x-of-swords

اطلاعات تصویر جدید ایونت X of Swords

توی تصویر جدیدی که از کراس اور X of Swords منتشر شده چهار سوار آخرالزمانی اصلی آپوکالیپس رو میبینیم.

مارول کاوری از یک کمیک منتشر کرد که متعلق به رویداد کراس اور جدید مردان ایکس هستش. توین این تصویر میتونیم آپوکالیپس و همراهانش رو ببنیم. این تیزر منتشر شده متعلق به جلد اول کمیک X of Swords: Creation هستش که به دست جاناتان هیکمنِ معروف، خالق کمیک های Power of X و House of X نوشته شده و البته با همکاری تیم خلاقش یعنی Tini Howard و Pepe Larraz. جمله ای که به صورت برجسته روی این عکس دیده میشه “Raise Your Swords” هستش به معنی “شمشیر هاتون رو بکشید” و تاریخ سپتامبر 2020 هم در زیرش به چشم میخوره که مصادف میشه با شهریور یا مهر ماه.

توی این کارو اگه به بالای تصویر دقت کنید چهار سوار آخرالزمانی اصلی و اولین همراهان آپوکالیپس رو میبنید در پایین تصویر هم خود آپوکالیپس در مرکز تصویر قرار داره که نشون میده یک تیم از مردان ایکس رو رهبری میکنه این تیم تشکیل شده از بیست (Beast) کیبل ، M و Prestige. این گروه 6 نفره قهرمان میتون جلوی نیروهای تاریکی زیادی مقاومت کنن اما باید صبر کنیم و ببینیم قراره با چی روبه رو بشن.

ایونت X of Swords قرار بود توی  ماه جولای شروع بشه اما متاسفانه بخاطر شروع ویروس کرونا صنعت کمیک هم متوقف شد و هیچ کمیک از مارول پخش نشد اما با اخیرا مارول و دیسی تعدادی از کمیک های خودشون رو به صورت دیجیتالی منتشر کردن اما از اونجایی که X of Swords ایونت بزرگ و مهمیه احتمالا بعد از شروع دوباره پخش کمیک های بصورت فیزیکی منتشر بشه.


بخوانید: