TOP GUN: MAVERICK

تصاویر جدید فیلم Top Gun : Maverick آشنایی با ظاهر شخصیت ها

یکی از فیلم های جذاب چنددهه اخیر که به واسطه صحنه های اکشن جذاب تونست معروف بشه فیلم تاپ گان بود.به واسطه همین محبوبیت قدیمی کمپانی پارامونت پیکچرز بعد از حدود ۳۵ سال تصمیم به ساخت ادامه این فیلم داد و در آذر امسال اولین تریلر قسمت دوم رو منتشر کرد.

بعد از انتشار اولین تریلر این فیلم شور و هیجان دوست داران فیلم های اکشن و به خصوص دوستداران هواپیما و پرواز به هیجان اومدند.این فیلم که دوباره تام کروز رو به صحنه خودش میبینه میتونه علاوه بر طرفدارای قدیمی طرفدارهای جدیدی هم برای خودش جذب کنه.

براساس گزارشات جذاب ترین نکته ساخت این فیلم اینه که از هیچ تکنیک سی.جی.آی و جلوه های ویژه برای پروازها و یا هواپیما استفاده نشده و تماما پروازهارو خود بازیگران انجام داده اند.در ابتدا تنها تام کروز بوده که این کار رو انجام داده اما بعد از مدتی تام تونسته بقیه بازیگرهاهم راضی کنه تا خودشون با هواپیماهای جنگی پرواز کنن.

در طی مصاحبه هایی که با بازیگرها شده اونا گفتن که یکی از سخت ترین کارهایی بوده که اونا انجام دادن و نکته جالبش اینه که تام کروز با ۵۷ سال سن به راحتی اینکار رو انجام داده و تقریبا روش فشاری نبوده.

بازیگرهای این فیلم بعد از چندماه تمرین های بدنی سنگین و آموزش برای پرواز با جت های جنگنده دست به این کار زده اند اما بازهم تقریبا همه اونها در پرواز های ابتدایی شون دچار حالت تحوع میشدن و حتی راهی بیمارستان میشدن، اما برطبق گفته های خودشون تام کروز بوده که به اونا روحیه میداده و تشویق به انجام دوباره این کار میکرده.

کمپانی پارامونت پیکچرز هم از اینکار تام کروز تقدیر کرد و گفته که این کاره تام باعث چند میلیون دلار کاهش در هزینه ها شده و سختی های جلوه های ویژه و سی جی آی ها کمتر شده.

حالا در جدیدترین اقدام تصویرهایی از این فیلم منتشر شده که با ظاهر این شخصیت های بیشتر آشنا میشیم.

TOP GUN: MAVERICK

تاریخ اکران : ۶ تیر ۱۳۹۹


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه