venom

پایان فیلمبرداری ونوم 2 با حضور اسپایدرمن ؟

بعد از موفقیت تقریبی فیلم ونوم دو برای سونی خیلی سریع ساخت قسمت بعد این فیلم تایید شد و مراحل پیش تولیدش هم شروع شد . چند وقت پیش بود که سونی تریلر فیلم موربیوس رو منتشر کرد و توش اسم فیلم ونوم ، اسپایدرمن فار فرام هوم و هوم کامینگ هم دیده می شد و این سوال برای همه پیش اومد که آیا اینا با هم مرتبط هستن و توی یک دنیای جریان دارن یا نه . فیلم ونوم 2 شاید جوابی به این سوال باشه و سونی مشخص کنه آیا اسپایدرمن رو هم قراره ببینیم یا و اتفاق جالب اینه که یک عکس که از صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر میشد میتونه اثبات کنه قراره اسپایدرمن رو ببینیم . 

توی این عکس یک بنر روی اتوبوس دیده میشه که روی اون نوشته شده اسپایدر من کجاست ؟ این میتونه اشاره ای داشته باشه به آخر فیلم فار فرام هوم که هویت مرد عنکبوتی لو رفت و ممکنه اون مخفی شده باشه و مدت ها خودشو نشون نده . اگه تریلر موربیوس رو دیده باشید همچین اشاره اونجا هم با نقاشی روی دیوار داشتیم . ولی هنوز این به طور رسمی تایید نشده باید صبر کنیم ببینیم آیا تام هاردی و تام هالند قراره با هم همبازی بشن یا نه. 

VENOM

تام هاردی بازیگر نقش ادی براک نقش اول فیلم ونوم با انتشار این پست خبر داد که مراحل فیلمبرداری به ونوم 2 به طور کامل تموم شد و با توجه به این خبر باید به زودی شاهد یک تریلر یا حداقل تیزر از این فیلم باشیم تا اطلاعات اولیه فیلم منتشر بشه و هم تبلیغات سونی برای فیلمش شروع بشه البته هنوز مدت زیادی تا اکران فیلم مونده . همونطور که آخر فیلم ونوم دیدیم قراره توی قسمت دومش شاهد کارنیج باشیم که یکی از مهمترین شخصیت های مرتبط با ونومه و خیلی از طرفدارهای مارول دوست دارن اون رو به بهترین شکل توی سینما ببینن برای همین انتظارات از قسمت دوم فیلم از قسمت اولش بیشتره و امیدواریم مشکلاتی که فیلم قبل داشت رو هم رفع کرده باشن و یه فیلم با کیفیت بالا از سونی رو شاهد باشین . اگه سونی موفق بشه ثابت کنه که میتونه فیلم های استاندارد و در حد مارول استودیوز بسازه حتما طرفدارا هم جذب میشن و خواستار حضور اسپایدرمن توی دنیای سونی میشن .


دوست دارین اسپایدرمن رو تو فیلم ونوم دو ببینین ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه