game-of-thrones

کامئو گیم اف ترونز در سریال وست ورد George RR Martin را هم غافلگیر کرد

قسمت دوم فصل 3 سریال وست ورد یک کامئو از دنیای گیم آف ترونز داشت که خیلی از بیننده ها از جمله جورج آر.آر. مارتین نویسنده رمان های گیم اف ترونز غافلگیر شدن . توی این اپیزود سریال وست ورد دروگون رو میبینیم که اگه یادتون باشه اخر سریال گیم اف ترونز زنده بود و به جای نا معلومی پرواز کرد اما حالا اینجاس توی یک اتاق شیشه ای جایی که پارک وست ورد مدیریت میشه. این حرکت HBO نظرات مختلفی رو از کاربرهای فضای مجازی دریافت کرد حتی خیلی ها از این کار ناراحت شده بودن بخصوص بعضی طرفدار های سریال گیم اف ترونز چون این رو سوئ استفاده از اون میدونستن .

میدونیم که سریال وست ورد اخیرن مخاطب های زیادی از دست داده حتی فصل سومش که به تازگی پخش شده از دو فصل قبلی بیننده کمتری داشته و این حضور یک اژدها از دنیای GOT باعث شد اسم وست ورد همجا پخش بشه و توی تمام شبکه های مجازی حرف از وست ورد باشه این یعنی یه کاری انجام بدی که ممکنه با سریال هم مقایرت داشته باشه اما ترجیح میدی اون رو انجام بدی تا همه جای توییتر صحبت سریال تو باشه .اما به حر حال اتفاق جالبی بود باعث شد یکبار دیگه دروگو رو توی شبکه HBO  ببنیم و باید صبر کنیم ببینیم چه برنامه های دیگه ای برای اون دارن شاید هم فقط یک کامئو کوچیک بوده و قرار نیست ادامه پیدا کنه . 

اما جورج آر ار مارتین نویسنده بزرگ رمان های منبع اقتباس گیم آف ترونز در باره غافلگیریش گفت :

من هفته گذشته پیامی از جاناتان نولان دریافت کردم که به من گفت حتما اپیزود روز یکشنبه رو ببینم توش چیزی وجود داره که من رو سرگرم میکنه. من تصور نمیکردم که قراره همچین اتفاق خاضی بیوفته و با دیدن دروگو غافلگیر شدم


نظرتون راجب این اتفاق چیه ؟


بخوانید:

رده بندی ۵ تا از بهترین بتمن های تاریخ سینما

نقد انیمیشن سوپرمن ردسان

۵ ویلن مارول که شزم میتونه شکستشون بده!!!

کمیک فارسی BATMAN DARK VICTORY 2014

مقایسه ۳ ویلن قدرتمند گاتهام با جوکر