیدار شی و کارهای روزمرتو با دقت و علاقه بیشتر انجام بدی، فقط با این هدف که دوباره وقتش بشه بزنی به دلِ کتاب و بازی و فیلم و سریال! این اون دنیای مجازی هست که تو رو آدم بهتری می­کنه.

ما هر روز و هر روز در تلاشیم بهترین خدمت رو به شما ارائه بدیم. در حال حاضر تیم ما با سه وب­سایت پیشتازی می­کنیم. اگر از اون دسته آدم­هایی هستی که از خوندن کتاب­های کمیک انگلیسی و فارسی لذت می­بری بهت توصیه می­کنیم از وب­سایت کامیکان بازدید کنی. در این وب­سایت جدیدترین کامیک­ها با کلی مقاله و اطلاعات جدید به همراه تازه­های فیلم و سریال پیشکش توست. همینطور کلی ویدئوی اختصاصی و نقدوبررسی اونجا هست که می­تونی بیشتر و بیشتر توی هنر کامیکان غرق بشی. خیلی­ها هستن که با اینکه عاشق این هنر هستن، ترجیح می­دن نسخه­های چاپی کتاب­ها رو داشته باشن و از ورق زدنش لذت ببرن! خب! این فرصت برات فراهمه که با کلی تخفیف و امتیازهای ویژه بتونی این کتاب­ها را از یکی دیگه از وب­سایت­های ما خریداری کنی. اونجا می­تونی کلی راه ارتباطی با ما رو پیدا کنی! نگران نباش ما 24 ساعته در حال پشتیبانی هستیم. ما هم توی واتس­آپ، هم توی تلگرام و هم توی اینستاگرام هم فعال هستیم. پس یادت نره با ما در ارتباط باشی.

خوب! مگه میشه از دنیای مجازی زد ولی اسمی از بازی­های کامپیوتری به میون نیاورد؟ توی وب­سایت VGAMER می­تونی به جدیدترین بازی­های کامپیوتری کنسول­های PS4، XBOX، STEAM و Nintendo دسترسی داشته باشی. فرقی نمی­کنه که ژانر مورد علاقت چیه! ورزشی، استراتژیک، مسابقه­ای، اکشن، نقش­آفرینی یا شبیه­سازی! نگرانش نباش! اینجا هیچ سلیقه دست­خالی بیرون نمیره. براحتی بدون اینکه از خونه بیرون بیای بازی­ها رو آنلاین بخر و 15 دقیقه بعد تحویل بگیر. هدف ما نه فقط جلب رضایت تو، بلکه معرفیه یک سبک­ جدید از زندگی مجازیه. ما سعی داریم نگذاریم علاقه­ی تو و هم­نسل­های تو توی فضای مجازی تبدیل به گوشه­گیری و انزوا بشه. تازه، ما از هر ایده­ی جدیدی که ارائه بدی استقبال می­کنیم. هر ایده­ای که تجربه­ی دنیای مجازی را هر چه بیشتر به واقعیت تبدیل کنه، چیزی که آرزوی ماست و هر روز براش تلاش می­کنیم.

مجموعه ما

کامیکان